eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorowieRemont drogi gminnej nr 130114W w miejscowościach Brzuskowola i Gościewicz.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 130114W w miejscowościach Brzuskowola i Gościewicz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W BOROWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Borowie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-412

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256859866

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@borowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://borowie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 130114W w miejscowościach Brzuskowola i Gościewicz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aab3882-351a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00511622/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont drogi gminnej nr 130114W w miejscowościach Brzuskowola i Gościewicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.07.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 698807,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach niniejszego zadania należy wykonać remont dróg, który obejmuje niżej wymienione prace drogowe:

1. Roboty przygotowawcze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych w terenie równinnym km 0,885.
- frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 7 cm.
2. Roboty rozbiórkowe – rozebranie nawierzchni z kostki brukowej, z mas mineralno – bitumicznych, nawierzchni z betonu, krawężników betonowych, przepustów rurowych o śr. 50 cm i 40 cm.
3. Nawierzchnia:
- oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych,
- skropienie podbudowy emulsją asfaltową,
- nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowa gr. 4 cm (warstwa wiążąca),
- nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych gr. 4 cm (warstwa ścieralna).
4. Zjazdy i perony
- ułożenie przepustów pod zjazdami o śr. 40 cm,
- położenie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych 4cm (warstwa wiążąca i ścieralna),
- nawierzchnia z kruszyw łamanych gr. 15 cm,
- ułożenie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm.
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej
5. Odwodnienie.
- podbudowa z kruszywa łamanego 15 cm,
- ułożenie przepustów o śr. 50 cm,
- odmulenie rowu.
6. Pobocza- ścięcie poboczy o gr. 10 cm i wykonanie poboczy 0,75 z kruszywa łamanego.
7. Wykonanie oznakowania na dwóch słupkach w ilości 2 znaków drogowych.
8. Regulacja studzienek sieci sanitarnej i wodociągowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 887692,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1589934,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 887692,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Usługowe BRUK-TRANS Piotr Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262042423

7.3.3) Ulica: Anielów 26

7.3.4) Miejscowość: Anielów

7.3.5) Kod pocztowy: 08-460

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 887692,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.