Og³oszenie z dnia 2024-06-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00421682/01 - Wynik z dnia 2024-07-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777;3788/779;5077)”- projekt
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Paw³a II 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 2147114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777;3788/779;5077)”- projekt
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-560fb4ad-345c-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00386965
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050196/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.30 Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice - zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach - projekt
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.czechowice-dziedzice.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
zp@um.czechowice-dziedzice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ
ofertê (wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±) – zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników Platformy
przetargowej - dostêpnymi pod adresem https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz zaakceptowaæ
regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostêpny pod adresem: https://czechowicedziedzice.
logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê przetargow± oznacza akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u
SWZ.
3. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane s± na stronie internetowej Platformy
przetargowej - pod adresem: https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/instrukcja.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57d,
lokal B/J, 54-203 Wroc³aw, nr tel. +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w
godz. 8.00 – 16.00.
5. Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty (w zale¿no¶ci od wyboru
opcji z logowaniem lub bez logowania), zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników Platformy przetargowej.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym
mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy
Pzp, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo,
sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia
17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2023 r. poz.57 ze zm.), z
zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku przesy³ania przez Wykonawcê dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym
oferty przetargowej) dopuszczone s± wy³±cznie formaty danych wskazane w Rozporz±dzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia
2012 r. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 2247) w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych. Powy¿sze
oznacza, i¿ Zamawiaj±cy nie dopuszcza przysy³ania dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych formatem .rar
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, przekazywane w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na
podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne lub jako
tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez
Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
9. Pozosta³e postanowienia zgodne z SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Miejskim w Czechowicach-Dziedzicach jest Burmistrz
Czechowic-Dziedzic z siedzib± w Czechowicach-Dziedzicach pl. Jana Paw³a II 1;
- administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod numerem telefonu 32 21 47 153;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, osoby lub podmioty, którym na podstawie przepisów prawa przys³uguje prawo do
dostêpie do informacji publicznej;
- firma PZP24.pl Sp. z o.o. oraz Logintrade S.A. z siedzib± we Wroc³awiu przy ul. Legnickiej 57D lok. B/J, z któr± administrator zawar³ umowê na obs³ugê Platformy Przetargowej, na której prowadzone s± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia -
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie w okresie niezbêdnym do spe³nienia celu, dla którego zosta³y zebrane, a
nastêpnie w celach archiwalnych przechowywane bêd± przez 5 lat, chyba, ¿e przepisy szczególne bêd± stanowiæ inaczej;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z
ustaw±.
(2) wyja¶nienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wyst±pienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporz±dzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.22.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia pod nazw±: „Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777; 3788/779; 5077)”– projekt obejmuje opracowanie pe³nozakresowej i pe³nobran¿owej (wielobran¿owej) dokumentacji projektowo – kosztorysowej zagospodarowania terenu przy ul. Niepodleg³o¶ci
w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777; 3788/779; 5077) na podstawie opracowanego przez Zamawiaj±cego Programu Funkcjonalno-U¿ytkowego, która bêdzie s³u¿y³a do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego.
UWAGA!
Program Funkcjonalno-U¿ytkowy wskazuje za³o¿enia funkcjonalne, u¿ytkowe i przestrzenne dla projektowanego terenu. Nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowi±zku analizy terenu i uzgodnienia projektowanych rozwi±zañ, w tym koncepcji zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego przed rozpoczêciem opracowania w³a¶ciwej dokumentacji projektowej. W ramach umowy Wykonawca opracuje na podstawie za³o¿eñ zawartych w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym oraz wskazañ Zamawiaj±cego now± koncepcjê w formie graficznej i opisowej. Koncepcja ta powinna obejmowaæ wizualizacje, rozwi±zania projektowe, powierzchniowe i materia³owe oraz wstêpne szacowanie kosztów dla ca³ego zamierzenia.
Zakres przedmiotu umowy obejmuje miêdzy innymi:
Sporz±dzenie pe³nozakresowej i pe³nobran¿owej (wielobran¿owej) dokumentacji projektowej w zakresie niezbêdnym do uzyskania pozwolenia na budowê lub/i potwierdzenia przyjêcia zg³oszenia robót nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê – (Uwaga! kwalifikacji dokonuje Wykonawca), obejmuj±cej w szczególno¶ci miêdzy innymi opracowania:
1) mapê do celów projektowych, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami,
2) inwentaryzacjê przyrodnicz±,
3) pe³nobran¿owy (wielobran¿owy) projekt budowlany (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny w tym miêdzy innymi: projekt rozbiórki, projekt zieleni, projekt drogowy, projekty instalacyjne w zakresie sieci, przy³±czy i instalacji obejmuj±ce zakresy instalacji: elektrycznej (w tym o¶wietlenie terenu), wodno-kanalizacyjnej i deszczowej, projekt przebudowy uzbrojenia w sytuacji wyst±pienia kolizji z przedmiotow± inwestycj± lub w oparciu o pozyskane warunki techniczne,
4) pe³nobran¿owy (wielobran¿owy) projekt wykonawczy
5) sporz±dzonych kosztorysów inwestorskich wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów zadania oraz przedmiarów robót dla wszystkich bran¿ opracowanych na podstawie rozporz±dzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie okre¶lania metod i podstaw sporz±dzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno-u¿ytkowym – powinny m.in. zawieraæ za³o¿enia wyj¶ciowe do kosztorysowania, kalkulacje szczegó³owe cen jednostkowych, analizy indywidualne nak³adów rzeczowych itp. (zgodnie z § 7 Rozporz±dzenia). Przedmiar robót powinien zawieraæ opis robót budowlanych w kolejno¶ci technologicznej ich wykonywania, z wyliczeniem ilo¶ci jednostek przedmiarowych robót wynikaj±cych z dokumentacji projektowej oraz podstawy do ustalenia cen jednostkowych robót lub nak³adów rzeczowych. Kosztorysy i przedmiary powinny dok³adnie i precyzyjnie wskazywaæ swoim opisem i wyliczeniem robót na lokalizacjê tych prac,
6) szczegó³owych Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich bran¿ objêtych zakresem dokumentacji zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego,
7) inne opracowania, niewymienione powy¿ej, a niezbêdne do uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego pozwolenia na budowê lub w razie konieczno¶ci potwierdzenie przyjêcia zg³oszenia robót nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê do zrealizowania zamierzenia.
8) opracowana dokumentacja projektowa winna byæ zgodna miêdzy innymi z Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 wrze¶nia 2020 r. oraz Rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego, bêdzie s³u¿y³a do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
Inne zobowi±zania Wykonawcy:
• Zorganizowanie i przeprowadzenie konsultacji spo³ecznych z mieszkañcami Gminy, czynne uczestniczenie w procedurze przygotowania konsultacji, sporz±dzenie protoko³u oraz po dokonaniu analizy uwzglêdnienie zapisów protoko³u z konsultacji w dalszych pracach projektowych.
• Udzielenie odpowiedzi na pytania wykonawców w trakcie postêpowania przetargowego na wybór wykonawcy robót objêtych dokumentacja projektow±.
• W przypadku wskazania drzew i krzewów do wycinki sporz±dzenie szacunku masy drewna drzew stoj±cych z podzia³em na sortymenty i wycen± warto¶ci drewna. Wykonawca przygotuje wniosek do Starostwa Powiatowego w Bielsku-Bia³ej o pozwolenie na wyciêcie drzew i/lub krzewów wraz z niezbêdnymi za³±cznikami (m.in. projektem nasadzeñ zastêpczych) i bêdzie uczestniczy³ w procedurze uzyskania decyzji zezwalaj±cej na usuniecie drzew i/lub krzewów.
• Opracowanie dokumentu opisuj±cego kryteria do oceny równowa¿no¶ci dla zastosowanych technologii robót oraz materia³ów, urz±dzeñ i innych wyrobów i/lub tabele równowa¿no¶ci (je¿eli bêdzie konieczna).
• Dokumentacja projektowa winna byæ opracowana zgodnie z przepisami i normami obowi±zuj±cymi na dzieñ dokonania odbioru dokumentacji, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej oraz wymogami Zamawiaj±cego.
• Dokumentacja projektowa przed³o¿ona przez Wykonawcê musi byæ kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma s³u¿yæ (tj. w szczególno¶ci przeprowadzenia przetargu na wybór wykonawcy robót i dostaw, zrealizowania robót i uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie), bez konieczno¶ci wykonywania dodatkowych opracowañ.
• W przypadku, gdy z uzyskanych opinii i uzgodnieñ bêdzie wynika³a konieczno¶æ dokonania zmian w dokumentacji, Wykonawca zobowi±zany jest do dokonania tych zmian przed przekazaniem dokumentacji Zamawiaj±cemu.
• Zastosowane w dokumentacji projektowej materia³y i urz±dzenia winny odpowiadaæ wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (w rozumieniu art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy o wyrobach budowlanych – t.j. Dz.U. z 2024 r.,poz.725).
• Dokumentacja bêdzie s³u¿yæ jako opis przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane w oparciu o ustawê Prawo zamówieñ publicznych. Dokumentacja w swojej tre¶ci nie mo¿e okre¶laæ technologii robót, materia³ów, maszyn i urz±dzeñ w sposób utrudniaj±cy uczciw± konkurencjê. Wykonawca zobowi±zuje siê do opisywania zaproponowanych materia³ów i urz±dzeñ za pomoc± cech technicznych i jako¶ciowych, a je¿eli nie jest to mo¿liwe ze wzglêdu na ich specyfikê, nie ma mo¿liwo¶ci opisania za pomoc± dostatecznie dok³adnych okre¶leñ i Wykonawca podaje znak towarowy lub nazwê producenta b±d¼ nazwê wyrobu, to wskazaniom takim winny towarzyszyæ wyrazy „lub równowa¿ny” wraz z informacj±, co nale¿y rozumieæ pod okre¶leniem równowa¿no¶ci lub w formie tabeli parametrów równowa¿nych.
• Wykonawca ponosi pe³n± odpowiedzialno¶æ za szkody wynik³e z niew³a¶ciwego wykonania niniejszej umowy, a w szczególno¶ci z niew³a¶ciwie wykonanego przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz opis technologii robót oraz materia³ów i urz±dzenia w sposób naruszaj±cy zasadê uczciwej konkurencji.
• Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia Zamawiaj±cemu jednolitego tekstu przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich – w przypadku konieczno¶ci wprowadzenia zmian
w przedmiarze robót wynikaj±cych z udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców bior±cych udzia³ w postepowaniu przetargowym na wykonawstwo robót na podstawie sporz±dzonej przez niego dokumentacji projektowo – kosztorysowej.
• Wykonanie w okresie gwarancji na wniosek Zamawiaj±cego aktualizacji warto¶ci robót okre¶lonych w kosztorysie inwestorskim.
• Wykonawca odpowiada za dzia³ania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za w³asne.
• W terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu proponowany przez siebie harmonogram realizacji prac projektowych objêtych umow± oraz innych czynno¶ci koniecznych do nale¿ytego opracowania dokumentacji.
• Wykonawca bêdzie informowa³ Zamawiaj±cego o postêpie prac. Wykonawca zobowi±zany jest do przekazywania w formie elektronicznej (e-mail) nie rzadziej ni¿ raz na 30 dni raportu z postêpu wykonanych prac projektowych oraz prowadzonych spraw zwi±zanych z opracowaniem dokumentacji. Raport powinien zawieraæ opis wykonanych czynno¶ci , uzgodnieñ, a je¶li zachodzi konieczno¶æ aktualizacjê harmonogramu. Raport winien okre¶laæ zakres i stopieñ zaawansowania na dzieñ przekazania raportu.
• Pe³nienie nadzoru autorskiego nad realizacj± robót w zakresie wszystkich bran¿ objêtych dokumentacj± (przyjmuje siê 5 wizyt na budowie).
Szczegó³owy zakres us³ugi zawiera:
− za³±cznik nr 10 do SWZ – dokumentacja – Program Funkcjonalno-U¿ytkowy (PFU)
− za³±cznik nr 11 do SWZ – projektowane postanowienia umowy, które stanowi± integraln± czê¶æ specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsiêwziêcia i projektu, oszacowanie kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i
ich wagami:
Kryterium oceny ofert: Waga:
1) cena (Kc): 60%
2) do¶wiadczenie personelu (Kd): 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie personelu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez Zamawiaj±cego spo¶ród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp.:1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
4.1. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³/wykonuje co najmniej jedn± (1) us³ugê odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.:
o wykonanie pe³nobran¿owej (wielobran¿owej) dokumentacji projektowej zagospodarowania terenu zielonego lub rekreacyjno-wypoczynkowego:
np.: placu lub skweru lub rynku lub terenu lub przestrzeni o powierzchni nie mniejszej ni¿ 0,05 ha, obejmuj±cego co najmniej: nasadzenia zieleni, ma³± architekturê i tereny utwardzone,
W przypadku, gdy wykazywane us³ugi, s± czê¶ci± wiêkszego zamówienia dotycz±cego szerszego zakresu prac, nale¿y podaæ w wykazie us³ug tylko informacje potwierdzaj±ce spe³nianie ww. warunku.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ugi wspólnie z innymi wykonawcami, nale¿y wykazaæ us³ugê, w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji i równego traktowania Wykonawców wykazuj±cych do¶wiadczenie w wykonaniu us³ugi Zamawiaj±cy, zgodnie z § 9 ust. 4 pkt 2) Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów i o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia wprowadzi³ mo¿liwo¶æ wykazywania us³ug wykonanych w okresie d³u¿szym ni¿ ostatnie 3 lata, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
W przypadku wskazania przez Wykonawcê, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u, waluty innej ni¿ polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany bêdzie ¶redni kurs NBP na dzieñ zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych na portalu internetowym Urzêdu Zamówieñ Publicznych.
4.2. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadaj±cymi przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w tym co najmniej:
o jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ, pe³ni±c± funkcjê g³ównego projektanta tj. koordynatora,
o jedn± osob± posiadaj±c± tytu³ zawodowy architekta krajobrazu
lub
odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz zrzeszonymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz.U. 2023 poz. 551)
lub
spe³niaj±cymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725), tj. osob±/osobami, której/których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych
lub
spe³niaj±c± wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Do oferty Wykonawca
zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ; 2.Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o
którym mowa w pkt 1 stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 3.Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych
podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia): 3.1.o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji
zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania
wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do
SWZ. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych
wspólnie).
4. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawców, wobec których zachodz± przes³anki wykluczenia, o których mowa w art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê
oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 507)2.1.Zamawiaj±cy wykluczy z
postêpowania: 1)Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja
2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy
(Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.3), zwanego dalej „rozporz±dzeniem 765/2006”, i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr
269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ
terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.4),
zwanego dalej „rozporz±dzeniem 269/2014” albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego; 2)Wykonawcê, którego
beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu
terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a
wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego; 3)Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37
ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zmianami) jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu
(okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do
z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
1.1 o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,
Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
sk³ada ka¿dy z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie).
1.2. w celu wykazania spe³niania warunku dot. zdolno¶ci technicznej z ust. 3.4.1. wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku
¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy -
w tym okresie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y
wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s±
wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami,
o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w
przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca
z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ
powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych, referencje powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
Wzór wykazu us³ug stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ.
Okres, o którym wy¿ej mowa liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
1.3. w celu wykazania spe³niania warunku dot. zdolno¶ci zawodowej
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu osób stanowi za³±cznik nr 9 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w przedmiotowym postêpowaniu.W przypadku zastosowania materia³ów, urz±dzeñ, wyrobów lub rozwi±zañ równowa¿nych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub
art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowi±zany jest do ich wskazania w ofercie oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart
technicznych lub innych równowa¿nych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowana oferta/rozwi±zania równowa¿ne
spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia/uzupe³nienia
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy przetargowej. Zamawiaj±cy zaleca, aby ofertazosta³a utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnêtrznym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku
zastosowania podpisu zewnêtrznego nale¿y pamiêtaæ o obowi±zku do³±czenia do pliku stanowi±cego ofertê tak¿e pliku
podpisuj±cego, który generuje siê automatycznie podczas z³o¿enia podpisu.
3. Wraz z ofert± (dotyczy oferty sk³adanej w odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu) nale¿y z³o¿yæ:
3.1. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz
spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym w rozdziale XIX SWZ
do SWZ. O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w
postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki
dowodowe, wskazane w SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym \ podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego Wykonawca, w przypadku
polegania na zdolno¶ciach technicznych lub podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem, o
którym wy¿ej mowa, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje
siê na jego zasoby
3.2. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy w
sprawie zamówienia, które zostan± wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia oraz, ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez
¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu oferty,
O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym.
3.3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego.Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i
opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z
pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub
notariusz. 3.4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy
niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e
Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta
ze zdolno¶ci innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp) – wzór zobowi±zania
3.5. O¶wiadczenie sk³adane na podstawie art. 117 ustawy Pzp
3.6. Tabela elementów rozliczeniowych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z
do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne
pe³nomocnictwo – (nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki
wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê).
Pe³nomocnictwo, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art.
125 ustawy (rozdzia³ XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw
wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z
postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w
postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie
podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców o¶wiadczenie sk³adane na
podstawie art. 117 ustawy Pzp, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Obowi±zek z³o¿enia
ww. o¶wiadczenia odnosiæ nale¿y równie¿ do wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej – za³±cznik
nr 5 do SWZ .
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia
podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Rozdziale XIX, dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e
nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tejumowy, zawiera za³±cznik nr 11 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
1.1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe
w oparciu o art. 455 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 11 do SWZ (projektowane postanowienia umowy).
2. Przed zawarciem umowy nale¿y dope³niæ formalno¶ci, które zosta³y wskazane w Rozdziale XXIX SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy przetargowej: https://czechowice-dziedzice. logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin rozpoczêcia: od dnia zawarcia umowyTermin zakoñczenia: do 8 miesiêcy od dnia zawarcia umowy wraz z decyzj± pozwolenia na budowê lub/i potwierdzeniem
przyjêcia zg³oszenia o zamiarze przyst±pienia do robót budowlanych nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê
Pe³nienie nadzoru autorskiego – w przypadku realizacji inwestycji: w okresie realizacji inwestycji
Rozwi±zania równowa¿ne.
1. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, producenta, dostawcê, homologacje,
oznaczenie norm, patenty lub pochodzenia materia³ów, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub
us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych
itp.
2. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego
rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz
rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp,
Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne.
Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy art. 95 ustawy
Pzp.
1. Zamawiaj±cy nie wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê w
rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2023 r., poz. 1465).
Szczegó³owe regulacje dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) – za³±cznik nr 11 do SWZ
Dokumentacja projektowa zostanie dostarczona w 3 egzemplarzach + wersja na no¶niku elektronicznym (p³yta CD) w nastêpuj±cych formatach: opisy techniczne .pdf oraz.doc, pozosta³a czê¶æ .jpg lub .pdf oraz
w formacie .dwg.
Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót tak¿e w wersji edytowalnej w formacie *xlsx i *ath.
Wersja elektroniczna dokumentacji winna byæ identyczna z wersj± papierow± dostarczon± Zamawiaj±cemu oraz umo¿liwiaæ odczyt plików i ich edycjê (kolejno¶æ plików powinna byæ zgodna z kolejno¶ci± dokumentacji papierowej).
Zamawiaj±cy wymaga udzielenia min. 36 miesiêcznej rêkojmi za wady oraz gwarancji jako¶ci na wykonany przedmiot umowy, licz±c od daty dokonania przez Strony protokolarnego odbioru koñcowego przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- Us³ugi kompleksowego sprz±tania i bie¿±cego utrzymywania w nale¿ytej czysto¶ci i stanie higieniczno - sanitarnym krytej p³ywalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- "Sukcesywne dostawy ¿ywno¶ci wraz z transportem na potrzeby ¯³obka Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach" - z podzia³em na czê¶ci
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Szko³y Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
- Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem
- Utrzymanie sieci i opraw o¶wietlenia ulicznego bêd±cego w³asno¶ci± Gminy Czechowice-Dziedzice
- Obs³uga ratownicza Krytej P³ywalni "WODNIK" przy ul. Legionów 145 w Czechowicach - Dziedzicach
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pe³nienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala ¦w. Ducha w celu utworzenia oddzia³u geriatrii i opieki d³ugoterminowej wraz z adaptacj± pomieszczeñ na oddzia³ geriatryczny
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Pe³nienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównowa¿onej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilno¶ci na obszarze Gminy Czempiñ
- Opracowanie dokumentacji projektowej, poprzedzonej koncepcj± dla zadania pn. "Budowa zbiornika retencyjnego M-2 na Potoku Maækowy wraz z zagospodarowaniem przyleg³ych terenów zielonych"
- "Opracowanie dokumentacji technicznej dotycz±cej rozbudowy Zespo³u Placówek O¶wiatowych w Dobrowodzie"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.