Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00260190/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.271.13.2023 Dostawa opału do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Serocku, Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola Samorządowego w Pruszczu, gmina Pruszcz w sezonie grzewczym 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRUSZCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Główna 33
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52-56-24-323
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pruszcz@pruszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ed1f83b-0920-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.271.13.2023 Dostawa opału do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Serocku, Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola Samorządowego w Pruszczu, gmina Pruszcz w sezonie grzewczym 2023-20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ed1f83b-0920-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006684/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa opału do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Serocku, Szkoły Podstawowej oraz Przedszkola Samorządowego w Pruszczu, gmina Pruszcz w sezonie grzewczym 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260190
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 359300 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Dostawa brykietu – 140 ton Główny kod : (CPV): 09111400-4 Paliwa drzewne1) Krótki opis części zamówienia:
Dostawa opału-brykietu drzewnego zapakowanego w workach o wadze do 25 kg dla jednostki organizacyjnej:
a) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Serocku – 140 ton (szkoła)
2) Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Miejscem dostawy jest (magazyn opału):
a) Kotłownia Szkoły Podstawowej w Serocku, ul. Wyzwolenia 46, 86-120 Pruszcz (brykiet)
3) Nabywcą będzie: Gmina Pruszcz, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, NIP: 559-12-41-441
a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki:
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Serocku
4) Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:
kształt walca
średnica 50-70 mm
długość 30-200 mm
Wartości umowne graniczne stanu roboczego brykietu:
zgodność z normą PN-EN ISO 17225-3:2021
wilgotność do 10%
zawartość popiołu do 1,5 %
wartość opałowa od 16,5 MJ/kg
zawartość siarki do 0,1 %
opakowanie – worki 15 - 25 kg
dostawa brykietu na koszt Oferenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 221900 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część 2: Dostawa pelletu – 100 ton (CPV): 09111400-4 Paliwa drzewne.1) Krótki opis części zamówienia: Dostawa opału-pelletu drzewnego w workach o wadze do 25 kg dla jednostek organizacyjnych:
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Serocku – przedszkole 20 ton
b) Szkoła Podstawowa w Pruszczu – 60 ton
c) Przedszkole Samorządowe w Pruszczu - 20 ton
2) Miejsce wykonania części przedmiotu zamówienia
Miejscem dostawy jest (magazyn opału):
a) Kotłownia Przedszkola Samorządowego „Niezapominajka” w Serocku ul. Dworcowa 1, 86-120 Pruszcz,
b) Kotłownia Szkoły Podstawowej w Pruszczu ul. Kościelna 4, 86-120 Pruszcz (dla Przedszkola i Szkoły).
3) Nabywcą będzie: Gmina Pruszcz, ul. Główna 33, 86-120 Pruszcz, NIP: 559-12-41-441 a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki:
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Serocku – 20 ton
b) Szkoła Podstawowa w Pruszczu – 60 ton
c) Przedszkole Samorządowe w Pruszczu - 20 ton
4) Przedmiot zamówienia powinien spełniać poniższe wymagania i odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm:
kształt walca
średnica 6-8 mm
długość do 40 mm
Wartości umowne graniczne stanu roboczego pelletu:
zgodność z normą PN-EN ISO 17225-2:2021
wilgotność do 10%
zawartość popiołu do 1,5 %
wartość opałowa od 17,5 MJ/kg
zawartość siarki do 0,08 %
opakowanie – worki od 15 - 25 kg
dostawa pelletu na koszt Oferenta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 137400 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie złożone oferty dla tej części zamówienia podlegały odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 159900
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI MAREK MALINOWSKI LESZEK MALINOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090543466
7.3.3) Ulica: ul. Dworcowa 16A
7.3.4) Miejscowość: Osie
7.3.5) Kod pocztowy: 86-150
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa drzewnego pellet do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Zakup i dostawa peletu drzewnego na sezon grzewczy zimowo-wiosenny 2025 r
- Zakup i dostawa pelletu workowanego w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024/2025
- Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2025 roku
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.