Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00233167/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-30
- 2022/BZP 00346588/01 - Wynik z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00369058/01 - Wynik z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Horacego/Owidiusza (etap II), ul. Homera i ul. Lubczykowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno-sportowych przy ul. Horacego/Owidiusza (etap II), ul. Homera i ul. Lubczykowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7bb8346-f83d-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno - sportowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233167/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.44.2022.DK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 335221,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno – sportowych przyul. Horacego/Owidiusza (etap II).
Posadowienie 18 nowych słupów oświetleniowych, montaż 11 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 32,3 W, montaż 10 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 320W, ułożenie ok. 750 m kablowej linii oświetleniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla oświetlenia boiska do piłki nożnej, boiska do koszykówki, boiska do siatkówki, strefy street workout, strefy seniora, placu zabaw, miasteczka ruchu drogowego, górki saneczkowej i alejki.
Parametry techniczne opisujące oprawy i słupy podano w pkt 3.3. projektu budowlano-wykonawczego. Zastosowane przez Wykonawcę oprawy muszą zapewnić wymagane projektem parametry oświetlenia (natężenie średnie, równomierność natężenia, natężenie minimalne) poszczególnych obszarów.
Z uwagi na to, że przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy oświetlenia na tym terenie, Zamawiający wymaga aby dostarczane słupy i oprawy wizualnie wyglądały tak jak istniejące na terenie – załącznik nr 10 do SWZ.
Na terenie istnieje szafa oświetleniowa SO zasilana z szafy kablowo – pomiarowej SKP3-1P. Moc przyłączeniowa szafki to 5kW w układzie jednofazowym. W pobliżu boisk znajduje się szafa zasilająca SZ1, do której doprowadzono kabel z szafy SO i zostawiono jego zapas zabezpieczony mufą końcową.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I znajduje się w projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace, w tym montażowe i instalacyjne oraz dostarczone
i wbudowane materiały/urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 131554,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie oświetlenia terenów rekreacyjno - sportowych przyul. Homera.
Posadowienie szafy oświetleniowej SO, posadowienie 2 słupków z gniazdami SGx, posadowienie 12 nowych słupów oświetleniowych, montaż 8 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 32,6 W, montaż 2 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 13,5 W, montaż 5 opraw oświetleniowych typu LED o mocy 320W, ułożenie ok. 810 m kablowej linii oświetleniowej, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla oświetlenia górki saneczkowej, pumptracka, podestu rolkarskiego, 2 altanek i alejki.
Parametry techniczne opisujące oprawy i słupy podano w pkt 3.3. projektu budowlano-wykonawczego. Zastosowane przez Wykonawcę oprawy muszą zapewnić wymagane projektem parametry oświetlenia (natężenie średnie, równomierność natężenia, natężenie minimalne) poszczególnych obszarów. Ponadto, parametry oświetleniowe z zastosowaniem opraw równoważnych muszą być takie same lub lepsze niż te wyliczone w projekcie.
Na terenie przy ul. Homera na dz. 1/952 znajduje się złącze kablowo-pomiarowe ZK1x-1P nr 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II znajduje się w projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane prace, w tym montażowe i instalacyjne oraz dostarczone i wbudowane materiały/urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 126788,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” oświetlenia terenu rekreacyjno – sportowego przy ul. Lubczykowej.1) Wykonanie koncepcji (opis + rysunki);
2) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej w jakości jak projekt budowlany;
3) wybudowanie zaprojektowanej instalacji;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy.
Na terenie od strony ul. Radojewo na działce nr 136 ark. 16 obr. 055 zostanie wykonane przyłącze elektroenergetyczne oraz złącze kablowe ZK1x-1P.
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60-miesięcznego okresu gwarancji
na wykonane prace, w tym montażowe i instalacyjne oraz dostarczone
i wbudowane materiały/urządzenia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 76878,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177500,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177500,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU IPE Grzegorz Pilarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171305117
7.3.4) Miejscowość: Roszkówko 25
7.3.5) Kod pocztowy: 63-230
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ PILARCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE GRZEGORZ PILARCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177500,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa systemu dyfraktometrycznego.
- Rozbudowa budynku biurowego Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51
- Całodobowa usługa i serwis obiektów Szpitala przy ul. Szamarzewskiego 84 oraz Hospicjum Palium oś. Rusa 55 w zakresie urządzeń elektrycznych, gazów medycznych i technicznych
- WYMIANA NAWIERZCHNI ULICY WARSZAWSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY ŚW. MICHAŁA DO ULICY KRAŃCOWEJ W POZNANIU
- Dostawa wyrobów medycznych - endoproteza poresekcyjna kości miednicy typu custom made
- Roboty budowlane w zakresie odtworzenia izolacji przeciwwilgociowej w budynku Pierwszego Wielkopolskiego Urzędu Skarbowego w Poznaniu przy pl. Cyryla Ratajskiego 5
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zadanie 1 i 2: Demontaż, przechowanie dekoracji świątecznych, naprawa, montaż oraz konserwacja zamontowanej dekoracji świątecznej na terenie miasta Legionowo
- "Budowa instalacji automatycznego nawadniania boiska głównego w Rosanowie"
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z realizacją zadania "Park przy Forcie w Bronowicach", ETAP III, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Budowa toru rowerowego Dirt Park oraz boiska do koszykówki do gry 3x3 przy ul.Świerkowej w Białej Podlaskiej
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- "Budowa boisk (kortów) do padla w ośrodku sportowym na osiedlu Zawady w Białymstoku"
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.