eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gotowych posiłków - obiadów jednodaniowych dla uczniów ZSMS w Gorzowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gotowych posiłków – obiadów jednodaniowych dla uczniów ZSMS w Gorzowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ MISTRZOSTWA SPORTOWEGO W GORZOWIE WLKP.

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół Mistrzostwa Sportowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080023289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Stanisławskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7224404

1.5.8.) Numer faksu: 95 7224404

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsspo@edu.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkolasportowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab21c9ef-3096-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gotowych posiłków – obiadów jednodaniowych dla uczniów ZSMS w Gorzowie Wielkopolskim w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab21c9ef-3096-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00298155/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług Cateringowych w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gotowych posiłków jednodaniowych dla uczniów ZSMS w r. szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSMS.252.5.23.MS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 533284,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa w zakresie przygotowania, dostawy i wydawania gotowych posiłków – obiadów jednodaniowych dla uczniów Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim.
2. Dostawa dziennych posiłków w okresie od podpisania umowy (tj. od 7września 2023 roku do 14 czerwca 2024 roku.
3. Szacunkowa ilość dostarczonych dziennych jednodaniowych posiłków wynosi 195 na które składają się obiady jednodaniowe. Zamawiający informuje, że ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od dziennej frekwencji uczniów.
4. Wykonawca ma dostarczyć posiłki w dni pracy szkoły z wyjątkiem świąt, ferii szkolnych oraz innych dni o których zostanie wcześniej poinformowany Wykonawca. Szacunkowa liczba dni nauki 169.
5. Szacunkowe ilości wydawanych posiłków:
1) Jeden raz w tygodniu obiad – I danie (zupa wraz z pieczywem lub owocem) – 33 dni (poniedziałki) x 195 porcji dziennie tj. 6435 obiadów (I danie);
2) Cztery razy w tygodniu obiad – II danie – 136 dni (od wtorku do piątku) x 195 porcji dziennie tj 26520 obiadów (II danie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 544417,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544417,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 544417,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gastronomiczny Swojska Chata, Adrianna Siewruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992080386

7.3.3) Ulica: Szkolna 1

7.3.4) Miejscowość: Kłodawa

7.3.5) Kod pocztowy: 66-415

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537322,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-11 do 2024-06-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.