Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00351408/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami Projektu pn. „Równość +”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292380708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 120
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum@centrumbusko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumbusko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c2f52c0-22f9-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami Projektu pn. „Równość +”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c2f52c0-22f9-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387265
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00092982/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja półkolonii dla dzieci, które są uczestnikami Projektu pn. „Równość +”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Projektu realizowanego z Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Działanie 09.05 Wsparcie rodzin oraz pieczy zastępczej.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00351408
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 3 turnusów półkolonii na terenie miasta Busko-Zdrój:
1) pierwszy turnus: półkolonie letnie (20 dni roboczych) w terminie: 08.07.2024r. – 02.08.2024r. dla średnio 30 osób;
2) drugi turnus: półkolonie zimowe (10 dni roboczych) w terminie: 20.01.2025r. – 31.01.2025r. dla średnio 30 osób;
3) trzeci turnus: półkolonie letnie (20 dni roboczych) w terminie: 07.07.2025r. – 01.08.2025r. dla średnio 30 osób (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu do 1 maja 2025 r., jednak turnus odbędzie się w okresie lipiec-sierpień 2025 r.).
Czas trwania turnusów półkolonii:
1) 2 tygodnie (10 dni roboczych z wyłączeniem sobót i niedziel) – turnus zimowy
oraz
2) 4 tygodnie (20 dni roboczych z wyłączeniem sobót i niedziel) – każdy z dwóch turnusów letnich.
Godziny realizacji półkolonii: codziennie (dni robocze od poniedziałku do piątku) w godz. od 07.30 do 16.00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejskie Centrum Szkoleniowo-Doradcze Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592034568
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
USŁUGI CATERINGOWE: WYŻYWIENIE / POSIŁKI - CYNAMONOWA RESTAURACJA – KAWIARNIA, UL. AL. MICKIEWICZA 22, 28-100 BUSKO-ZDRÓJ
USŁUGI TRANSPORTOWE: WYJAZDY / WYCIECZKI - „SEBASTIAN” BIURO PODRÓŻY SEBASTIAN PSICA, UL. ARMII KRAJOWEJ 7, 28-500 KAZIMIERZA WIELKA
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKIE CENTRUM SZKOLENIOWO-DORADCZE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKIE CENTRUM SZKOLENIOWO-DORADCZE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa jaj kurzych
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Stanisława Staszica oraz dzieci uczęszczających do oddziału przedszkolnego
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
- DOSTAWA UBRAŃ OPERACYJNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU. ZOZ/DO/OM/ZP/57/24
- Dostawa warzyw i owoców
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.