Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00308740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie budowy infrastruktury edukacyjnej na terenie ZPKWM – tablice edukacyjne na ścieżkach edukacyjnych w Dolinie Racławki i Kamieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120848102
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Vetulaniego 1A
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-227
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpkwm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zpkwm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie budowy infrastruktury edukacyjnej na terenie ZPKWM – tablice edukacyjne na ścieżkach edukacyjnych w Dolinie Racławki i Kamieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15cd4a23-1e22-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024992/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usług w zakresie budowy infrastruktury edukacyjnej na terenie ZPKWM – tablice edukacyjne na ścieżkach edukacyjnych w Dolinie Racławki i Kamieniu.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308740/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OT/271/2/7/2022/PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług w zakresie budowy infrastruktury edukacyjnej na terenie Zespołu Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego – tablice edukacyjne na ścieżkach edukacyjnych w Dolinie Racławki i Kamieniu”. Szczegółowy zakres prac opisany jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
2. Lokalizacje ścieżek opisane są w Załącznikach odpowiednio dla Doliny Racławki – Załącznik nr 1 i do OPZ, dla ścieżki w Kamieniu – Załącznik nr 2 do OPZ
3. Mapy przedstawiające rozmieszczenie tablic znajdują się w Załącznikach odpowiednio dla Doliny Racławki – Załącznik nr 3 do OPZ, dla ścieżki w Kamieniu – Załącznik nr 4 do OPZ.
4. Zadanie obejmuje likwidację starych, istniejących tablic i uprzątnięcie materiału oraz wydruk projektu przekazanego przez Zamawiającego, a także wykonanie i montaż w terenie nowych tablic:
1) dla ścieżki niebieskiej w Dolinie Racławki: 13 szt.
2) dla ścieżki żółtej w Dolinie Racławki: 6 szt.
3) dla ścieżki ornitologicznej w Kamieniu: 5 szt.
5. Warunki realizacji zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
6. Zamawiający wymaga wykonania i dostarczenia przedmiotu Lokalizacje wraz z mapami przedstawiającymi rozmieszczenie tablic podane są w Załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67158,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJTI Reklama Marian Grabowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791105553
7.3.3) Ulica: Miarkowo 42B
7.3.4) Miejscowość: Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-21INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w świecie - współpraca z Partnerami Zagranicznymi"
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- Usługi drukarskie
- Usługa wydrukowania polskiej wersji językowej oraz angielskiej wersji językowej książki pt. "Rośliny i zwierzęta" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie.
więcej: Stolarka drewniana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.