eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołaki Kościelne"Budowa wodociągu wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa wodociągu wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kołaki Kościelne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 11

1.5.2.) Miejscowość: Kołaki Kościelne

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-315

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862703026

1.5.8.) Numer faksu: 862703026

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gminakolaki@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c092c4da-b6d4-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa wodociągu wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c092c4da-b6d4-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386587

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 4599088,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3739096,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, prace projektowe.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa wodociągu wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica” składającego się z trzech części:
Część I
„Zadanie 1
Budowa wodociągu w miejscowości Zanie-Leśnica odc. 1-2.
Zadanie 2:
Budowa wodociągu w miejscowości Zanie-Leśnica odc. 2-3”.
Część II
„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”
Część III
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej i sanitarnej nad realizacją zadania "Budowa wodociągu wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”.
Uwaga!
Powołując się na art. 91, ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga aby ofertę składać wyłącznie w odniesieniu do pierwszych dwóch części zamówienia oraz osobno w odniesieniu do części trzeciej.
Część I wykonana będzie w systemie wybuduj.
Szczegółowy zakres robót oraz pełny zakres i warunki realizacji określają dokumentacja projektowa stanowiące załącznik Nr 1.
Dodatkowe uwarunkowania zakresu i realizacji robót zawiera decyzja Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 12.10.2023 r., nr L/145/2023 w sprawie lokalizacji sieci wodociągowej PE 225 w pasie drogowym drogi ekspresowej S-8, stanowiąca załącznik Nr 1a.
Niezbędne jest uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zawiadomień decyzji oraz wszelkich prac niezbędnych do wykonania zadania.
Po uzyskaniu odpowiednich uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zawiadomień oraz decyzji - wystąpienie w imieniu Zamawiającego do organu administracji architektoniczno-budowlanej w Zambrowie o wydanie dziennika budowy.
Gmina Kołaki Kościelne posiada dla części I inwestycji:
1. Decyzję lokalizacji inwestycji celu publicznego dla budowy sieci wodociągowej.
2. Decyzję zezwalającą na lokalizację w pasie drogowym drogi gminnej, położonej na działce nr 39 obręb Zanie – Leśnica sieci wodociągowej.
3. Warunki ogólne i techniczne podłączenia projektowanego wodociągu do wodociągu istniejącego.
4. Odpis protokołu z narady koordynacyjnej ZUD.
5. Gmina Kołaki Kościelne jest właścicielem następujących nieruchomości:
a. Zadanie 1: działka ewidencyjna nr 41 obręb geodezyjny Zanie-Leśnica.
b. Zadanie 2: działki ewidencyjne nr: 27/4, 28/4 obręb geodezyjny Zanie-Leśnica, 173/4, 120/1, 172/4, 44/4, 40/2 obręb geodezyjny Gosie Małe, 1/1, 436/2, 12/1, 13/1, 16/1, 15/4, 438/4, 17/1, 21/4 obręb geodezyjny Czachy Kołaki,
6. Gmina posiada pisemne zgody na nieodpłatne wejście na teren nieruchomości i korzystanie z niej w zakresie niezbędnym do wykonania nowobudowanego wodociągu:
a. Dla Zadania 1: dla nieruchomości: 9/1, 5/16, 5/15 i 20/6 obręb geodezyjny Zanie-Leśnica;
b. Dla Zadania 2: dla nieruchomości: 12/2, 14/2, 15/2 w obrębie geodezyjnym Czachy-Kołaki.
Gmina Kołaki Kościelne jest w trakcie uzyskiwania dla części I inwestycji, dla Zadania 2 wydania warunków technicznych wykonania sieci wodociągowej PE 225 w pasie drogi krajowej S-8 dla następujących nieruchomości: 20/5, 31, 27/3 obręb geodezyjny Zanie-Leśnica.

Uwaga!
Wg pkt 1. pp. 1.2 decyzji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 12.10.2023 r., nr L/145/2023 w sprawie lokalizacji sieci wodociągowej PE 225 w pasie drogowym drogi ekspresowej S-8 przejście poprzeczne wodociągu w rurze osłonowej pod drogą krajową S-8 na całej szerokości pasa drogowego należy wykonać za pomocą przewiertu sterowanego. (Załacznik Nr 1a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1517175 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa wodociągu wraz z
modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica” składającego się z trzech części:
Część I
„Zadanie 1
Budowa wodociągu w miejscowości Zanie-Leśnica odc. 1-2.
Zadanie 2:
Budowa wodociągu w miejscowości Zanie-Leśnica odc. 2-3”.
Część II
„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”
Część III
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej i sanitarnej nad realizacją zadania "Budowa
wodociągu wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”.
Uwaga!
Powołując się na art. 91, ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga aby ofertę składać wyłącznie w odniesieniu do pierwszych
dwóch części zamówienia oraz osobno w odniesieniu do części trzeciej.
Część II należy wykonać w systemie "zaprojektuj i wybuduj", tj. zaprojektowanie oraz wykonanie przebudowy Stacji
Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń,
zgłoszeń, decyzji jak i wszelkich prac budowlano montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
(Załącznik Nr 2) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawidłowej realizacji zamówienia.
Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym, w zakresie przygotowania dokumentacji projektowej zobowiązany
będzie między innymi do
1. Sporządzeni dokumentacji projektowej i przygotowania w następujący sposób:
a. projekt budowlany – w 4 egz. ,
b. projekt stałej organizacji ruchu na czas trwania robót – w 4 egz.,
c. przedmiary robót – w 2 egz.,
d. kosztorys inwestorski – w 2 egz.,
e. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – w 2 egz.
2. Cały zakres dokumentacji projektowej należy sporządzić w wersji papierowej i elektronicznej w formatach: *.dwg, *.xls,
*.docx, jak również w formacie *.pdf na nośniku CD.
3. Uzyskania wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zawiadomień decyzji oraz wszelkich prac
niezbędnych do wykonania zadania.
4. Po uzyskaniu uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zawiadomień oraz decyzji - wystąpienie w imieniu Zamawiającego do
organu administracji architektoniczno-budowlanej w Zambrowie o wydanie dziennika budowy.
5. Wykonania robót budowlanych obejmujących przedmiotowe zadanie w oparciu o dokumentację projektową opracowaną
przez Wykonawcę, STWiORB oraz odpowiednie przepisy prawa. i zatwierdzonej przez Zamawiającego. Wykonawca będzie
odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową
oraz wymaganiami PFU.
6. Sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych do dnia upływu rękojmi za wady robót
budowlanych,
7. Ponoszenia wszelkich opłat administracyjnych w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień,
opinii i decyzji.
Wykonawca zapewni użytkownikom wodociągu Zanie-Leśnica nieprzerwany dostęp do wody o wymaganych parametrach
na czas przebudowy. Wykonawca jest zobligowany do poniesienia kosztów wszelkich roszczeń oraz skarg związanych z
pogorszeniem jakości wody.
Wykaz miejscowości przypisanych do wodociągu Zanie - Leśnica zawiera załącznik nr 11 do SWZ.
Dopuszcza się czasową przerwę w dostawie wody, która nie może przekroczyć 8 godzin, przy czym wymagane jest
każdorazowo uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na czasowe przerwanie produkcji wody. Ośmiogodzinna przerwa
nie może powtórzyć się w czasie krótszym niż 72 godziny.
Po zakończeniu robót montażowych należy wykonać w punkcie poboru wody uzdatnionej oraz w punkcie zgodności
(Krusze-Łubnice 22) badania bakteriologiczne i fizykochemiczne wody zgodnie Załącznikiem Nr 2 parametrów objętych
monitoringiem A Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 13 listopada 2015 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do
spożycia przez ludzi (Dz. U. poz. 1989) dotyczących monitoringu kontrolnego oraz dodatkowo skontrolować następujące
parametry: Enterokoki, Żelazo, Mangan, Jon amonu, Azotany, Azotyny, Twardość, Chlor wolny, Chloraminy, Σ chloranów i
chlorynów, Bromodichlorometan, Trichlorometan (chloroform) oraz Ozon. Uzyskane wyniki nie mogą przekraczać
dopuszczalnych zakresów wartości wskazanych w w/w. Rozporządzeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 3036378 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Budowa wodociągu wraz z
modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica” składającego się z trzech części:
Część I
„Zadanie 1
Budowa wodociągu w miejscowości Zanie-Leśnica odc. 1-2.
Zadanie 2:
Budowa wodociągu w miejscowości Zanie-Leśnica odc. 2-3”.
Część II
„Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”
Część III
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży budowlanej i sanitarnej nad realizacją zadania "Budowa
wodociągu wraz z modernizacją Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Zanie-Leśnica”.
Uwaga!
Powołując się na art. 91, ust. 1 Pzp, Zamawiający wymaga aby ofertę składać wyłącznie w odniesieniu do pierwszych
dwóch części zamówienia oraz osobno w odniesieniu do części trzeciej.
Część III obejmuje sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych
realizowanych w ramach Części I oraz Części II zadania, do dnia upływu rękojmi za wady robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 45535,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1517122,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1517122,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1517122,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatyka Arkadiusz Czyżewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759 17 14 739

7.3.3) Ulica: Świerże Leśniewek 17

7.3.4) Miejscowość: Szulborze Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 07-324

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1517122,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2806860,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2806860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2806860,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Automatyka Arkadiusz Czyżewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 759 17 14 739

7.3.3) Ulica: Świerże Leśniewek 17

7.3.4) Miejscowość: Szulborze Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 07-324

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2806860,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-04

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43800,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.