Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332043/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00340291/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu i licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa dla Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://centrum-pediatrii.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu i licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa dla Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9404af0-2ac0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00050802/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup sprzętu i licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa dla Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332043/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ/18/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322361,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem i uruchomieniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. W wyniku powyższych działań zrealizowane zostanie doposażenie placówki Zamawiającego w niezbędny sprzęt oraz licencje oprogramowania, w wyniku czego u Zamawiającego nastąpi podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Wykonawca w ramach wdrożenia zrealizuje szkolenie personelu administrującego, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet nr 1:
2.1 dostawę, konfigurację i uruchomienie systemu w lokalizacji przy ulicy Piłsudskiego 9 składającego się z serwera i oprogramowania wykorzystywanego przez serwer do automatyzacji wykonywania odmiejscowych kopii zapasowych.
2.2 dostarczenie Zamawiającemu licencji, upoważniających Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami. Licencje obejmować będą wszelkie nowe wersje, poprawki i aktualizacje systemu pojawiające się w trakcie obowiązywania umowy, a także w okresie udzielonej gwarancji i opieki serwisowej.
2.3 przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego na własny koszt instruktażu personelu administrującego Zamawiającego.
2.4 udzielenie gwarancji, wsparcia technicznego i opieki serwisowej na dostarczony sprzęt w okresie 60 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
2.5 udzielenie gwarancji na dostarczone oprogramowanie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;
2.6 wsparcie techniczne dla oprogramowania w okresie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
4.5.5.) Wartość części: 87996,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem i uruchomieniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. W wyniku powyższych działań zrealizowane zostanie doposażenie placówki Zamawiającego w niezbędny sprzęt oraz licencje oprogramowania, w wyniku czego u Zamawiającego nastąpi podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Wykonawca w ramach wdrożenia zrealizuje szkolenie personelu administrującego, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet nr 2
2.7 dostawę, instalację i wdrożenie dwóch urządzeń UTM tworzących klaster, zabezpieczających infrastrukturę LAN w lokalizacji przy ulicy Piłsudskiego 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu oraz licencji oprogramowania wraz z wdrożeniem i uruchomieniem w zakresie systemów cyberbezpieczeństwa w Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu sp. z o.o. W wyniku powyższych działań zrealizowane zostanie doposażenie placówki Zamawiającego w niezbędny sprzęt oraz licencje oprogramowania, w wyniku czego u Zamawiającego nastąpi podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych. Wykonawca w ramach wdrożenia zrealizuje szkolenie personelu administrującego, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet nr 3:
2.8 dostawę i uruchomienie systemu do zabezpieczenia, monitorowania, zarządzania oraz kontrolowania sieci komputerowej w lokalizacji przy ulicy Zapolskiej 3 składającego się z serwera oraz oprogramowania antywirusowego klasy EDR, oprogramowania systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym oraz oprogramowania do monitorowania zasobów IT;
2.9 dostarczenie Zamawiającemu licencji, upoważniających Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem i wymaganiami. Licencje obejmować będą wszelkie nowe wersje, poprawki i aktualizacje systemu pojawiające się w trakcie obowiązywania umowy, a także w okresie udzielonej gwarancji i opieki serwisowej.
2.10 przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego na własny koszt instruktażu personelu administrującego Zamawiającego.
2.11 zapewnienie certyfikowanego szkolenia dla personelu administrującego w ramach wdrożenia dla oprogramowania EDR oraz oprogramowania systemu do kontroli, monitoringu i zarządzania dostępem uprzywilejowanym, mające na celu poprawę cyberbezpieczeństwa jednostki.
2.12 udzielenie gwarancji, wsparcia technicznego i opieki serwisowej na dostarczony sprzęt w okresie 60 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego,
2.13 udzielenie gwarancji na dostarczone oprogramowanie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego;
2.14 wsparcie techniczne dla oprogramowania w okresie 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48783000-0 - Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością
4.5.5.) Wartość części: 210365,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100860,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108271,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100860,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrated Solutions Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252506859
7.3.3) Ulica: Karolkowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21418,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32117,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23970,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Integrated Solutions Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252506859
7.3.3) Ulica: Karolkowa
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTEGRATED SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23970,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W zakresie Pakietu nr 3 wpłynęła jedna oferta. Wartość złożonej najtańszej ważnej oferty wynosi 414 141,00 zł brutto, a środki które Zamawiający przeznaczył na realizację postępowania wynoszą 258.749,84 zł brutto i nie mogą być zwiększone przez Zamawiającego do wartości złożonej oferty, której wartość przewyższa znacząco kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 414141,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414141,00 PLN
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Cykliczny zakup i dostawy środków czystości dla obiektów MOSiR Sosnowiec w roku 2025"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- ZP-2200-47/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ BIOCHEMICZNYCH
- Konserwacja i utrzymanie boisk o nawierzchni trawiastej na terenie obiektów MOSiR Sosnowiec
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Sosnowcu
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem dla Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu
- "Dostawa 2 szt. serwerów wraz z systemami operacyjnymi i wirtualizacyjnymi oraz licencjami dostępowymi" w ramach projektu " Wzmocnienie poziomu bezpieczeństwa w Gminie Mszanie"
- Dostawa sprzętu komputerowego sygnatura sprawy 2-W-D-11-2024
- Zakup sprzętu i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu: Poprawa poziomu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Boguchwale
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi - serwery
więcej: Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.