Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292805/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i konserwacja dróg gminnych oraz remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn-Zdrój w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100
1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fa4efc46-fe16-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i konserwacja dróg gminnych oraz remont nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn-Zdrój w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa4efc46-fe16-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387720
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025816/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie robót drogowych polegających na remoncie i konserwacji dróg gminnych remoncie nawierzchni chodników na terenie miasta i gminy Połczyn –Zdrój w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót drogowych polegających na remoncie i konserwacji dróg gminnych oraz remoncie nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn – Zdrój w 2024 roku.Szczegółowy zakres robót obejmuje:
- zadanie nr 1 - roboty przygotowawcze,
- zadanie nr 2 - likwidacja kolein,
- zadanie nr 3 - naprawa nawierzchni lub konserwacja przez pod ziarnienie z materiału wykonawcy,
- zadanie nr 4 - naprawa nawierzchni lub konserwacja przez pod ziarnienie z materiału zamawiającego,
- zadanie nr 5 - odtworzenie i czyszczenie rowów,
- zadanie nr 6 - naprawa przepustów L=1.0 m, fi 400 mm,
- zadanie nr 7 - wykonanie usługi transportowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót drogowych polegających na remoncie i konserwacji dróg gminnych oraz remoncie nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn – Zdrój w 2024 roku.Część II
- zadanie nr 8 - układanie nawierzchni z kostki brukowej grubości 6 cm i 8 cm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu robót drogowych polegających na remoncie i konserwacji dróg gminnych oraz remoncie nawierzchni chodników zlokalizowanych w pasach ulic i dróg gminnych na terenie miasta i gminy Połczyn – Zdrój w 2024 roku.Część III
- zadanie nr 9 - ułożenie płyt betonowych jumbo,
- zadanie nr 10 - ułożenie płyt betonowych pełnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 117886,18 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1197,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2978,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1197,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Handlowe Paweł Pabin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330 496 103
7.3.3) Ulica: ul. Okrzei 11a/3
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowo-Handlowe Paweł Pabin
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowo-Handlowe Paweł Pabin
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2450,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2450,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2450,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J.C. INWEST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 522 310 660
7.3.3) Ulica: Przyrowo 11
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 05 czerwca 2024 roku zawiadomił na stronie platformy zamówieniowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fa4efc46-fe16-11ee-885b-8267c0608453,
na stronie BIP Zamawiającego: http://umig.polczynzdroj.ibip.pl/public/?id=229023,
oraz Wykonawców, którzy złożyli oferty przetargowe o wyborze najkorzystniejszych ofert w przedmiotowym postępowaniu.
W zakresie Części III zamówienia Zamawiający uznał, iż najkorzystniejszą ofertę złożył Wykonawca:
J.C. INWEST Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością mający siedzibę w m. Przyrowo 11,
78-320 Połczyn Zdrój.
Pismem z dnia 12 czerwca 2024roku Wykonawca powyższy poinformował Zamawiającego, iż nie przystąpi do podpisania umowy, z uwagi na błędne obliczenie stawki robocizny w złożonej propozycji cenowej dotyczącej tej części zamówienia.
W związku z tym, iż oferta, którą złożył Wykonawca była jedyną w zakresie Części III zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie tej części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1202,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1202,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1202,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI POŁCZYN-ZDRÓJ
- Dostawa używanego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 i funkcją ograniczania skażeń dla Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Toporzyk.
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych, w ramach realizacji projektu pn. "Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn-Zdrój"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Placówek Oświatowych w Połczynie - Zdroju
więcej: przetargi POŁCZYN-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.