Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00302185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów szkolnych - Zespołów Szkolno-Przedszkolnych w miejscowościach Bielcza, Borzęcin Górny i Przyborów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Borzęcin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000532180
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borzęcin
1.5.2.) Miejscowość: Borzęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-825
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@borzecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a6bbd37d-02e8-11ef-b21f-3ab44b58c1d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów szkolnych - Zespołów Szkolno-Przedszkolnych w miejscowościach Bielcza, Borzęcin Górny i Przyborów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6bbd37d-02e8-11ef-b21f-3ab44b58c1d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038113/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja obiektów szkolnych – Zespołów Szkolno – Przedszkolnych w miejscowościach: Bielcza, Borzęcin, Przyborów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.01.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielczy.Zakres robót obejmuje:
1) Malowanie pokrycia dachowego.
2) Wymiana parapetów zewnętrznych.
3) Wykonanie obróbek kominów.
4) Wymiana wyprawy tynkarskiej cokołu z tynku mozaikowego.
5) Malowanie elewacji.
6) Wymiana rynien, rur spustowych wraz z obróbkami i podbitką dachową.
7) Wykonanie nowego pokrycia dla pomieszczeń przyległych do sali gimnastycznej (węzeł szatniowo-sanitarny).
8) Przełożenie nawierzchni opaski wokół budynku z kostki brukowej.
9) Odnowienie powłok malarskich pokrycia dachowego i elewacji na budynku przedszkola.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
4.5.5.) Wartość części: 778112,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Borzęcinie Górnym.Zakres robót obejmuje:
1) Wymianę istniejących drzwi drewnianych wejściowych do sali sportowo – widowiskowej.
2) Remont podłogi sali sportowo – widowiskowej. Wymianę kotar dzielących salę oraz renowację istniejących
trybun mobilnych.
3) Wymianę stolarki drzwiowej do zaplecza szatniowo – socjalnego.
4) Adaptację pomieszczenia po byłym magazynie sprzętu sportowego dla potrzeb sali ćwiczeń.
5) Wymianę drzwi, malowanie pomieszczeń, kompleksowy remont węzła sanitarnego na zapleczu nauczyciela WF.
6) Korytarz i klatka schodowa przy sali sportowo - widowiskowej, odnowienie maltury wraz z reparacją podłoży.
7) Remont pomieszczeń dydaktycznych w przyziemiu budynku polegający na wymianie stolarki drzwiowej
odnowieniu malatury i częściowo okładzin.
8) Wymianę płytek gresowych na schodach wejściowych do przyziemia budynku wraz z montażem zadaszenia
systemowego ze szkła hartowanego nad drzwiami wejściowymi.
9) Odnowienie elewacji na budynku sali widowiskowo – sportowej.
10) Wymianę drzwi zewnętrznych w budynku „starej szkoły”.
11) Wymianę 2 okien w pomieszczeniu tzw."Leśniczówki".
12) Wymianę opraw oświetlenia LED w hali sportowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 900836,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Modernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przyborowie.Zakres robót obejmuje:
1) Remont wewnętrznej klatki schodowej wraz ze spocznikami.
2) Wymianę stolarki okiennej.
3) Wymianę stolarki drzwiowej.
4) Przebudowę sanitariatów przy oddziale przedszkolnym.
5) Ocieplenie stropu poddasza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45410000-4 - Tynkowanie
45432200-6 - Wykładanie i tapetowanie ścian
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 392248,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 787343,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1033832,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 787343,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO REMONTOWO HANDLOWE P.B.R. SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691981245
7.3.3) Ulica: Maszkienice 175
7.3.4) Miejscowość: Biadoliny Szlacheckie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-828
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO REMONTOWO HANDLOWE P.B.R. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO REMONTOWO HANDLOWE P.B.R. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 787343,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-22 do 2024-10-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1010148,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1253351,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1010148,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma MAT-MAL Usługi Budowlane Mateusz Korzeniowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5512370889
7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska
7.3.5) Kod pocztowy: 34-130
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAT-MAL USŁUGI BUDOWLANE Mateusz Korzeniowski
jakie przetargi wygrała firma
MAT-MAL USŁUGI BUDOWLANE Mateusz Korzeniowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1010148,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-22 do 2024-10-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583024,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 583024,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583024,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm: Lider: Zakład Remonowo-Budowlany "BUDOLEX" Stanisław Oleksy,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Członek: Budolex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7371349551
7.3.4) Miejscowość: Ujanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 34-603
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Stanisław Oleksy Zakład Remontowo - Budowlany "BUDOLEX"
jakie przetargi wygrała firma
Stanisław Oleksy Zakład Remontowo - Budowlany "BUDOLEX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583024,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-22 do 2024-10-15INNE PRZETARGI BORZĘCIN
więcej: przetargi BORZĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.