eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciep³owodyBudowa zbiorczej oczyszczalni ¶cieków w gminie Ciep³owody w ramach Programu "Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy Ciep³owody - I Etap"



Og³oszenie z dnia 2023-09-08

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zbiorczej oczyszczalni ¶cieków w gminie Ciep³owody w ramach Programu "Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy Ciep³owody - I Etap"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CIEP£OWODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718432

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ciep³owody

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-211

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cieplowody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.cieplowody.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zbiorczej oczyszczalni ¶cieków w gminie Ciep³owody w ramach Programu "Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy Ciep³owody - I Etap"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cd31479a-4e21-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00387982

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00021532/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Budowa zbiorczej oczyszczalni ¶cieków w gminie Ciep³owody w ramach Programu "Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy Ciep³owody - I Etap"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd31479a-4e21-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Identyfikator postêpowania (ID) na Platformie e-Zamówienia dostêpny jest w dziale I SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci
dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
W celu korzystania z formularzy do komunikacji wykonawca musi nadaæ uprawnienia poprzez naci¶niêcie przy nazwie podmiotu w prawym górnym rogu ikony zêbatki wybraæ opcjê „panel zarz±dzania”, wybraæ kafelek
„Administrowanie u¿ytkownikami” a nastêpnie do supervisora/u¿ytkownika (osoby wskazanej z imienia i nazwiska) przypisaæ role poprzez wybór trzech kropek u³o¿onych w pionie wybieraj±c opcjê „zmieñ role w podmiocie”. Pojawi siê okno „dodaj lub odbierz rolê u¿ytkownikowi” nale¿y wybraæ odpowiednie role, np. do komunikacji w postêpowaniu, z³o¿enia oferty, itd. Za ka¿dym razem gdy Wykonawca nie posiada uprawnieñ pojawi siê komunikat na czerwonym tle „ brak uprawnieñ...”.
Za ka¿dym razem gdy pojawi siê komunikat „brak uprawnieñ...” nale¿y powtórzyæ ¶cie¿kê w celu nadania uprawnieñ do konkretnej roli.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia link
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@cieplowody.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Ciep³owodyz siedzib± Urz±d Gminy Ciep³owody, ul. Kolejowa 3, 57-211 Ciep³owody.
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ciep³owody jest Pani/Pan Mariusz Kwa¶nik e - mail: iod@valven.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy a tak¿e o okres roszczeñ wynikaj±cych z umowy (np. okres gwarancji, rêkojmi za wady) a tak¿e okres archiwizacji dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U z 2011 r., Nr 14, poz. 67) 5 lat postêpowanie o udzielenie zamówienia i 10 lat umowa o udzielenie zamówienia;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 ust. 1 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem art. 19 ust. 3 ustawy Pzp . oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (www.uodo.gov.pl. ), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BGP.271.12.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa zbiorczej oczyszczalni ¶cieków w gminie Ciep³owody w ramach Programu "Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie gminy Ciep³owody - Etap I", tj. zaprojektowanie oraz wykonanie zbiorczej oczyszczalni ¶cieków wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnieñ, pozwoleñ, decyzji jak i wszelkich prac budowlano monta¿owych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym (PFU) oraz niewymienionych, a koniecznych do prawid³owej realizacji zamówienia.

I ETAP zamówienia obejmuje - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w oparciu o Program Funkcjonalno-U¿ytkowy oraz dane zawarte w udostêpnionych dokumentach, wykonanej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, niezbêdnej do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmuj±cej w szczególno¶ci opracowanie:
1) projektu budowlanego z uzyskaniem prawomocnej decyzji na budowê
2) koncepcji drogowej, w sytuacji gdy bêdzie wymagana odrêbnymi przepisami,
3) projektu organizacji ruchu zastêpczego na czas budowy,
4) projektu odtworzenia nawierzchni,
5) projektów wynikaj±cych z uzyskanych uzgodnieñ i decyzji,
6) operatu wodnoprawnego oraz pozwolenia wodnoprawnego (je¿eli bêdzie wymagany odrêbnymi przepisami przy przej¶ciu pod ciekami wodnymi),
7) uzyskanie decyzji ¶rodowiskowej dla planowanego przedsiêwziêcia (je¿eli bêdzie wymagana odrêbnymi przepisami)

II ETAP zamówienia obejmuje - kompleksow± budowa zbiorczej oczyszczalni ¶cieków.

Do rozpoczêcia robót budowlanych bêdzie mo¿na przyst±piæ po opracowaniu dokumentacji projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcê, zatwierdzonej przez Zamawiaj±cego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnieñ, pozwoleñ, zg³oszeñ, zezwoleñ, itp. (je¿eli bêd± wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powsta³± dokumentacje projektow±, warunkami w³a¶ciwych organów i instytucji, niniejsz± SWZ oraz zawart± umow±.

Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach ceny ofertowej wszelkich niezbêdnych prac pomocniczych i towarzysz±cych oraz robót tymczasowych i innych, niezbêdnych oraz pominiêtych w wycenie i dokumentacji projektowej, jednak bez których nie bêdzie mo¿na ukoñczyæ obiektu oraz przyst±piæ do jego u¿ytkowania, w szczególno¶ci:
1) Organizacjê, zagospodarowanie, utrzymanie i likwidacjê placu budowy oraz poniesienie kosztów z tym zwi±zanych,
2) Wykonanie lub pozyskanie we w³asnym zakresie oraz poniesienie kosztów:
 uzgodnieñ, opinii, decyzji, analiz, badañ itp., niezbêdnych do opracowania dokumentacji projektowej,
 projektów zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, uzyskanie niezbêdnych opinii organów, zatwierdzenie projektu przez organ zarz±dzaj±cy ruchem,
 innych opracowañ, prac i badañ wymaganych dokumentacj± projektow±,
 dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez projektanta, kierownika budowy.
 Zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, pomiarów, badañ i sprawdzeñ, które s± niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia oraz poniesienie kosztów z tym zwi±zanych.
 zapewnienie pe³nej obs³ugi geodezyjnej wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej
3) Zabezpieczenie terenu budowy zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, tj. rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003 r. Nr 47, poz. 401).
4) Wykonanie, utrzymanie i likwidacjê tymczasowej organizacji ruchu, uzyskanie zgód zarz±dców dróg na zajêcie pasa drogowego oraz poniesienie kosztów z tym zwi±zanych.
5) Doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energiê elektryczn± wraz z zamontowaniem liczników zu¿ycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym zwi±zanych wraz z zap³at± za energiê, wodê i inne media zu¿yte w trakcie budowy oraz wykonywanie prób i prób koñcowych.
6) Obs³uga archeologiczna i konserwatorska w przypadku wyst±pienia sytuacji dla której taka obs³uga jest wymagana.
7) Geodezyjne wytyczenie w terenie tras ruroci±gów, miejsc posadowienia obiektów i armatury, kolizji z istniej±cym uzbrojeniem podziemnym,
8) Wykonanie odwodnienia wykopów.
9) Uzyskanie zgody dostawców mediów wraz z poniesieniem op³at za: pobór energii elektrycznej dla potrzeb prowadzonej budowy, wody do celów socjalnych i technologicznych, zrzut wód z odwadniania wykopów, wodê zu¿yt± do p³ukania ruroci±gów, ¶cieki z zaplecza budowy itp.
10) Zapewnienie i zabezpieczenie dostêpu do posesji w miejscach prowadzenia robót.
11) Zabezpieczenie istniej±cego uzbrojenia podziemnego koliduj±cego z projektowanymi przewodami, a w miejscach wystêpowania kolizji prowadzenie prac pod nadzorem eksploatatora koliduj±cej sieci oraz ponoszenie kosztów ewentualnego nadzoru.
12) Zabezpieczenie mienia Wykonawcy zgromadzonego w miejscu sk³adowania i na terenie wykonywanych robót.
13) Wykonanie w³±czeñ nowo wybudowanych sieci do istniej±cych sieci gminnych
14) Wykonanie prób i badañ sieci wodoci±gowej i kanalizacyjnej wynikaj±cych z odpowiednich przepisów, w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru.
15) Wywóz nadmiaru ziemi lub dowóz ziemi wraz z jej zakupem, je¿eli taka konieczno¶æ wyst±pi, ewentualna wymiana gruntów lub ich zagêszczenie.
16) Odtworzenie nawierzchni drogowych po robotach ziemnych pod nadzorem zarz±dcy drogi, je¿eli taka konieczno¶æ wyst±pi
17) Uporz±dkowanie po zakoñczeniu robót terenu budowy.
18) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2021r., poz. 2351 z pó¼n. zm.), w tym: protoko³ów odbiorów technicznych, instrukcji obs³ugi, protoko³ów badañ, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodno¶ci itp.
19) Utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bie¿±co zbêdnych materia³ów, odpadów i ¶mieci oraz poniesienie kosztów z tym zwi±zanych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ¶cieków

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ¶cieków

71322000-1 - Us³ugi in¿ynierii projektowej w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie ruroci±gów i kabli

45232460-4 - Roboty sanitarne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

• Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na kwotê gwarancyjn± co najmniej 3.000 000,00 z³. (trzy miliony z³otych)

4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej,

a) w zakresie zdolno¶ci technicznej – warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje, lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi, tj.:
• kierownikiem budowy – posiadaj±cym:

- wa¿ne na dzieñ sk³adania ofert uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ, wodoci±gowych i kanalizacyjnych zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. poz.1333) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, uprawniaj±ce do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wynikaj±cym z przedmiotu niniejszego zamówienia,

Wskazany wy¿ej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu.

b) na potwierdzenie zdolno¶ci zawodowej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawcy wykazali, ¿e w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali:
− co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, których przedmiotem by³y roboty budowlane polegaj±ce na - budowie oczyszczalni ¶cieków dla min. 1000RLM,
oraz
− ³±czna warto¶æ robót budowlanych, o których mowa wy¿ej wynosi co najmniej 3 mln (trzy miliony) z³otych brutto,
oraz
− za³±czy dowody potwierdzaj±ce, ¿e ww. roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci, ¿e zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy zgodnie z art. 125 ust.1 ustawy o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (wzór druku za³±cznik nr 4 do SWZ).
2) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia dotycz±ce odpowiednio wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835 z pó¼n. zm.)- (wzór druk za³±cznik nr 4A do SWZ).
3) O¶wiadczenie wykonawcy zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, (wzór druku za³±cznik nr 3 do SWZ).
4) o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 8 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) W zakresie zdolno¶ci zawodowej - wykaz robót budowlanych (wzór na druku za³. nr 6 do SWZ) potwierdzaj±cy, ¿e w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, których przedmiotem by³y roboty budowlane polegaj±ce na budowie oczyszczalni ¶cieków dla min. 1000RLM, oraz ³±czna warto¶æ robót budowlanych, o których mowa wy¿ej wynosi co najmniej 3 mln (trzy miliony) z³otych brutto.
2) Dowody okre¶laj±ce, czy wykazane roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty
3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia (wzór druku za³±cznik nr 7 do SWZ)
5) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 3.000.000,00 z³ (trzy miliony z³otych) wymagan± przez Zamawiaj±cego wraz z dowodem uiszczenia op³aty

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 70.000,00 z³ (s³ownie: siedemdziesi±t tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp..
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
5. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert w nastêpuj±cy sposób:
1) w przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu wykonawca nie ma obowi±zku za³±czaæ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium do oferty:
a) wykonawca wp³aca wadium w wymaganej kwocie przelewem na rachunek bankowy 14 9533 1027 2004 0000 0101 0003, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiaj±cego,
b) zaleca siê w tytule przelewu wpisaæ „wadium na zabezpieczenie oferty wykonawcy …………., dotycz±cej zamówienia p.n……………… lub ID postêpowania”.
2) w przypadku gwarancji i porêczeñ:
a) wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej, a nastêpnie zaszyfrowaæ wraz z plikami stanowi±cymi ofertê.
b) dokument powinien okre¶laæ:
 zamawiaj±cego – poprzez wskazanie zamawiaj±cego, jako podmiotu uprawnionego do wykonywania uprawnieñ wynikaj±cych z gwarancji,
 charakter gwarancji – poprzez stwierdzenie, ¿e okre¶lona kwota pieniê¿na stanowi zabezpieczenie niezbêdne do wziêcia udzia³u przez wykonawcê X w konkretnym postêpowaniu o udzielenie okre¶lonego zamówienia publicznego (podaæ nazwê),
 bezwarunkowe, nieodwo³alne na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
 termin obowi±zywania gwarancji, porêczenia nie krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert±.
 w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia(art. 58 ustawy Pzp.), zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp. oraz w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych w par. 20 wzoru umowy.
5. Postanowienia, które stanowi± katalog zmian, na które zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
6. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ na pisemny umotywowany wniosek jednej ze stron, za zgod± drugiej strony umowy, na podstawie aneksu do umowy.
7. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
8. Istotna zmiana zawartej umowy wymaga przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Istotno¶æ zmiany umowy zamawiaj±cy bêdzie rozpatrywa³ bior±c pod uwagê art. 454 ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-25 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.