eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzeworskWymiana nawierzchni podłóg ciągów pieszych i schodów w budynku SP w Studzianie w ramach przedsięwzięcia grantowego pn.: "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Studzianie"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana nawierzchni podłóg ciągów pieszych i schodów w budynku SP w Studzianie w ramach przedsięwzięcia grantowego pn.: „Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Studzianie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przeworsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bernardyńska 1a

1.5.2.) Miejscowość: Przeworsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 648 73 97

1.5.8.) Numer faksu: 16 648 98 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przeworsk.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworsk.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/przeworsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana nawierzchni podłóg ciągów pieszych i schodów w budynku SP w Studzianie w ramach przedsięwzięcia grantowego pn.: „Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Studzianie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30e776ce-28b2-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039855/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wymiana nawierzchni podłóg ciągów pieszych i schodów w budynku SP w Studzianie w ramach przedsięwzięcia grantowego pn.: „Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Studzianie”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363946

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROIX.271.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pn. Wymiana nawierzchni podłóg ciągów pieszych i schodów
w budynku SP w Studzianie w ramach przedsięwzięcia grantowego pn.: „Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. Św. Brata Alberta w Studzianie”

Zadanie dofinasowane ze środków PFRON w ramach programu „Dostępna przestrzeń publiczna” projektu pod nazwą: „Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej im. św. Brata Alberta w Studzianie

Inwestycja obejmuje roboty budowlane w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Studzian.
1) Wymiana okładzin podłogowych ciągów pieszych
Przedmiotem postępowania jest wymiana okładzin podłogowych ciągów pieszych. W chwili obecnej podłogi w korytarzach budynku wyłożone są płytkami gresowymi. W celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowników obiektu konieczna jest wymiana okładziny na nawierzchnię antypoślizgową. Przewidziana wykładzina spełnia warunki antypoślizgowości i w znacznym stopniu podnosi bezpieczeństwo osób poruszających się korytarzami. Wykładzina jest również wyrobem redukującym hałas na korytarzach co również przyczynia się do zwiększenia komfortu użytkowników budynku.
2) Wykonanie okładziny schodów
Istniejące schody wyłożone są betonową masą lastriko, szlifowaną. Schody nie gwarantują bezpiecznego użytkowania z uwagi na ich śliską nawierzchnię. Przewidziana do zastosowania systemowa okładzina schodów zapewni bezpieczeństwo komunikacji dla użytkowników obiektu.
3) Wymiana balustrady stalowej na chromoniklową
Istniejąca balustrada wykonana jest ze stalowych prętów, zakończonych pochwytem. W celu wykonania nawierzchni schodów konieczny jest jej demontaż. Z uwagi na znaczne jej zużycie oraz sposób montażu do podłoża betonowego nie jest możliwe jej powtórne zastosowanie. Koniecznym jest wykonanie nowej bariery oraz pochwytu stalowego.
4) Zakup i montaż taśmy ostrzegawczej na drzwi
Taśmy mają służyć do oznaczenia ram oraz drzwi wyjściowych, co pomoże zachować bezpieczeństwo w czasie słabej widoczności
5) Zakup i montaż taśmy antypoślizgowej i ostrzegawczej na schody
Taśma ma zostać zamontowana na pierwszym i ostatnim schodku. W przypadku gdy będą trzy schodki taśma zostanie zamontowana na każdym ze schodków. Montaż taśmy zarówno na stopniach jak i podstopniach.

Szczegółowy zakres robót określony został w przedmiarach robót i dokumentacji stanowiącymi zał. nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu wpłynęła 1 oferta firmy Akar spółka
z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zawiszy Czarnego 26a, 35-082 Rzeszów wynosi
297 162,00 zł brutto. Kwota brutto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację tego zamówienia to 186 030,75 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.