Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Budry w okresie 1.09.2023 r. - 31.10.2023 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych oraz rozliczenia na podstawie przejechanych km
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budry
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Budry
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-606
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874278003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budry.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipbudry.warmia.mazury.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do szkół podstawowych i przedszkola z terenu Gminy Budry w okresie 1.09.2023 r. - 31.10.2023 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych oraz rozliczenia na podstawie przejechanych km2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43bb492-4d51-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386608
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014184/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół w gminie Budry od 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w dniu 05.07.2023 r. ogłosił postępowanie przetargowe w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust. S ustawy PZP na Dowożenie uczniów do szkół w gminie Budry od 01.09.2023 r. do 30.06.2024 r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych. Do dnia wszczęcia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki postępowanie prowadzone w trybie podstawowym nie zostało rozstrzygnięte. Z uwagi, iż poprzednia umowa na dowóz uczniów do szkół zakończyła się w dniu 30.06.2023 r., zaistniała konieczność wyłonienia wykonawcy na okres dwóch miesięcy, pozwalający na zakończenie postępowania przetargowego prowadzonego w trybie podstawowym. Z uwagi na zbyt krótki okres na przeprowadzenie procedury przetargowej w trybie podstawowym zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie dzieci i uczniów szkół podstawowych i dzieci z oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych i przedszkola prowadzonych przez Gminę Budry w roku 2023/2024 w okresie od 01.09.2023 do 31.10.2023 r. oraz opieka nad dowożonymi uczniami i dziećmi:
a) Szkoła Podstawowa w Sobiechach - Sobiechy 24, na godz. 7.55 - Uczniowie i dzieci będą dowożeni na podstawie biletów miesięcznych.
b)
- Szkoła Podstawowa w Budrach z siedzibą w Więckach – Więcki 8, na godz. 7.40,
- Przedszkole w Budrach- ul. M Konopnickiej 5, na godz. 7.55
c) Opieka nad dowożonymi uczniami i dziećmi w czasie przewozów
4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe TRANSESKA Stefan Hałuszko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790139909
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowe TRANSESKA Stefan Hałuszko
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowe TRANSESKA Stefan Hałuszko
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81158,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-10-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2025R. DO 27 CZERWCA 2025R.
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Czerwińsk nad Wisłą oraz opieka w trakcie transportu
- Przewóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Rokitnie na rok 2025.
- "Dowóz dzieci z terenu Gminy Lubasz do Zespołu Szkół Specjalnych w Gębicach w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- "Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Lubasz w okresie od 02 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.