eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalanówMontaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Malanowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Montaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Malanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MALANÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turecka 16

1.5.2.) Miejscowość: Malanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-709

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632883083

1.5.8.) Numer faksu: 632883083

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@malanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malanow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Malanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d25e599-f71f-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037802/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Montaż instalacji fotowoltaicznych dla potrzeb oczyszczalni ścieków w Malanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.2.2024.WS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest zaprojektowanie, montaż, uruchomienie, wykonanie pomiarów końcowych, opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym powykonawczym, dokonanie zgłoszenia do OSD oraz zawiadomienia do Państwowej Straży Pożarnej mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy min. 49,2 kWp i nie większej niż 50 kWp. Mikroinstalacja będzie wprowadzać energię elektryczną do wewnętrznej instalacji elektrycznej obiektu i będzie ona wykorzystywana na potrzeby własne obiektu, a nadprodukcja zostanie wprowadzono do sieci elektroenergetycznej.
Zaprojektowana mikroinstalacja posiadać będzie oddzielne punkty przyłączenia związane z oddzielnymi punktami poboru energii elektrycznej.
Instalacja fotowoltaiczna będzie zbudowana z następujących komponentów:
- modułów fotowoltaicznych,
- falownika lub falowników fotowoltaicznych,
- konstrukcji wsporczej,
- okablowania strony AC oraz DC,
- zabezpieczeń strony AC oraz DC,
- systemu monitorowania pracy instalacji PV wraz z licznikiem dwukierunkowym,
- instalacji ograniczającej napięcie po stronie DC do bezpiecznego poziomu w przypadku zaniku napięcia po stronie AC,
- instalacji odgromowej.
Instalacja fotowoltaiczna posadowiona ma być na gruncie o mocy min 49,2 kWp i max 50 kWp (2 falowniki o mocy min – 20 kW z opcją zarzadzania produkcją energii oraz podłączony do Internetu). Dla mocy 49,2 kWp przewiduje się łącznie 120 paneli o mocy 410Wp (120 paneli ułożonych na konstrukcji stalowej (4 rzędy) na gruncie kierunek wschód - zachód. Do przyłączania instalacji niezbędne jest wykonanie wewnętrznej linii zasilającej WLZ (odcinek około 230 m).
Zakres robot:
- przygotowanie planu organizacji prac montażowych oraz określenie ich wpływu na bieżące funkcjonowanie obiektu. Przygotowany plan będzie podlegał akceptacji Zamawiającego,
- przygotowanie harmonogramu realizacji inwestycji, który będzie podlegał uzgodnieniu i akceptacji Zamawiającego,
- wykonanie projektu wykonawczego opartego o założenia przedstawione w PFU i przedłożenie go Zamawiającemu do zaakceptowania,
- dostawa urządzeń oraz wykonanie prac montażowych mikroinstalacji fotowoltaicznej zgodnie z zaakceptowanym projektem,
- montaż układu pomiaru energii (licznik dwukierunkowy dedykowany do falownika),
- dokonanie pomiarów oraz testów końcowych,
- przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją obsługi oraz geodezyjnym operatem powykonawczym,
- przygotowanie wypełnionego wniosku o zgłoszenie mikroinstalacji do lokalnego operatora sieci elektroenergetycznej,
- dokonanie zgłoszenia mikroinstalacji w imieniu Zamawiającego,
- przygotowanie druku zawiadomienia do Państwowej Straży Pożarnej.
- dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień i pozwoleń wynikających z przepisów prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212000-9 - Wyroby konstrukcyjne i części, z wyjątkiem budynków z gotowych elementów

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

44212500-4 - Kątowniki i profile

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

71314100-3 - Usługi elektryczne

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147969,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330651,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147969,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WP ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932624954

7.3.3) Ulica: Stanisławie

7.3.4) Miejscowość: Stanisławie

7.3.5) Kod pocztowy: 83-112

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147969,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.