Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00317815/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00335089/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonych
wraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA CIECHOCINEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 19
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@ciechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2d29e7f-0dd6-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa obiektów infrastruktury uzdrowiskowej i rewitalizacja terenów zielonychwraz z przebudową nawierzchni deptaka spacerowego w Ciechocinku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2d29e7f-0dd6-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387098
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024281/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa nawierzchni deptaka spacerowego ul. Armii Krajowej wraz z budową kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz doświetleniem przejść dla pieszych przy ul. Mickiewicza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00317815
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania obejmuje między innymi:
1) roboty przygotowawcze, w tym dokonanie pomiarów,
2) wykonanie prac określonych szczegółowo w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
3) opracowanie i zatwierdzenie przez organ zarządzający ruchem na drogach gminnych zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
4) przeprowadzenie wszelkich wymaganych prób i pomiarów
5) obsługa geodezyjna inwestycji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (3egz.).
Szczegółowe dane techniczne zawiera dokumentacja. Dopuszcza się materiały i urządzenia innych producentów niż wykazane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zastosowania rozwiązań równoważnych tj. wykonanych z tego samego materiału, o niegorszych parametrach technicznych oraz wizualnie podobnych.
Przedmiotem zamówienia jest
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6320988,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12521651,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6320988,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Balzola Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020885796
7.3.3) Ulica: al. Jana Pawła II 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-124
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
część robót budowlanych, roboty elektryczne, roboty sanitarne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6320988,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-10INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Dostawa jaj kurzych świeżych z chowu ściółkowego z transportem do Zamawiającego Klasa A w kategorii M
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych dla potrzeb Uzdrowiska Ciechocinek S.A
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 1.01.2025 r. r do 31.12.2025 r.
- Remont pomieszczeń w Szpitalu Uzdrowiskowym Nr III im. dra Markiewicza
- dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu VAN/BUS, z przeznaczeniem do przewozu 9 osób dla potrzeb Gminy Miejskiej Ciechocinek
- "Remont zabytkowego budynku MOPS w Ciechocinku"
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej polegająca na budowie ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 905 w miejscowości Boronów - ul. Wolności wraz z oświetleniem
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej na ul. 100-lecia Niepodległości w m. Przytoczna
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.