Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa windy zewnętrznej” w ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Giby
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671082
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 74A
1.5.2.) Miejscowość: Giby
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-506
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5165038
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.giby.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.giby.wrotapodlasia.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa windy zewnętrznej” w ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-412297f5-369f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386630
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524621/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa windy zewnętrznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach projektu „Dostępny Samorząd-Granty” realizowany przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Działania 2.18 programu operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne -art. 305 pkt 2 ustawy pzp, uzasadnienie faktyczne- w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 08db8c26-22b4-3669-8fd4-f300124aed46
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388359,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku urzędu gminy Giby w celu dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. W zakres prac wejdzie budowa, przebudowa istniejących pomieszczeń oznaczonych do wykonania w Etapie I, zgodnie z zamieszczonymi graficznymi zakresami robót, w celu dostosowania układu funkcjonalnego budynku do zmienionych potrzeb użytkownika , w tym budowa toalety dla osób niepełnosprawnych, na podstawie art.100 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W zakres robót wchodzi:
- na paterze przebudowa parteru na potrzeby dostosowania dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń toalety,
- na piętrze przebudowa istniejących pomieszczeń polegająca na rozebraniu więźby dachowej wraz z pokryciem, wykonanie nowej konstrukcji ścian pierwszego piętra wraz z częścią ścianek działowych, wykonaniem stropu żelbetowego i nowej więźby dachowej wraz z pokryciem.
Zakres inwestycji obejmuje roboty budowlane:
-rozbiórka pokrycia dachowego z rynnami i rurami,
- rozbiórka więźby dachowej,
-elementy konstrukcyjne żelbetowe i stalowe ścian piętra w tym:
słupy poz 4,0 szt 4
słupy poz TR1,0 szt 6
nadproże stalowe poz. 5,0 l=3,5 m 2x dwuteownik 220
nadproże stalowe z 2 x dwuteownik 220 poz 5,0 l=3,5
- wykucie rozebranie ściany nośnej pod belkę poz 5,0,
-nadproże stalowe poz 5,1 l= 1,44 2x dwuteownik 220,
-ściany zewnętrzne murowane Piętra - etap I,
-ściany wewnętrzne murowane Piętra - etap I - podwyższenie ściany wewnętrznej,
-rygle ścian wewnętrznych murowane Piętra - etap I - podwyższenie ściany wewnętrznej
-podciągi. Nadproża ścian zewnętrznych I etap w tym:
ścianki działowe piętra etap I zgodnie z opisem w przedmiarze robót,
płyta stropowa żelbetowa nad piętrem gr 20 cm,
murłaty,
krokwie,
izolacje p. wilgociowe i cieplne nowego poddasza nie użytkowego,
dach pokrycie + rynny + rury spustowe,
stolarka okienna PCW okna 02,03,04,04 z podokiennikami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
stolarka drzwiowa wewnętrzna etap I zgodnie z przedmiarem robót
drzwi przesuwane automatycznie,
glazury ścian W.C. dla niepełnosprawnych na parterze,
docieplenie styropianem gr 20 cm elewacja ścian piętra Etap I,
tynki + malowanie w pomieszczeniach zgodnie z przedmiarem,
docieplenie ściany szczytowej wewnętrznej piętra po I etapie a przed II etapem po podniesieniu dachu I etapu.
Roboty elektryczne w tym:
demontaż przewodów wtynkowych, płaskich lub kabelkowych okrągłych
instalacja gniazdowa
instalacja oświetleniowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie realizacji i odbioru robót określają:
• Projekt techniczny stanowiący załącznik do umowy ( realizacja zgodnie z zakresem przedstawionym na załączniku nr 4 i przedmiarem robót– załącznik nr 8)
• Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik do umowy
• Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik do Zaproszenia do negocjacji
• Zakres inwestycji przedstawiony na planie sytuacyjnym, stanowiący Załącznik do umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45262690-4 - Remont starych budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388359,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388359,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388359,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAX-BUD Krzysztof Citkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200129101
7.3.3) Ulica: Stary Folwark 2
7.3.4) Miejscowość: Stary Folwark 2
7.3.5) Kod pocztowy: 16-402
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388359,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI GIBY
więcej: przetargi GIBY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.