eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GąsawaPoprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żnińska 8

1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523036210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/933550

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-849ec593-2658-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020557/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00357807

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na wykonaniu remontu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie.

Zakres niezbędnych do wykonania prac obejmuje:
 prace wstępne związane z zabezpieczeniem placu budowy;
 przełożenie pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej zakładkowej;
 wykonanie docieplenia nakrokwiowego z pianki PIR gr. 15cm;
 wymiana orynnowania i obróbek blacharskich;
 skucie tynków zewnętrznych elewacji;
 wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych;
 malowanie elewacji w kolorystyce firmy KREISEL wzornik Color Design: ściany – 25820, opaski wokół okien – 28078;
 skucie tynków cokołu;
 wyczyszczenie i wykonanie nowych fug cokołu kamiennego;
 renowacja studzienek okien piwnicznych;
 wymiana stolarki zewnętrznej z PCV na drewniane odpowiadające aktualnym wymogom współczynnika przenikania ciepła (zgodnie z rysunkiem nr 10 – Zestawienie stolarki zawartym w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - Projekt architektoniczno-budowlany Aktualizacja.)
Okna oznaczone symbolem OI na rysunku nr 7 Elewacja północna (3 okna) oraz na rysunku nr 6 Elewacja zachodnia (1 okno) zamieszczone w załączniku nr 2 do niniejszej SWZ - Projekt architektoniczno-budowlany Aktualizacja to okna odpowiadające aktualnym wymogom współczynnika przenikania ciepła, które nie podlegają wymianie w ramach przedmiotowego zamówienia;
 wymiana uszkodzonych biologicznie i mechanicznie elementów więźby dachowej;
 montaż instalacja odgromowej;
 wymiana parapetów wewnętrznych
 naprawa schodów zewnętrznych przy ścianie szczytowej;
 skucie schodów wejściowych do piwnicy wraz z murkiem oporowym;
 wykonanie ławy żelbetowej 60x40cm wraz z izolacją poziomą;
 murowanie ściany oporowej z bloczka betonowego;
 otynkowanie i wykonanie izolacji pionowej ściany oporowej;
 wykonanie podbudowy piaskowej pod schody piwniczne;
 wykonanie schodów betonowych na podłożu gruntowym;
 montaż balustrady schodowej;
 malowanie ścian sufitów obydwu klatek schodowych,
 obłożenie istniejących drewnianych schodów prefabrykatami laminowanymi (stopnice i
podstopnice) na kształtownikach usztywniających aluminiowych wg technologii HAFA-Treppen lub równoważnej;
 wymiana balustrad na klatkach schodowych.

Do zadań Wykonawcy, z uwagi na usytuowanie budynku szkoły przy drodze powiatowej, należy również uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, a także poniesienie z tego tytułu wszelkich opłat, oraz opracowanie czasowej organizacji ruchu (w przypadku zajścia takiej konieczności).

Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa wraz z jej aktualizacją (które należy czytać łącznie) oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SWZ.

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ:
1) załącznik nr 1 – Projekt architektoniczno-budowlany: Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie;
2) załącznik nr 2 – Projekt architektoniczno-budowlany Aktualizacja: Poprawa stanu wraz z częściową termomodernizacją zabytkowego budynku starej szkoły w Gąsawie;
3) załącznik nr 3 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Roboty ogólnobudowlane;
4) załącznik nr 4 - Przedmiar robót.

Z uwagi na to, że w dokumentacji projektowej (w przedmiarze robót) pewne urządzenia i materiały mogą być oznaczone za pomocą znaków towarowych lub nazw pochodzenia, należy założyć, że każdemu temu oznaczeniu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” to znaczy o parametrach, cechach, wartościach technicznych, jakościowych wartościach estetycznych nie gorszych niż określone w projekcie, gwarantujących realizację robót zgodnie z projektem budowlanym. Wszelkie nazwy własne użyte w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w realizacji zadania, nie są dla Wykonawców wiążące i należy je rozumieć jako minimalne oczekiwane parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalno-użytkowe oraz wymagany standard. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidywanych w dokumentacji projektowej. Równoważne produkty i urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem certyfikaty, atesty, świadectwa dopuszczające je do obrotu i stosowania. Obowiązek udowodnienia równoważności ciąży na Wykonawcy.

Wykonawca w ramach realizacji inwestycji umieści w miejscu widocznym dla wszystkich tablicę informacyjną o wymiarach 180 cm x120 cm, montowaną na dwóch słupkach (jednostronną lub dwustronną). Wzór, treść oraz lokalizację tablicy Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45442100-8 - Roboty malarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie ww. zamówienia publicznego na roboty budowlane w terminie składania ofert nie została złożona żadna oferta.
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli „nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.