Og³oszenie z dnia 2024-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00592389/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-13
- 2024/BZP 00422982/01 - Wynik z dnia 2024-07-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
REMONT KOT£OWNI BUDYNEK NR 17 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM
W DZIWNOWIE POLEGAJ¡CY NA WYKONANIU REMONTU KOT£A CIECZY NISKOTEMPERATUROWYCH I WYMIANIE ZBIORNIKA STA£EGO ZASOBNIKA C.W.U
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Portu Wojennego ¦winouj¶cie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Steyera 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://portal.smartpzp.pl/kpws
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT KOT£OWNI BUDYNEK NR 17 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM
W DZIWNOWIE POLEGAJ¡CY NA WYKONANIU REMONTU KOT£A CIECZY NISKOTEMPERATUROWYCH I WYMIANIE ZBIORNIKA STA£EGO ZASOBNIKA C.W.U
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6b66651c-3516-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00387322
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036231/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Remont kot³owni.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://portal.smartpzp.pl/kpws3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/kpws
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Opisano w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula RODO jest w Rozdziale V SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14/KPW/INFR/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
REMONT KOT£OWNI BUDYNEK NR 17 W KOMPLEKSIE KOSZAROWYM
W DZIWNOWIE POLEGAJ¡CY NA WYKONANIU REMONTU KOT£A CIECZY NISKOTEMPERATUROWYCH I WYMIANIE ZBIORNIKA STA£EGO ZASOBNIKA C.W.U” zgodnie ze Specyfikacj± Techniczn± stanowi±c± za³±cznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50531100-7 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji kot³ów grzewczych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Opisano w Rozdziale IX pkt 105.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: opisano w Rozdziale IX pkt 10
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, gdy konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci s± to zmiany wynikaj±ce z aktualnych na czas wykonania zamówienia przepisów prawa lub s± one konieczne dla zapobie¿enia powstaniu nieodwracalnych w skutkach strat dla Zamawiaj±cego. Kwota zwiêkszenia nie mo¿e byæ wiêksza ni¿ 15 % warto¶ci okre¶lonej w umowie.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) zmian w ustawie prawo budowlane i rozporz±dzeniach wykonawczych, ustawach i rozporz±dzeniach maj±cych wp³yw na przedmiot zamówienia, które nast±pi³y po dniu podpisania umowy;
2) odst±pienia na wniosek Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci robót i zwi±zanym z tym obni¿eniem wynagrodzenia pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu robót, powodowa³by dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówieni i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych;
3) zmianê osób reprezentuj±cych Zamawiaj±cego i Wykonawcê
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo, na wniosek Wykonawcy do przed³u¿enia terminu realizacji umowy w przypadku:
1) przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego;
2) dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki generalne lub lokalne, warunki atmosferyczne) maj±ce bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonania robót;
3) wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci (art.357 Kodeksu cywilnego);
4. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5. W przypadkach okre¶lonych w ust. 3 pkt 1 okres przesuniêcia terminu zakoñczenia nie mo¿e przekroczyæ okresu równego okresowi przerwy lub przestoju.
6. Zwiêkszenie zakresu prac, których nie by³o mo¿na przewidzieæ przy okre¶leniu przedmiotu zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/kpws
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-06
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.