Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307507/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Nadzór inwestorski nad rozbudową oczyszczalni ścieków w Woli Krzysztoporskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOLA KRZYSZTOPORSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Wola Krzysztoporska
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-371
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wola-krzysztoporska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b89dda9b-03a3-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Nadzór inwestorski nad rozbudową oczyszczalni ścieków w Woli Krzysztoporskiej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b89dda9b-03a3-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023905/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 „Nadzór inwestorski nad rozbudową oczyszczalni ścieków w Woli Krzysztoporskiej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307507
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZFP.271.1. 7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego (we wszystkich branżach adekwatnie do zakresu zamówienia) nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającymi na rozbudowie oczyszczalni ścieków w Woli Krzysztoporskiej.
2. Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 5 do SWZ – wzór umowy.
3. Dokumentacja dotycząca robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim dostępna jest na Platformie e-Zamówienia pod adresem internetowym:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b583a19-c021-11ee-9897-f6855eb846c0
(postępowanie na wybór wykonawcy inwestycji pn.: „Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Woli Krzysztoporskiej” - w formule zaprojektuj i wybuduj, znak sprawy ZFP.271.1.3.2024).
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) złożenie, do właściwego organu administracji, zawiadomienia o zakończeniu budowy i/lub wniosku o pozwolenie na użytkowania, dla inwestycji objętej nadzorem inwestorskim w terminie 21 dni od zakończenia budowy, za datę zakończenia budowy uznaje się datę sporządzenia protokołu końcowego odbioru robót budowlanych;
2) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie i/lub oświadczenia o braku sprzeciwu dla inwestycji objętej nadzorem inwestorskim.
5. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien w szczególności posiadać uprawnienia budowlane w specjalnościach:
• instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
• energetycznych i elektroenergetycznych,
• inżynieryjnej drogowej,
• konstrukcyjno – budowlanej.
Kryterium to może spełnić jedna osoba lub zespół Inspektorów, których kierownikiem będzie osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79421100-2 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264949,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Ślusarski Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie "PROSTA PROJEKT"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290775785
7.3.3) Ulica: Kielecka 37
7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad robotami pn. "Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót na zadaniu pn. "Wykonanie kompleksowej infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej obszaru os. Kasztelańskiego w Międzyrzeczu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach realizacji projektu pn. Rozwój infrastruktury w kierunku zrównoważonej multimodalnej i zeroemisyjnej mobilności na obszarze Gminy Czempiń
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu z podziałem na 2 części:Cz. 1. nad rozbudową oraz przebudową budynku szkoły w Kłaninie", Cz. 2: nad rozbudową budynku warsztatów szkolnych PCKZiU w Pucku
- Nadzór inwestorski nad budową lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budową/wymianą urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.