Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00326459/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00456482/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nasadzenia i pielęgnacji wraz dostawą drzew, krzewów oraz bylin.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7
1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7962401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nasadzenia i pielęgnacji wraz dostawą drzew, krzewów oraz bylin.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5a2fefc-2b98-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa nasadzenia i pielęgnacji wraz dostawą drzew, krzewów oraz bylin.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 284585,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę nasadzenia i pielęgnacji wraz z dostawą drzew, krzewów oraz bylin.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n. :
1) Nasadzenia drzew i krzewów w Gminie Nakło nad Notecią 2023
2) Obsadzenie roślinnością Miejsca Pamięci w Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią
3) Obsadzenie roślinnością Ronda im. Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych "Solidarność" w Nakle nad Notecią
4) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Ks. Piotra Skargi 7 w Nakle nad Notecią
5) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
6) Nasadzenia drzew przy ulicy Hallera w Nakle nad Notecią
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części został zawarty
w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 144856,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę nasadzenia i pielęgnacji wraz z dostawą drzew, krzewów oraz bylin.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n. :
1) Nasadzenia drzew i krzewów w Gminie Nakło nad Notecią 2023
2) Obsadzenie roślinnością Miejsca Pamięci w Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią
3) Obsadzenie roślinnością Ronda im. Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych "Solidarność" w Nakle nad Notecią
4) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Ks. Piotra Skargi 7 w Nakle nad Notecią
5) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
6) Nasadzenia drzew przy ulicy Hallera w Nakle nad Notecią
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części został zawarty
w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 4222,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę nasadzenia i pielęgnacji wraz z dostawą drzew, krzewów oraz bylin.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n. :
1) Nasadzenia drzew i krzewów w Gminie Nakło nad Notecią 2023
2) Obsadzenie roślinnością Miejsca Pamięci w Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią
3) Obsadzenie roślinnością Ronda im. Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych "Solidarność" w Nakle nad Notecią
4) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Ks. Piotra Skargi 7 w Nakle nad Notecią
5) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
6) Nasadzenia drzew przy ulicy Hallera w Nakle nad Notecią
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części został zawarty
w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 61618,53 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę nasadzenia i pielęgnacji wraz z dostawą drzew, krzewów oraz bylin.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n. :
1) Nasadzenia drzew i krzewów w Gminie Nakło nad Notecią 2023
2) Obsadzenie roślinnością Miejsca Pamięci w Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią
3) Obsadzenie roślinnością Ronda im. Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych "Solidarność" w Nakle nad Notecią
4) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Ks. Piotra Skargi 7 w Nakle nad Notecią
5) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
6) Nasadzenia drzew przy ulicy Hallera w Nakle nad Notecią
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części został zawarty
w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 23177,21 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę nasadzenia i pielęgnacji wraz z dostawą drzew, krzewów oraz bylin.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n. :
1) Nasadzenia drzew i krzewów w Gminie Nakło nad Notecią 2023
2) Obsadzenie roślinnością Miejsca Pamięci w Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią
3) Obsadzenie roślinnością Ronda im. Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych "Solidarność" w Nakle nad Notecią
4) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Ks. Piotra Skargi 7 w Nakle nad Notecią
5) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
6) Nasadzenia drzew przy ulicy Hallera w Nakle nad Notecią
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części został zawarty
w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 11075,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje usługę nasadzenia i pielęgnacji wraz z dostawą drzew, krzewów oraz bylin.Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części j.n. :
1) Nasadzenia drzew i krzewów w Gminie Nakło nad Notecią 2023
2) Obsadzenie roślinnością Miejsca Pamięci w Parku 700-lecia w Nakle nad Notecią
3) Obsadzenie roślinnością Ronda im. Niezależnego Samorządnego Związku Zawodowego Rolników Indywidualnych "Solidarność" w Nakle nad Notecią
4) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Ks. Piotra Skargi 7 w Nakle nad Notecią
5) Obsadzenie roślinnością skweru przy ulicy Gimnazjalnej 2 w Nakle nad Notecią
6) Nasadzenia drzew przy ulicy Hallera w Nakle nad Notecią
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej części został zawarty
w Załączniku nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03121100-6 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady
03452000-3 - Drzewa
77211600-8 - Sadzenie drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 39635,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152592,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152592,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKFLOR Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6791038610
7.3.3) Ulica: ul. Cechowa
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-685
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARKFLOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
MARKFLOR SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152592,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Event Management Rafał Kortas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671418458
7.3.3) Ulica: ul. Gen. Kosińskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-331
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OGRODY MARKOWE MAREK GOLLOB
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541694063
7.3.3) Ulica: ul. Saperów
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-542
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14973,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14973,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogotowie Ogrodnicze Krzysztof Kaszyński 14/21,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581155214
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF KASZYŃSKI - Pogotowie Ogrodnicze
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF KASZYŃSKI - Pogotowie Ogrodnicze
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14973,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13782,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13872,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pogotowie Ogrodnicze Krzysztof Kaszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581155214
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF KASZYŃSKI - Pogotowie Ogrodnicze
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF KASZYŃSKI - Pogotowie Ogrodnicze
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13872,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie Części 6 - Nasadzenia drzew przy ulicy Hallera w Nakle nad Notecią z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone oferty w zakresie tej części podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu w zakresie części 6 złożone zostały 4 oferty. Wszystkie oferty podlegały odrzuceniu w związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025r".
- Zakup wyposażenia meblowego w ramach zadania pn.: "Podniesienie jakości usług społeczno-kulturalnych w Nakle nad Notecią (...)"
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
- Usługi pocztowe w 2025 r.
- Dostawa dwóch mikrobusów dla jednostek organizacyjnych Powiatu Nakielskiego
- Budowa Nadnoteckiego Parku Rowerowego w Nakle nad Notecią
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni wysokiej na terenach stanowiących własność Gminy Wałbrzych - zadanie I (II)
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.