eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ChełmińskaBudowa drogi w sołectwie Borki



Ogłoszenie z dnia 2022-10-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi w sołectwie Borki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.4.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.4.7.) Numer telefonu: 523816005

1.4.8.) Numer faksu: 523816290

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386968

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00369873/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2022/BZP 00011175/08/P

Po zmianie:
2022/BZP 00011175/09/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa drogi w sołectwie Borki”.
Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja projektowa w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych załączonych do dokumentacji projektowej.
Na zakres prac składa się m. in.:
- wybudowanie drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą według przyjętego schematu konstrukcji w miejscowości Gzin Dolny o łącznej długości 1286,00m.,
- szerokość jezdni: wyjściowo: 4,00m (naw. bitumiczna) z ewentualnymi lokalnymi przewężeniami i poszerzeniami,
- obustronne wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem: do 0,75m (w przekroju drogowym),
- pobocze gruntowe: do 0,75m (w przekroju drogowym),
- roboty przygotowawcze (zabezpieczenie urządzeń obcych i uporządkowanie terenu budowy umożliwiające właściwe prowadzenie procesu budowlanego),
- roboty ziemne (wykonanie wykopów/korytowania wraz z zagęszczeniem pod konstrukcję projektowanych elementów zagospodarowania terenu),
- wykonanie nawierzchni według przyjętego schematu konstrukcji,
- wykonanie zjazdów według przyjętego schematu konstrukcji,
- przekrój poprzeczny jezdni dwustronny (daszkowy) wynoszący 2%,

Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
- nawierzchnia bitumiczna (jezdnia główna): 5167 m2 ,
- nawierzchnia utwardzona – pobocze utwardzone: 1929 m2,
- zjazdy (nawierzchnia bitumiczna): 206,1 m2.
Konstrukcja drogi i zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość 3cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość 3cm,
- warstwa wyrównująca podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – grubość 5 cm po zagęszczeniu,
- warstwa podbudowy z tłucznia/destruktu kamienno-betonowo-ceglanego – grubość 20 cm,
- istniejąca nawierzchnia drogi (po korytowaniu).

Pobocze utwardzone: nawierzchnia z tłucznia/destruktu kamienno-betonowo-ceglanego – grubość 20 cm,
- Zamawiający informuje, że powoła Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
- Po stronie Wykonawcy należy powołanie kierownika budowy,

Sposób w jaki będą się odbyły płatności został określony we wzorcu umownym.
Inwestorem jest Gmina Dąbrowa Chełmińska.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić warunki czynników uzgadniających i opiniujących.
Zamawiający nie wymaga sporządzenia kosztorysów ofertowych.
Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego zrealizowania zadania.
W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zapisów.
Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej.
Drogi przyległe do placu budowy w razie uszkodzenia odtworzyć do stanu sprzed robót budowlanych.
Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania odbiorów od zarządcy dróg związanych
z przywróceniem odpowiedniego stanu dróg.
Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej.

Zamawiający informuje, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.
Wybudowana infrastruktura musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 poz. 1062).
Infrastruktura została tak stworzona, że nie powoduje żadnych barier architektonicznych.
Podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa drogi w sołectwie Borki”.
Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja projektowa w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych załączonych do dokumentacji projektowej.
Na zakres prac składa się m. in.:
- wybudowanie drogi gminnej wraz z niezbędną infrastrukturą według przyjętego schematu konstrukcji w miejscowości Gzin Dolny o łącznej długości 1245,00m.,
- szerokość jezdni: wyjściowo: 4,00m (naw. bitumiczna) z ewentualnymi lokalnymi przewężeniami i poszerzeniami,
- obustronne wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem: do 0,75m (w przekroju drogowym),
- pobocze gruntowe: do 0,75m (w przekroju drogowym),
- roboty przygotowawcze (zabezpieczenie urządzeń obcych i uporządkowanie terenu budowy umożliwiające właściwe prowadzenie procesu budowlanego),
- roboty ziemne (wykonanie wykopów/korytowania wraz z zagęszczeniem pod konstrukcję projektowanych elementów zagospodarowania terenu),
- wykonanie nawierzchni według przyjętego schematu konstrukcji,
- wykonanie zjazdów według przyjętego schematu konstrukcji,
- przekrój poprzeczny jezdni dwustronny (daszkowy) wynoszący 2%,

Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu:
- nawierzchnia bitumiczna (jezdnia główna): 5003 m2 ,
- nawierzchnia utwardzona – pobocze utwardzone: 1866 m2,
- zjazdy (nawierzchnia bitumiczna): 186,80 m2.
Konstrukcja drogi i zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - grubość 3cm,
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - grubość 3cm,
- warstwa wyrównująca podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie – grubość 5 cm po zagęszczeniu,
- warstwa podbudowy z tłucznia/destruktu kamienno-betonowo-ceglanego – grubość 20 cm,
- istniejąca nawierzchnia drogi (po korytowaniu).

Pobocze utwardzone: nawierzchnia z tłucznia/destruktu kamienno-betonowo-ceglanego – grubość 20 cm,
- Zamawiający informuje, że powoła Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,
- Po stronie Wykonawcy należy powołanie kierownika budowy,

Sposób w jaki będą się odbyły płatności został określony we wzorcu umownym.
Inwestorem jest Gmina Dąbrowa Chełmińska.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić warunki czynników uzgadniających i opiniujących.
Zamawiający nie wymaga sporządzenia kosztorysów ofertowych.
Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego zrealizowania zadania.
W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany przestrzegać zapisów.
Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej.
Drogi przyległe do placu budowy w razie uszkodzenia odtworzyć do stanu sprzed robót budowlanych.
Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania odbiorów od zarządcy dróg związanych
z przywróceniem odpowiedniego stanu dróg.
Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej.

Zamawiający informuje, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.
Wybudowana infrastruktura musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 poz. 1062).
Infrastruktura została tak stworzona, że nie powoduje żadnych barier architektonicznych.
Podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-14 10:00

Po zmianie:
2022-10-18 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-14 11:00

Po zmianie:
2022-10-18 09:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-12

Po zmianie:
2022-11-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.