Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00327235/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00342996/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach” –
Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą;
Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA TYCHY
1.3.) Oddział zamawiającego: Tyski Zakład Usług Komunalnych w Tychach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278348986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 438 22 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@tzuk.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tzuk.tychy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tychy.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami wykonane na zlecenie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach” –Zadanie nr 1 - Zagospodarowanie małą architekturą;
Zadanie nr 2 - Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df143a42-1290-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387474
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033474/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach – Zadania nr 1 i 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00327235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.261.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach z podziałem na dwa zadania.Zadanie nr 1 Zagospodarowanie małą architekturą
Zakres zadania nr 1 obejmuje między innymi:
1) zakup ławek z oparciem i podłokietnikami– 22 szt.,
2) zakup ławki dla seniorów z miejscem dla niepełnosprawnego na wózku – 1 szt.,
3) zakup metalowych koszy na odpady – 12 szt.,
4) zakup pojemników/wkładów do koszy na odpady – 7 szt.,
5) montaż małej architektury (ławek, ławek dla seniora i koszy na odpady),
6) demontaż małej architektury,
7) naprawa małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113600-3 - Ławki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
4.5.5.) Wartość części: 153266,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Rodzinnego Parku bł. K. Kózkówny w Tychach z podziałem na dwa zadania.Zadanie nr 2 Remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej
Zakres zadania nr 2 obejmuje remont ławek - gabionów na terenie placu zabaw i siłowni plenerowej
między innymi poprzez obłożenie ich nowymi listwami modrzewiowymi, usunięcie starych desek z małej architektury, naprawę uszkodzonych ławek-gabionów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 27774,07 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151905,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425389,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151905,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTRASTAL sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 627274445
7.3.3) Ulica: Franciszka Kotuchy 10A
7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-946
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151905,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ZADANIE NR 2
uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy PZP „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”
uzasadnienie faktyczne: W postępowaniu złożono 4 oferty. Dwie oferty (oferta nr 2 i nr 3) podlegają odrzuceniu na postawie art. 226 ust.1 pkt 8 ustawy PZP jako zawierające rażąco niską cenę. Dwie pozostałe oferty (oferta nr 1 i nr 5) mają cenę przewyższającą kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia i kwota ta nie może zostać zwiększona.
Cena oferty nr 1 wynosi 609 237,45 zł, cena oferty nr 5 wynosi 143 910,00 zł, natomiast kwota przeznaczona na sfinansowanie niniejszego zamówienia wynosi 40 00,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 609237,45 PLN
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Usługa prowadzenia treningów sekcji MOSM - hokeja na lodzie oraz opieki podczas meczów wyjazdowych w 2025 r.
- Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1. Ilość zadań: 8
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy asortymentu do pakowania odpadów medycznych dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Utrzymanie czystości oraz pielęgnacja zieleni i wykonywanie usług pomocniczych w zasobach mieszkaniowych i na terenach zewnętrznych BB TBS Sp. z o. o., w podziale na 5 części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.