Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00134288/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2022/BZP 00438298/01 - Wynik z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
STERYLIZACJA NARZĘDZI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000315494
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Franklina Roosevelta 3
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 645 11 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcmd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmd.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
STERYLIZACJA NARZĘDZI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fda88158-49f4-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pcmd.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pcmd.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w punkcie 7 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCMD.DZPU.TP.280.3-10/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi przez w zakresie mycia, dezynfekcji i sterylizacji parowej narzędzi chirurgicznych medycznych i sprzętu medycznego wraz z transportem Wykonawcy na rzecz Powiatowego Centrum Matki i Dziecka w Piotrkowie Trybunalskim ul. Roosevelta 3, 97-300 Piotrków Trybunalski.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN PŁATNOŚCI
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian umowy w następującym zakresie i na następujących warunkach:1) w czasie obowiązywania umowy, ceny jednostkowe brutto mogą ulec zmianie wyłącznie w przypadku zmiany określonego aktu prawnego dotyczącego stawek podatku VAT nie wcześniej niż z dniem jego obowiązywania przy zachowaniu niezmienionej wartości brutto umowy, określonej w § 3 umowy – (cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian);
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku rażącego naruszenia obowiązków przez Wykonawcę wynikających z umowy, ustaw i rozporządzeń regulujących przedmiot zamówienia – po uprzednim wezwaniu Wykonawcy do zaniechania naruszeń i wyznaczeniu mu dodatkowego terminu na doprowadzenie sposobu realizacji umowy do stanu zgodnego z prawem.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo do rozwiązania umowy z jednomiesięcznym wypowiedzeniem ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego w następujących sytuacjach niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, w szczególności w razie powtarzających się opóźnień w wykonaniu usługi (więcej, niż 3) lub powtarzających się wad jakościowych przedmiotu zamówienia, niezgodności z SWZ lub z zamówieniem (więcej, niż 3).
4. Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy lub jej części w sytuacji określonej w art. 456 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p.
5. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy zgodnie z art. 456 ustawy p.z.p w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu.
6. Zamawiający przewiduje na zasadzie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy p.z.p możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy do czasu zrealizowania całkowitej kwoty brutto, o której mowa w § 3 umowy nie dłużej niż do 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Taka okoliczność wymaga sporządzenia i podpisania przez obie Strony aneksu do umowy.
7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zamiany w pozycjach asortymentowych wyszczególnionych w załączniku nr … umowy przy zachowaniu tych samych cen jednostkowych brutto wyszczególnionych w załączniku nr ….. w ramach wartości brutto określonej w § 3 umowy.
8. Strony ustalają zgodnie, że w przypadku okoliczności dotyczących Zamawiającego w zakresie:
1) zmiany jego statusu prawnego;
2) ograniczenia lub utraty przez niego istotnej części kontraktu z NFZ;
3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych przez niego usług zdrowotnych;
4) zmian organizacyjnych lub jego likwidacji
- rozwiązanie umowy może nastąpić w całości lub w części w każdym czasie za porozumieniem Stron lub w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia przez Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://pcmd.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-18
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mleka, produktów mlecznych oraz jaj do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- NAPRAWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego, wędlin wieprzowych i drobiowych oraz konserw do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim
- Sukcesywna dostawa produktów mięsnych i wędliniarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Piotrkowie Trybunalskim
- Zakup dwóch ciągników rolniczych i ładowacza czołowego z łyżką
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu.
- Utrzymanie czystości basenu krytego wraz z trybunami, saunarium, siłowni i zaplecza socjalno-biurowego Krytej Pływalni Aqua Planet Miejskiego Zarządu Nieruchomości Sp. z o.o. w Trzebini
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH NA TERENIE MIASTA BRANIEWA W 2025 ROKU
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Świadczenie podstawowych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na rzecz osób mieszkających na terenie Gminy Okonek w roku 2025.
więcej: Usługi w zakresie higieny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.