Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361916/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690529720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 22 18 296
1.5.8.) Numer faksu: 17 22 18 298
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukropczyce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukropczyce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_ropczyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Przedsiębiorstwo Komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do przebudowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacyjnej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61c94e29-3b23-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361916/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/3/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów z tworzyw sztucznych do sieci wodociągowej.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44134000-8 - Łuki rurowe
44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych
44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych
44167110-2 - Kołnierze
4.5.5.) Wartość części: 91142,32 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów z tworzyw sztucznych do sieci kanalizacyjnej.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne
44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych
4.5.5.) Wartość części: 52169,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów z żeliwa, stali i stopów metali i żywic POM do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44470000-5 - Wyroby z żeliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42130000-9 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura
42131148-5 - Zawory odcinające
44482200-4 - Hydranty gaśnicze
44423740-0 - Pokrywy włazów
44163240-4 - Łączniki do przewodów rurowych
4.5.5.) Wartość części: 481644,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego termin składania ofert wyznaczono na dzień 04.10.2022r., godz. 10.00. W wyznaczonym terminie w zakresie Części nr 1 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 1 Wykonawcy Firma Handlowo - Usługowa „INSTAL SOCHA” SP.J. , 38-200 Jasło, ul. Piłsudskiego 25 – cena oferty 121 401,32 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 1 – Materiały z tworzyw sztucznych do sieci wodociągowej kwotę 112 106,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego
postępowania w dniu 04.10.2022r.
Cena oferty złożonej w postępowaniu do części 1 – - Materiały z tworzyw sztucznych do sieci wodociągowej przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego
dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121401,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121401,32 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego termin składania ofert wyznaczono na dzień 04.10.2022r., godz. 10.00. W wyznaczonym terminie w zakresie Części nr 2 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 1 Wykonawcy Firma Handlowo - Usługowa „INSTAL SOCHA” SP.J. , 38-200 Jasło, ul. Piłsudskiego 25 – cena oferty 78 368,35 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 2 – Materiały z tworzyw sztucznych do sieci kanalizacyjnej 65 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania w dniu 04.10.2022r.
Cena oferty złożonej w postępowaniu do części 2 – Materiały z tworzyw sztucznych do sieci kanalizacyjnej przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego
dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78368,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78368,35 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego termin składania ofert wyznaczono na dzień 04.10.2022r., godz. 10.00. W wyznaczonym terminie w zakresie Części nr 3 została złożona jedna oferta:
Oferta nr 1 Wykonawcy Firma Handlowo - Usługowa „INSTAL SOCHA” SP.J. , 38-200 Jasło, ul. Piłsudskiego 25 – cena oferty 624 158,41 zł.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części 3 – Materiały z żeliwa, stali i stopów metali do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej 592 423,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie prowadzonego
postępowania w dniu 04.10.2022r. Cena oferty złożonej w postępowaniu do części 3 – Materiały z żeliwa, stali i stopów metali do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej przekracza kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie bez wcześniejszego dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, gdyż wykonywanie dalszych czynności byłoby jedynie formalizmem ze strony Zamawiającego, gdyż ma on świadomość, że i tak nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 624158,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624158,41 PLN
INNE PRZETARGI Z ROPCZYC
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej w szkołach z terenu Gminy Ropczyce
- Remont nawierzchni w ciągu DP nr 1358 R ul. Wyszyńskiego oraz ul. Św. Barbary w m. Ropczyce
więcej: przetargi w Ropczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza oraz instalacji kanalizacji sanitarnej Muzeum Uzbrojenia i Muzeum Armii "Poznań"
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni bitumicznej na terenie gminy Kamień Pomorski
- Dostawa studni kanalizacyjnych żelbetowych do budowy sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pasym
- "Budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej w Aglomeracji Igołomia - etap I"
- Modernizacja budynku przedszkola z dostosowaniem do wymagań p.poż
- Budowa chodnika i kanalizacji deszczowej - ul. Nowy Górnik w Oławie droga powiatowa nr 1575 D, dł. 500 mb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.