Og³oszenie z dnia 2022-10-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00394420/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00400306/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2022/BZP 00416294/01 - Wynik z dnia 2022-10-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi prania, najmu bielizny wraz z wdro¿eniem i zapewnieniem prawid³owego funkcjonowania radiowego systemu do identyfikacji asortymentu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Pediatrii im. Jana Paw³a II w Sosnowcu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276240724
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-218
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dag@centrum-pediatrii.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://centrum-pediatrii.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie kompleksowej us³ugi prania, najmu bielizny wraz z wdro¿eniem i zapewnieniem prawid³owego funkcjonowania radiowego systemu do identyfikacji asortymentu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1af0a60e-4960-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00387465
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00050802/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³uga prania bielizny szpitalnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://centrum-pediatrii.com.pl/zamowieniapubliczne/przetargi_zakup3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://centrum-pediatrii.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zosta³y okre¶lone w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): RODO (obowi±zek informacyjny) zgodnie z zapisami Rozdzia³u V SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ/22/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego kompleksowej us³ugi polegaj±cych m. in. na:
praniu, suszeniu, obróbce (prasowaniu, maglowaniu, dezynfekcji itp.) czyszczeniu chemicznym asortymentu nie nadaj±cego siê do prania wodnego bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego jak i najmowanego;
najmie bielizny po¶cielowej, bielizny i odzie¿y operacyjnej;
odbiorze bielizny brudnej z siedziby Zamawiaj±cego z miejsca wskazanego przez wyznaczonego pracownika Zamawiaj±cego;
dostawie bielizny czystej do siedziby Zamawiaj±cego w miejsce wskazane przez wyznaczonego pracownika Zamawiaj±cego;
wdro¿eniu radiowego systemu do identyfikacji asortymentu i ewidencji asortymentu oddawanego do prania oraz zapewnienia jego prawid³owego funkcjonowania przez ca³y okres trwania umowy;
trwa³ym oznakowaniu asortymentu bêd±cego w³asno¶ci± Zamawiaj±cego;
wykonywaniu innych niezbêdnych czynno¶ci zapewniaj±cych prawid³ow± realizacjê przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Us³ugi odbierania prania
98315000-4 - Us³ugi prasowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji zosta³o zawarte w Rozdziale VIII SWZ.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zwiêkszaj±cego zakres zamówienia o ilo¶æ poszczególnych asortymentów oraz zwiêkszaj±cego warto¶æ zamówienia podstawowego maksymalnie o 15% w stosunku do warto¶ci podstawowej zawartej umowy.
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e cena jednostkowa przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ cena jednostkowa w ramach zamówienia podstawowego.
W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcy o¶wiadczenie o zamiarze skorzystania z prawa opcji w formie pisemnej w terminie nie krótszym ni¿ 7 dni przed skorzystaniem z prawa opcji.
Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku, gdy Zamawiaj±cy z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objêtego opcj± jest wy³±cznie uprawnieniem Zamawiaj±cego.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zosta³ okre¶lony w SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:a) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania z uwagi na okoliczno¶ci wymienione w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp;
b) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Opis warunków udzia³u w postepowaniu zosta³ opisany w SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z zapisami SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów zosta³ wskazany w Rozdziale XX SWZ.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wymagania dotycz±ce wadium zosta³y okre¶lone w Rozdziale IX SWZ.6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zosta³y okre¶lone w zapisach SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zosta³ okre¶lony w projekcie umowy stanowi±cym za³±cznik do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-18
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposa¿enia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzeda¿ wraz z transportem i roz³adunkiem odzie¿y roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zak³adu Us³ug Komunalnych w Sosnowcu"
- ¦wiadczenie us³ug In¿yniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych ¼róde³ energii na budynkach u¿yteczno¶ci publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Us³uga transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
wiêcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga prania bielizny po¶cielowej, rêczników, ¶cierek, obrusów, narzut, koców, ko³der, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- US£UGI PRALNICZE
- Kompleksowa us³uga prania bielizny szpitalnej, odzie¿y roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzier¿aw± bielizny i wdro¿eniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- US£UGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Us³uga sprz±tania pomieszczeñ Wojewódzkiego O¶rodka Ruchu Drogowego w £odzi
- ¦wiadczenie us³ug pralniczych na rzecz Aresztu ¦ledczego w Opolu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.