Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00234870/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-26
- 2023/BZP 00313966/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Kościelnej w Cielu w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. „Projekt i budowa przedszkola przy ul. Kościelnej w Cielu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Białe Błota
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubińska 7
1.5.2.) Miejscowość: Białe Błota
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523111700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@bialeblota.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialeblota.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Kościelnej w Cielu w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. „Projekt i budowa przedszkola przy ul. Kościelnej w Cielu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8083cc70-fba5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075159/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Budowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Kościelnej w Cielu w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach zadania pn. „Projekt i budowa przedszkola przy ul. Kościelnej w Cielu”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234870
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.24.2023.ZP3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 17218937,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej 15+1 oddziałowego przedszkola z podziałem na trzy etapy budowy oraz aranżacji wnętrz wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń, warunków, przedmiaru robót, kosztorysu, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz realizację robót budowlanych I etapu obejmującego budowę 5+1 oddziałowego przedszkola wraz z białym montażem, wyposażeniem technologii kuchni oraz zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem placu zabaw w ramach zadania pn. „Projekt i budowa przedszkola przy ulicy Kościelnej w Cielu”. Zadanie nie obejmuje wyposażenia ruchomego (mebli).
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie umowy oraz Tomie III SWZ. Wymagane parametry techniczne zostały podane w programie funkcjonalno-użytkowym.
Specyfikację Warunków Zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17414752,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21918896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17414752,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANROD Dariusz Dorna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631244790
7.3.3) Ulica: Al. Zamkowa 17a
7.3.4) Miejscowość: Wieleń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-730
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace projektowe -Projektowanie Architektoniczne Katarzyna Kryzar
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17414752,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 26 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- PRZEBUDOWA PRZEPUSTU DROGOWEGO W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 494 W KM 26+680 W M. BRONIEC WRAZ Z DOJAZDAMI
- Przebudowa składu drewna na drodze leśnej nr inw. 242/148 w Mikowie
- Remont hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków w Pisanicy - z podziałem na V części.
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.