Ogłoszenie z dnia 2023-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00333968/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00342965/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00343103/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00343376/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
- 2023/BZP 00386957/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa serwera oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Grabowie nad Prosną w ramach Programu Operacyjnego „Cyfrowa gmina”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA GRABÓW NAD PROSNĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Grabów nad Prosną
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627305024
1.5.8.) Numer faksu: 627305050
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@grabownadprosna.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip2.wokiss.pl/grabownp/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/grabownadprosna1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa serwera oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniemna potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Grabowie nad Prosną w ramach Programu Operacyjnego „Cyfrowa gmina”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15310582-2c3b-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00333968/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚ.271.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176565,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakup i dostawa serwera (1 szt.) wraz z oprogramowaniem o parametrach nie gorszych niż:1) 2 procesory, liczba wątków min. 16, liczba rdzeni min. 8 na procesor, bazowa częstotliwość min. 2,1 Ghz, minimum 11000 punktów w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks wg kolumny Passmark CPU Mark dla każdego z procesorów,
2) RAM min. 128GB DDR4 rejestrowana, ECC, faktyczna szybkość pamięci min. 2400MHz ,
3) Możliwość zamontowania co najmniej 12 dysków z funkcją hot-swap,
4) 8 dysków SSD Hot-Swap o pojemności 480 GB każdy, zamontowane w serwerze,
5) kontroler RAID obsługujący: RAID1, RAID0, RAID5, RAID10, RAID50
6) 2 redundantne zasilacze z funkcją hot-swap
7) Interfejsy:
2 x LAN (Gigabit Ethernet) - RJ-45
2 x USB 2.0
1 x szeregowe
1 x USB 3.2
2 x VGA (1 z przodu,1 z tyłu)
8) System operacyjny Windows Server 2019 Standard, wraz z 25 licencjami CAL na użytkownika,
9) 20 licencji na użytkowników Windows Server 2019 RDS
8) Obudowa typu Rack wraz z zestawem umożliwiającym montaż serwera w szafie Rack,
9) Zintegrowany kontroler zdalnego dostępu umożliwiający monitorowanie pracy podzespołów serwera,
10) W przypadku serwisu, usługę zatrzymania dysków twardych,
11) gwarancja: 60 (5 lat) miesięcy świadczona w siedzibie kupującego przez producenta sprzętu.
12) pakietu Office LTSC Standard 2021 – 20 licencji
13) przeniesienie zainstalowanych systemów dziedzinowych
14) instalacja pulpitów zdalnych
15) instalacja pakietu Office LTSC Standard 2021
16) instalacja WINDOWS SERVER 2019
17) uruchomienie systeów dziedzinowych na nowym serwerze
18) konfiguracja systemu kopii zapasowych
19) migracja ACTIVE DIRECTORY
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.5.) Wartość części: 114777,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II. Zakup i dostawa komputerów typu AIO o parametrach nie gorszych niż – 19 szt:1) procesor, liczba wątków min. 12, liczba rdzeni min. 6, bazowa częstotliwość min. 3,1 Ghz, minimum 13000 punktów w teście wydajnościowym PassMark CPU Benchmarks wg kolumny Passmark CPU
2) RAM 8 GB - DDR4 SDRAM - bez ECC
3) Dysk SSD 256 GB M.2
4) Ekran: 21.5"- LED - 1920 x 1080 (Full HD)
5) Interfejsy:
1 x USB-C
4 x USB 3.0
1 x słuchawki/mikrofon
1 x LAN (Gigabit Ethernet)
1 x HDMI
6) Bezprzewodowa karta sieciowa WiFi
7) Obsługiwane protokoły komunikacji: Ethernet,Fast Ethernet,Gigabit Ethernet,IEEE 802.11b,IEEE 802.11a,IEEE 802.11g,IEEE 802.11n,IEEE 802.11ac,Bluetooth 5.0
8) Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 Pro 64-bit Edition
9) gwarancja: 24 miesięcy świadczona w siedzibie kupującego przez producenta sprzętu
10) w zestawie mysz i klawiatura
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 61788,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122016,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122016,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122016,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Komputerowe INFOJAR II Jarosław Kapała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171182123
7.3.3) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 1
7.3.4) Miejscowość: Pleszew
7.3.5) Kod pocztowy: 63-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO KOMPUTEROWE INFOJAR II JAROSŁAW KAPAŁA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO KOMPUTEROWE INFOJAR II JAROSŁAW KAPAŁA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122016,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75396,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75396,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75396,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13p Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992845962
7.3.3) Ulica: ul. Międzyleska 2-4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75396,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz Serwera NAS do Starostwa Powiatowego w Żyrardowie w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych . - na potrzeby Zespołu Szkół Ekonomiczno-Handlowych im. Polaków spod Znaku Rodła w Olsztynie
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej wraz z remontem i przebudową Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Lisewie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.