Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00313090/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-31755e60-0c5a-11ef-9b7e-467806a935181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31755e60-0c5a-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387243
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00252955/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Mięso i tłuszcz zwierzęcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00313090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 600421,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. słonina – 2 000 kgNomenklatura CPV: 15112000-6, Polska Norma: PN-A-85800:1985
2. pieczeń domowa – 1 500 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma: PN-86732:1991/Az:2001
3. smalec ze skwarkami – 3 000 kg
Nomenklatura CPV: 15131134-3 Polska Norma: PN-90/A-85802
4. kiełbasa zwyczajna – 1 200 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
5. mortadela – 4 000 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
6. parówkowa – 1 900 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1:1998
7. poznańska – 1 500 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
8. parówki cienkie – 1 700 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
9. kiełbasa typu jarmarczna – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
10. kiełbasa biała parzona – 200 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/A 1: 1998
11. piwna – 2 500 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
12. czosnkowa – 1 000 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
13. kanapkowa wędzona – 1 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
14. dębicka – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
15. podwawelska – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
16. kiełbasa mielonka firmowa – 3 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
17. luncheon meat – 1 000 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15112000-6 - Drób
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
4.5.5.) Wartość części: 355687,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. mięso mielone wieprzowe, chude, nie mrożone – 3 000 kgNomenklatura CPV: 15131400-9, Polska Norma: PN-A-82002:1986, mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa bez oznak zaparzenia o rozpoczynającego się psucia, zabezpieczone przed zanieczyszczeniem zgodnie z wymogami i HACCAP
2. schab bez kości, nie mrożony – 300 kg
Nomenklatura CPV: 15100000-9, Polska Norma: PN-86/A-82002, mięso wieprzowe w pierwszym gatunku, świeże o barwie jasnoczerwonej z niewielkimi przerostami tkanki tłuszczowej, mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa bez oznak zaparzenia o rozpoczynającego się psucia, zabezpieczone przed zanieczyszczeniem zgodnie z wymogami i HACCAP
3. wątroba wieprzowa – 2 100 kg
Nomenklatura CPV:15114000-0 Polska Norma:PN-A-82004:1986
4. podgardle wędzone – 2 500 kg
Nomenklatura CPV:15131400-9, Polska Norma:PN-86/A-82002
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15114000-0 - Podroby
4.5.5.) Wartość części: 98700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. salceson biały – 2 000 kgNomenklatura CPV:15131134-3 Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
2. salceson czarny – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15131134-3 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
3. metka zwykła – 800 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
4. kaszanka – 4 200 kg
Nomenklatura CPV:15131134-3 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
5. pasztetowa – 4 000 kg
Nomenklatura CPV:15131310-1 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
6. metka łososiowa – 1 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131310-1 - Pasztety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 146034,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462787,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: WŁOSZKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 270795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-04 do 2025-06-03Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96915,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119302,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96915,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsa Aniołkowscy, Justyna Stankiewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762042053
7.3.3) Ulica: Karabinierów 2G
7.3.4) Miejscowość: Grudziądz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSA ANIOŁKOWSCY JUSTYNA STANKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96915,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-04 do 2025-06-03Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119302,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU 'JOHN' PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: WŁOSZAKOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-14 do 2025-06-13INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Budowa placu zabaw w miejscowości Sitowiec
- Wykonanie strefy rekreacji na ul. Spacerowej w Koronowie
- Dostawa artykułów spożywczych
- Renowacja budynku przy ul. Kościuszki 23 w Koronowie
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Bajka w Międzyborzu w 2025 r.
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych do Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach.
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Internatu przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Sobolewie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Handlowo-Ekonomicznego w Białymstoku Zespołu Szkół Handlowo-Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku
- Dostawa żywności - warzywa i owoce, nabiał, mięso i wędliny, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 6 im. Antoniego Abrahama w Gdyni z podziałem na 5 części".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.