eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów › Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pińczowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009432

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zacisze

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413576001

1.5.8.) Numer faksu: 413576007

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@pinczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a4725c-3526-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387939

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050840/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a4725c-3526-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą platformy www.ezamowienia.gov.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
W przypadku niniejszego postępowania oferta, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i oświadczenie o spełnieniu warunków udziału muszą być złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w regulaminie e-zamowienia – na stronie UPZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:
 poprzez pocztę elektroniczną pod adresem iod@pinczow.net,
 listownie - kierując korespondencję na adres siedziby administratora.
2. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oraz wykonaniem umowy oraz realizacji i monitoringu < rozwój i modernizacja infrastruktury budowlanej i sprzętowej szpitala powiatowego w Pińczowie >zgodnie z wytycznymi a podstawę prawną ich przetwarzania stanowi ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z p.zm.) oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń , jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020r. poz 2415).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PiPR.IV.272.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1894308,94 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlano instalacyjnych obejmujących wykonanie prac remontowych w oddziale chorób wewnętrznych wraz z budową instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW i wykonaniem prac remontowych wejścia głównego do szpitala.
2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do niniejszej specyfikacji:
2.1. opisie przedmiotu zamówienia :
 załącznik nr 10A- wykonanie prac remontowych w oddziale chorób wewnętrznych;
 załącznik nr 10B- budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kW;
 załącznik nr 10C- wykonanie prac remontowych wejścia głównego.
2.2. projekcie umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
5. W toku oceny ofert Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i oczywiste omyłki rachunko-we, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz inne omyłki, polega-jące na niezgodności oferty z SWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona (wg zasad określonych w art. 223 ustawy Pzp). Jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki polegającej na niezgodności oferty z SWZ, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający odrzuci ofertę tego Wykonawcy.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę , którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust.7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
Cena brutto
Liczba punktów = Cn/Cb x 60
gdzie:
-Cn – najniższa cena spośród wszystkich ofert nie odrzuconych
- Cb – cena oferty badanej
- 60 - wskaźnik stały

Wydłużony okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykona-nie przedmiotu zamówienia
Za udzielenie gwarancji na okres:
poniżej 24 miesięcy, oferta zostanie odrzucona
• 24 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 0 pkt.
• 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma – 20pkt.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.
W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje wyższą licz-bę miesięcy niż 36, do obliczeń zostanie przyjęta liczba 36 miesięcy. W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje w Formularzu oferty niższą liczbę miesięcy niż 24, jego oferta zostanie uznana za nie-zgodną z SWZ i zostanie odrzucona zgodnie z ustawą Pzp. Jeżeli który-kolwiek z Wykonawców nie wskaże w Formularzu oferty żadnego okresu gwarancji, Zamawiający na potrzeby oceny ofert przyjmie minimalny okres gwarancji, tj. 24 miesięcy i oferta otrzyma 0 punktów w tym kryte-rium.

Skrócony okres realizacji przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga terminu realizacji: 160 dni od dnia podpi-sania umowy.
Wykonawca może określić termin krótszy za który uzyska:
• 160 dni – 0 pkt.
• 150 dni – 20pkt.
Informację należy wskazać w formularzu ofertowym.
W przypadku braku wskazania terminu w formularzu ofertowym Za-mawiający przyjmie realizacje w terminie 160 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony okres realizacji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. złożą ważną ofertę wraz załącznikami, spełniającą wymagania ogłoszenia i SWZ,
2. nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ,
3. spełniają poniżej określone warunki udziału w postępowaniu. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia – nie spełnia.
3.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczególnych warunków w tym zakresie. Ocena tego kryterium zostanie dokonana na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

3.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
3.3. zdolności technicznej lub zawodowej rozumianej jako:
3.3.1. dysponowanie doświadczeniem
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej jedno zamówienie polegające na:
 rozbudowie /modernizacji /remoncie o wartości zamówienia co najmniej 1000 000,00zł brutto, którego zakres obejmował roboty ogólnobudowlane -wykończeniowe, wodno-kanalizacyjne, elektryczne; realizowane na czynnym obiekcie opieki zdrowotnej lub spo-łecznej (szpitala / domu pomocy społecznej) tj. w trakcie bieżącego funkcjonowania;
 budowie w obiekcie użyteczności publicznej instalacji fotowoltaicznej o wartości mini-mum 100 000,00 zł brutto,
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej dotyczący wy-konanych robót musi być spełniony: - przez Wykonawcę samodzielnie lub - przez minimum jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie; - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego do-świadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamó-wienia. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (np. konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakre-su udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie speł-niania warunku udziału w postępowaniu.

3.3.2. dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego w zakresie wykonawczym:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje / będzie dys-ponował:
 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie polegają-cych na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, bez ograniczeń, pełniącej funkcję kierownika budowy;
 1 osobą - uprawnionym instalatorem, posiadającym
 ważny certyfikat potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii
lub
 ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, insta-lacji i sieci
Na potwierdzenie w/w warunku należy dołączyć do oferty - załącznik nr 5
Zamawiający zastrzega, iż w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej dopuszcza zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawnienia równoważne, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasa-dach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 r. poz. 220) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wyma-gana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania upraw-nień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.

3.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej rozumianej jako:
3.4.1. posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną minimum 500 000,00 zł wraz po-twierdzeniem terminowego uiszczenia składki ubezpieczeniowej,
3.4.2. posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych/zdolności kredytowej na poziomie mini-mum 1 000 000,00zł (jeden milion zł) pozostających w dyspozycji Wykonawcy,
3.4.3. ocena spełniania warunku ubezpieczenia zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzial-ności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarantowanej tego ubezpieczenia;
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczegól-ności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ubezpieczenie winien posiadać każ-dy w wykonawców występujących wspólnie z zastrzeżeniem, iż suma gwarancyjna każdej po-lisy nie może być niższa niż 200 000,00 zł i łączna wartość polis Wykonawców występujących wspólnie nie niższa niż 500 000,00 zł lub wszyscy wykonawcy ubezpieczeni łącznie w ramach jednej polisy której suma gwarancyjna nie może być niższa niż 500 000,00 zł;
3.4.4. ocena spełniania warunku zdolności finansowych zostanie dokonana na podstawie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada ra-chunek, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed terminem otwarcia ofert;
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczegól-ności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) środki finansowe lub zdolność kre-dytową może posiadać jeden z wykonawców występujących wspólnie lub wykonawcy wspól-nie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie;

Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w powyżej, Wykonawca składa inne podmio-towe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Za-mawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekono-micznej lub finansowej.

4. Poleganie na zasobach innych podmiotów:
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświad-czenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli pod-mioty te wykonują w ramach zamówienia roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, skła-da, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek do-wodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosu-nek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
 zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
 sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udo-stępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
 czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3) i 4), a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zo-stały przewidziane względem Wykonawcy.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających za-soby, przedstawia, wraz z własnym oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniające-go zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w niniejszym rozdziale.
7. W przypadku gdy Wykonawca korzysta z podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest w przypadku zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy wykazać Za-mawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. Zamawiający będzie badał czy zachodzą podstawy wykluczenia względem nowego podwykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załączniki nr 2 -3 i 3b do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających za-soby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowied-nio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby –Załączniki nr 2a i 3a do SWZ.
1.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającemu zasoby w przypadku, gdy Wykonawca wykazując speł-nienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i/lub zawodowych, finansowych lub ekonomicznych sytuacji tego podmiotu - Załącznik nr 7 do SWZ,
1.4. pełnomocnictwo o którym mowa w rozdziale IX niniejszej SWZ,
1.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
2.1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konku-rencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofer-tę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 8 do SWZ;

2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp
zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakre-sie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp,
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
wykaz robót budowlanych określonych w Rozdziale V SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wyko-nania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
wykaz osób wskazanych w Rozdziale V SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji za-mówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także za-kresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ
2.5. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum kwo-tę określoną w Rozdziale V SWZ
2.6. dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdol-ność kredytową na kwotę określoną w Rozdziale V SWZ
2. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załączniki nr 2 -3 i 3b do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających za-soby przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowied-nio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby –Załączniki nr 2a i 3a do SWZ.
1.3. zobowiązanie podmiotu udostępniającemu zasoby w przypadku, gdy Wykonawca wykazując speł-nienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i/lub zawodowych, finansowych lub ekonomicznych sytuacji tego podmiotu - Załącznik nr 7 do SWZ,
1.4. pełnomocnictwo o którym mowa w rozdziale IX niniejszej SWZ,
1.5. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ.
2.1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konku-rencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofer-tę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –Załącznik nr 8 do SWZ;

2.2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp
zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakre-sie art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp,
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp
wykaz robót budowlanych określonych w Rozdziale V SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wyko-nania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,
wykaz osób wskazanych w Rozdziale V SWZ skierowanych przez Wykonawcę do realizacji za-mówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także za-kresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SWZ
2.5. dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimum kwo-tę określoną w Rozdziale V SWZ
2.6. dokumentów potwierdzających posiadanie przez Wykonawcę środków finansowych lub zdol-ność kredytową na kwotę określoną w Rozdziale V SWZ
2. W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać je nieprzerwanie do dnia upływu terminu zwią-zania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w ustawie Pzp.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
 pieniądzu; wadium należy wnieść w PLN (złotych polskich).
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
 jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej dowód wniesienia wadium w orygina-le należy załączyć do oferty (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć prze-kazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wa-dialnego dokonał).
 gwarancję i poręczenia należy wystawić na Powiat Pińczowski.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku 17850900022001000001850002 z dopiskiem „modernizacja szpitala”
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wyko-nawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaga-nej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem ja-kiego postępowania jest wnoszone.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzy-mywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, określonym ustawą pzp - zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 98, z zastrzeżeniem art. 98 ust. 6 pkt.1 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przed-miotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświad-czeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniej-szej;
 Wykonawca, którego oferta została wybrana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5 % ceny ofertowej. Wykonawca wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy w jednej z poniższych form:
 pieniądzu; (PLN)
 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
2. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwo-ty wadium na poczet zabezpieczenia.
5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone
o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek ban-kowy Wykonawcy.
6. W przypadku zabezpieczeń składanych w formie pieniężnej, Zamawiający zwróci 70% wartości złożonego zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia, natomiast pozostałe 30% wartości zostanie zwrócone w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady i gwarancji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Niedopuszczalna jest istotna zmiana umowy, tj. zmiana powodująca zmianę charakteru umowy pier-wotnej (art. 454 pzp).
2. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności i może nastąpić za zgodą stron, w formie aneksu, chyba że umowa stanowi inaczej. Podstawę do zmiany umowy stanowił będzie proto-kół konieczności, sporządzony przy udziale obu ze stron.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:
3.1. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy,
3.2. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie,
3.3. zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 oraz 455 ust. 2 ustawy pzp,
3.4. zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia/ jego części:
1. wynikające z konieczności zmiany danych zwartych w OPZ, na podstawie których była sporządzona oferta i mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, zwiększenia funkcjonalności lub doprowadzenia do zgodności z wymogami przepisów prawa,
2. wynikające z konieczności zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż wskazane dokumentacji przetargowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia,
3.5. zmiana wynagrodzenia skutkująca:
1. zmniejszeniem wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu zamówienia ujętego w opisie przedmiotu zamówienia a jego ograniczenie nie spowoduje niemożność korzystania z przedmio-tu zamówienia w jakimkolwiek jego zakresie;
2. zwiększenia kosztów zamówienia na skutek rozszerzenia zakresu rzeczowego o elementy nie wskazane w OPZ lecz niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
3. pomniejszenie lub podwyższenie wynagrodzenia nastąpi w oparciu kosztorys różnicowy powsta-ły na bazie kosztorysu ofertowego, w zakresie robót tam niewymienionych stawki maksymalnie 90% cen SEKOCENBUD za ostatni zakończony kwartał przed miesiącem rozliczenia;
4. zmiany w /w nie powodują zmiany terminu realizacji umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

1 Cena brutto 60%
2 Wydłużony okres udzielonej gwarancji jakości 20%
3 Skrócony okres realizacji 20%

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.