Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00321359/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00335012/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii Kliniki Hematologii.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690724114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szopena 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-055
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpital.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii Kliniki Hematologii.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d1b2ea6-250a-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387802
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034714/38/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.85 Dostawy odczynników i innych przedm.zamówienia dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.14-Z.2022, Postępowanie nr 65
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów wyszczególnionych w Częściach dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii Kliniki Hematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym:Część nr 1 - Media do hodowli.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 1 na okres 24 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych w Części nr 1.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 1 – przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 53580,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów wyszczególnionych w Częściach dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii Kliniki Hematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym:Część nr 2 - Sondy do FISH, odczynniki pomocnicze dla posiadanego przez Zamawiającego Hybrydyzatora.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 2 na okres 24 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych w Części nr 2.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 2 – przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 235322,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów wyszczególnionych w Częściach dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii Kliniki Hematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym:Część nr 3 - Sondy do FISH.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 3 na okres 24 miesięcy.
4. Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert równoważnych w Części nr 3.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 3 – przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 207322,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy odczynników oraz innych przedmiotów wyszczególnionych w Częściach dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii Kliniki Hematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym:Część nr 4 - Szkiełka do badań cytogenetycznych i FISH.
2. Szczegółowy opis przedmiotów zamówienia, orientacyjne ilości dostaw oraz wymagania Zamawiającego przedstawiono w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 4 (Załącznik nr 1 do SWZ), będącym integralną częścią SWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę przedmiotów zamówienia w ilościach wyszczególnionych w Formularzu cenowo – ofertowym dla Części nr 4 na okres 24 miesięcy.
4. Zamawiający dopuszczał rozwiązania równoważne w Części nr 4 opisywanym w kol. 2 Formularza cenowo – ofertowego (Załącznik nr 1 do SWZ):
a) Ilekroć w SWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o normach, europejskich ocenach technicznych, aprobatach, specyfikacjach technicznych, systemach referencji technicznych to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy "lub równoważne".
b) Wykonawca, który w ofercie powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
1) Dostawa przedmiotów zamówienia w Części nr 4 – przez 24 miesiące, licząc od daty zawarcia umowy.
2) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu obowiązywania umowy z Wykonawcą w przypadku nie zrealizowania w okresie umowy całości przedmiotu umowy, wskutek realizacji niższych zamówień. Zmiana umowy wymaga aneksu, z tym, że Zamawiający jednostronnie zawiadamia Wykonawcę o proponowanym przedłużeniu umowy przed upływem terminu na jaki została ona zawarta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane
4.5.5.) Wartość części: 4450,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, co ma miejsce w tym przypadku.
Uzasadnienie faktyczne:
• Do Części nr 1 wpłynęła oferta Wykonawcy GENOS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Inowrocławska 9 lok. 132, 91-033 Łódź (na dzień składania ofert: PPHU GENOS s.c. Bogdan Kałużewski, Jadwiga Kałużewska, Tadeusz Kałużewski, Strońsko 20a, 98-161 Zapolice) (Oferta nr 4), która w oparciu o przepisy art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, podlega odrzuceniu z postępowania w Części nr 1;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co ma miejsce w tym przypadku.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu 26.08.2022r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy odczynników oraz innych przedmiotów zamówienia wyszczególnionych w Częściach dla Pracowni Cytogenetyki i Cytologii Kliniki Hematologii Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, zamieszczając na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. stronie platformy zakupowej (System): https://portal.smartpzp.pl/pcmrzeszoww oraz na stronie internetowej Zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl Ogłoszenie o zamówieniu oraz treść SWZ wraz z załącznikami stanowiącymi jej integralną część. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w kol. 2 Formularza cenowo – ofertowego do Części nr 2 (Załącznik nr 1 do SWZ).
Zamawiający w treści SWZ pierwotnie określił terminy składania ofert na dzień 09.09.2022r. do godziny 09:00, otwarcia ofert w dniu: 09.09.2026r., o godzinie 09:00, jednocześnie wskazując, że termin na złożenie przez Wykonawców wniosku o wyjaśnienie treści SWZ upływa w dniu: 05.09.2022r.
Wykonawcy zainteresowani postępowaniem zwrócili się do Zamawiającego z wnioskami o wyjaśnienie treści SWZ, które wpłynęły w terminie określonym zgodnie z art. 284 ust. 2 Ustawy Pzp. W wyniku udzielonych odpowiedzi zostały anulowane dotychczasowe terminy składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą, a w to miejsce wprowadzono nowe (art. 286 ust. 3 Pzp).
Ostateczne otwarcie ofert nastąpiło w dniu 12.09.2022r. o godz. 9:00. Do postępowania wpłynęły cztery oferty Wykonawców:
KosLab Paulina Koszniec, ul. Sabały 21/21, 02-174 Warszawa do Części nr 3;
ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski, ul. Zabierzowska 11, 32-005 Niepołomice do Części nr 4;
DreamGene Tomasz Czerski, ul. Sempołowskiej 26, 20-810 Lublin do Części nr 2;
PPHU GENOS s.c. Bogdan Kałużewski, Jadwiga Kałużewska, Tadeusz Kałużewski do Części nr 1;
Na etapie badania i oceny ofert osoba wchodząca w skład Komisji, odpowiedzialna za ocenę merytoryczną poinformowała o tym, że przedmiot zamówienia w pozycji 1 i 2 Formularza cenowo – ofertowego został źle opisany, gdyż zawiera wadliwy parametr, tj. błędny rodzaj sond i wymaganą wielkość opakowania.
Zamawiający przed upływem terminu składania ofert mógł zmienić treść SWZ, w oparciu o art. 286 ust. 1 Pzp, jednak na tym etapie postępowania, wadliwy opis przedmiotu zamówienia w poz. 1 i 2 Formularza cenowo – ofertowego nie został wykryty, jak również nie został złożony żaden wniosek o wyjaśnienie treści SWZ w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w ww. pozycjach formularza.
Zamawiający po otwarciu ofert nie może zmienić opisu przedmiotu zamówienia (zawartego w kol. Formularza cenowo-ofertowego), jest to niedopuszczone przepisami ustawy Pzp.
W wyniku stwierdzenia przez Komisję niemożliwej do usunięcia wady, jak wyżej, uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, co ma miejsce w tym przypadku, została podjęta decyzja o unieważnieniu postępowania.
Biorąc powyższe pod uwagę Komisja postanowiła jak na wstępie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu, co ma miejsce w tym przypadku.
• Do Części nr 3 wpłynęła oferta Wykonawcy KosLab Paulina Koszniec, ul. Sabały 21/21, 02-174 Warszawa (Oferta nr 1), która w oparciu o przepisy art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp, podlega odrzuceniu z postępowania w Części nr 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4579,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4579,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4579,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 683 149 14 75
7.3.3) Ulica: Zabierzowska 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4579,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Dostawa sprzętu sieciowego - II Postępowanie
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Rzeszowie do posiadanych pojazdów oraz sprzętu na okres 36 miesięcy
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wymiana drzwi wewnętrznych w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.