Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00298910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA MIEJSCA OBSŁUGI ROWERZYSTÓW - MOR
– W TRYBIE REALIZACJI ,,ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ”
W PODZIALE NA ZADANIA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.8.) Numer faksu: 774581352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl, zwanej dalej „platformą” lub poprzez adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole w tym dokumentacja dostępna do pobrania pod wskazanym adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/6467101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA MIEJSCA OBSŁUGI ROWERZYSTÓW - MOR– W TRYBIE REALIZACJI ,,ZAPROJEKTUJ - WYBUDUJ”
W PODZIALE NA ZADANIA
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9701e59-17b7-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019517/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.29 Budowa miejsca obsługi rowerzystów - MOR - w trybie realizacji zaprojektuj - wybuduj w podziale na zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach projektu pn. ,,Opolskie na rowery - przygotowanie i realizacja koncepcji rozwoju ścieżek rowerowych w województwie opolskim wraz z kampanią edukacyjną”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298910/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.6021.03.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 522850,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 jest ,,Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR – w trybie realizacji ,,zaprojektuj-wybuduj” - Zadanie nr 1: Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR w miejscowości Moszna zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.00.00.00-7 – roboty budowlane,
45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45.11.12.91-4 – roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
45.22.00.00-5 – roboty inżynieryjne i budowlane,
71.20.00.00-0 – usługi architektoniczne i podobne,
71.22.00.00-6 – usługi projektowania architektonicznego,
71.24.80.00-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją,
71.32.00.00-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej do uzyskania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (stosownie do wymogów ustawy Prawo budowlane) i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR” zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Głównym celem zadania jest zagospodarowanie i uatrakcyjnienie, dla rowerzystów jak i turystów, pieszych miejsca odpoczynku. Jest to lokalizacja, w obrębie której poruszają się rowerzyści oraz aktywni spacerowicze dla których ma zostać wygospodarowanie miejsca odpoczynku.
Wygospodarowane miejsce składać ma się z:
- zadaszonej wiaty z ławeczkami, stolikami oraz stojakami na rowery,
- niezależnie zlokalizowanych ławeczek ze stolikami,
- tablicy informacyjnej,
- stojaków na rowery,
- koszy,
- utwardzonego placu o wymiarach min. 9,5x8 m.
3. Zakres prac budowlano-montażowych dla lokalizacji Moszna:
Zakres prac budowlano-montażowych związanych z realizacją zadania nr 1 będzie zawierał następujące elementy dla jednego MOR-u:
a) zakup i montaż na odpowiednio przygotowanym podłożu: zadaszonej wiaty,
b) zakup i montaż: 3szt. zestawów składających się z 2 ław oraz stolika,
c) zakup i montaż koszy na śmieci zmieszane - 3 szt.,
d) zakup i montaż stojaków na rowery - 8 szt.,
e) zakup i montaż tablicy informacyjnej - 1 szt.,
f) wykonanie placu montażu MOR-u o wymiarach nie mniej niż: 9,5x 8m.
UWAGA!
Szczegółowy zakres zamówienia na zadanie nr 1 zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8a do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 161300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 jest ,,Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR – w trybie realizacji ,,zaprojektuj-wybuduj” - Zadanie nr 2: Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR w miejscowości Ładza zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.00.00.00-7 – roboty budowlane,
45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45.11.12.91-4 – roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
45.22.00.00-5 – roboty inżynieryjne i budowlane,
71.20.00.00-0 – usługi architektoniczne i podobne,
71.22.00.00-6 – usługi projektowania architektonicznego,
71.24.80.00-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją,
71.32.00.00-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej do uzyskania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (stosownie do wymogów ustawy Prawo budowlane) i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR” zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Głównym celem zadania jest zagospodarowanie i uatrakcyjnienie, dla rowerzystów jak i turystów, pieszych miejsca odpoczynku. Jest to lokalizacja, w obrębie której poruszają się rowerzyści oraz aktywni spacerowicze dla których ma zostać wygospodarowanie miejsca odpoczynku.
Wygospodarowane miejsce składać ma się z:
- zadaszonej wiaty z ławeczkami, stolikami oraz stojakami na rowery,
- niezależnie zlokalizowanych ławeczek ze stolikami,
- tablicy informacyjnej,
- stojaków na rowery,
- koszy,
- utwardzonego placu o wymiarach min. 9,5x8 m.
3. Zakres prac budowlano-montażowych dla lokalizacji Ładza:
Zakres prac budowlano-montażowych związanych z realizacją zadania nr 2 będzie zawierał następujące elementy dla jednego MOR-u:
a) zakup i montaż na odpowiednio przygotowanym podłożu: zadaszonej wiaty,
b) zakup i montaż: 3szt. zestawów składających się z 2 ław oraz stolika,
c) zakup i montaż koszy na śmieci zmieszane - 3 szt.,
d) zakup i montaż stojaków na rowery - 8 szt.,
e) zakup i montaż tablicy informacyjnej - 1 szt.,
f) wykonanie placu montażu MOR-u o wymiarach nie mniej niż: 9,5x 8m.
UWAGA!
Szczegółowy zakres zamówienia na zadanie nr 2 zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8b do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 161300,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 3 jest ,,Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR – w trybie realizacji ,,zaprojektuj-wybuduj” - Zadanie nr 3: Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR w miejscowości Boroszów zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.00.00.00-7 – roboty budowlane,
45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45.11.12.91-4 – roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
45.22.00.00-5 – roboty inżynieryjne i budowlane,
71.20.00.00-0 – usługi architektoniczne i podobne,
71.22.00.00-6 – usługi projektowania architektonicznego,
71.24.80.00-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją,
71.32.00.00-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
2. Zakres zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej do uzyskania zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę (stosownie do wymogów ustawy Prawo budowlane) i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Budowa miejsca obsługi rowerzystów-MOR” zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Głównym celem zadania jest zagospodarowanie i uatrakcyjnienie, dla rowerzystów jak i turystów, pieszych miejsca odpoczynku. Jest to lokalizacja, w obrębie której poruszają się rowerzyści oraz aktywni spacerowicze dla których ma zostać wygospodarowanie miejsca odpoczynku.
Wygospodarowane miejsce składać ma się z:
- zadaszonej wiaty z ławeczkami, stolikami oraz stojakami na rowery,
- niezależnie zlokalizowanych ławeczek ze stolikami,
- tablicy informacyjnej,
- stojaków na rowery,
- koszy,
- utwardzonego placu o wymiarach min. 13x8 m.
3. Zakres prac budowlano-montażowych dla lokalizacji Boroszów:
Zakres prac budowlano-montażowych związanych z realizacją zadania nr 3 będzie zawierał następujące elementy dla jednego MOR-u:
a) zakup i montaż na odpowiednio przygotowanym podłożu: zadaszonej wiaty,
b) zakup i montaż: 4szt. zestawów składających się z 2 ław oraz stolika,
c) zakup i montaż koszy na śmieci zmieszane - 3 szt.,
d) zakup i montaż stojaków na rowery - 8 szt.,
e) zakup i montaż tablicy informacyjnej - 1 szt.,
f) wykonanie placu montażu MOR-u o wymiarach nie mniej niż: 13x 8m.
UWAGA!
Szczegółowy zakres zamówienia na zadanie nr 3 zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr 8c do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 200250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226320,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,DROG-BUD" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732272806
7.3.3) Ulica: Lubojenka, ul. Prosta 88/90
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-209
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226320,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,LARIX" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378
7.3.3) Ulica: Klonowa 11
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE LARIX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 310083,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 310083,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMOST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5741976926
7.3.3) Ulica: Wielkie Przedmieście 26
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
REMOST SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310083,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji pn.: Budowa hali skateparku, lodowiska na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji Bemowo przy ul. Obrońców Tobruku 40.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.