Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00335967/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzcinica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854926
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 47
1.5.2.) Miejscowość: Trzcinica
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-620
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: (62) 78 15 000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@trzcinica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcinica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.trzcinica.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c6bcc33-18cf-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRS-VI.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 511011,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Trzcinica,
b) wyposażenie na koszt Wykonawcy wszystkich właścicieli nieruchomości w pojemniki i worki na odpady,
c) zapewnienie odbioru odpadów z pojemników ogólnodostępnych,
d) transport odpadów do instalacji przetwarzania odpadów komunalnych – ZZO Olszowa Sp. z o.o., ul. Bursztynowa 55, 63- 600 Kępno.
3. Charakterystyka Gminy:
1) liczba mieszkańców gminy (stan na dzień 31.12.2023r.) – 4893 osoby.
2) liczba osób zadeklarowanych do opłaty za gospodarowanie opadami komunalnymi – 4478.
3) orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki – ok. 110 km.
4) liczba sołectw – 8 (Kuźnica Trzcińska, Laski, Piotrówka, Pomiany, Smardze, Trzcinica, Wodziczna, Aniołka Pierwsza).
5) liczba nieruchomości zamieszkałych, z których należy odbierać odpady komunalne (stan na dzień 30.02.2024r.) – ok. 1230.
6) przewidywana przez Zamawiającego ilość nieruchomości zamieszkałych wskazywanych do odbioru odpadów (średnia w okresie trwania umowy) – ok. 1230.
4. Szacunkowa maksymalna ilość odpadów jakie będzie zobowiązany odebrać Wykonawca w okresie trwania umowy nie powinna przekroczyć 1 600,00 Mg.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
6. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
1) kierowanie pojazdami odbierającymi odpady,
2) czynności załadunku odpadów komunalnych,
3) odbieranie odpadów komunalnych
7. Sposób weryfikacji oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia, o których mowa w pkt 6 oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy - Załączniku nr 8 do SWZ.
8. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2
ustawy PZP.
9. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarte jest odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt.2 oraz ust. 3 ustawy PZP (np. normy emisji spalin), Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, czyli takie które zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w zgodzie opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnia uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od złożonych w w/w dokumentach. W przypadku zamiaru zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany
jest wskazać te rozwiązania wraz z ofertą i wykazać, za pomocą dowolnych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar
udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Dokumenty te będą stanowiły przedmiotowe środki dowodowe.
10. Zamawiający nie przewiduje ani nie wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284796,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285703,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284796,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe"PETER" Ewa Peter
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6190014711
7.3.3) Ulica: Wrocławska 61
7.3.4) Miejscowość: Kępno
7.3.5) Kod pocztowy: 63-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "PETER" EWA PETER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "PETER" EWA PETER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284796,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2025-06-30INNE PRZETARGI TRZCINICA
- Rekonstrukcja historycznych schodów wewnętrznych w pałacu wpisanym do rejestru zabytków" w Pomianach
więcej: przetargi TRZCINICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kontenerów KP-7 dla 33. BLTr w Powidzu
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych o kodzie 20 03 07
- Rozbudowa drogi ul. Słowackiego w Głuchołazach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych z Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Wykonanie usług polegających na sukcesywnym odbiorze, transporcie oraz zagospodarowaniu bioodpadów (20 01 02) z terenu PSZOK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.