Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00353152/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA WARUNKÓW FUNKCJONOWANIA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY POPRZEZ REMONT I DOPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Turku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkturek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
POPRAWA WARUNKÓW FUNKCJONOWANIA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY POPRZEZ REMONT I DOPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e2dfae-3a94-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388049
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MDK.2710.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130900 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót budowlanych objętych postępowaniem o udzielenie zamówienia obejmuje do wykonania:
1. demontaż wyposażenia wod– kan. oraz elektrycznego i grzejników c. o.,
2. skucie istniejących płytek ściennych i posadzkowych,
3. rozbiórkę ścianek działowych z demontażem stolarki drzwiowej,
4. rozbiórkę posadzek betonowych i podłoży wraz z pogłębieniem pomieszczeń i wykonaniem nowych posadzek ocieplonych i izolowanych, montażem instalacji kanalizacyjnych w gruncie, montażem instalacji wody zimnej i ciepłej w warstwach posadzkowych,
5. przygotowanie podłoży i montaż płytek ściennych – do sufitu – i posadzkowych,
6. wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz montażem oświetlenia oszczędnego typu LED, wymiana rur c.o., grzejników na aluminiowe trzykomorowe typu 500 10-członowe.
7. wykonanie kabin z płyt HPL osadzonych na stopkach metalowych systemowych wys. 15 cm, wysokość ścianek 200 cm, drzwi z płyt HPL zamykane systemem łazienkowym.
8. medium grzewcze wody użytkowej - wymiennik ciepłej wody użytkowej zamontowany w piwnicy w pomieszczeniu węzła c. o. Osprzęt wod. – Kan. nowy posiadający ważne świadectwa i atesty do stosowania w budynkach użyteczności publicznej.
9. ocieplenie pomieszczenia gospodarczego poprzez budowę ścianek z gazobetonu gr. 11,5 cm pogrubiających ściany zewnętrzne, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GKBI ocieplonego wełną mineralną gr. 10 cm. W pomieszczeniu wykonane zostaną rozbiórki istniejącej posadzki, demontaż i poszerzenie otworu drzwiowego. Wykonanie pomieszczenie jak przyległej łazienki damskiej.
10. montaż wyposażenia dla osób niepełnosprawnych. Wyposażenie winno mieć aktualne atesty i świadectwa do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. W pomieszczeniu łazienki dla osób niepełnosprawnych oraz w drzwiach wejściowych do łazienki damskiej nie może wystąpić próg ograniczający dostęp osób niepełnosprawnych.
11. uzupełnienie posadzki z płytek – po rozkuciach w korytarzu.
12. wyczyszczenie i pomalowanie drzwi wejściowych do biur, szatani i piwnicy.
13. W korytarzu przygotowane ścian pod gipsowanie, szpachlowanie gipsem oraz pomalowanie farbami emulsyjnymi i lakierowanie lakierem akrylowym do wysokości drzwi. Sufit szpachlowany i malowany farbą emulsyjną.
14. wyczyszczenie, poszpachlowanie i pomalowanie farbą olejną drzwi wraz z ościeżami do Sali widowiskowej.
15. w pomieszczeniach biurowych wymiana zużytej wykładziny podłogowej na panele podłogowe klasy AC 4 gr. 7 mm ułożone na płytach podkładowych. Sufity i ściany pomieszczeń przygotowane i szpachlowane a następnie malowane farbą emulsyjną a ściany dodatkowo lakierowane lakierem akrylowym do wysokości góry drzwi. Wykonanie nowej instalacji
elektrycznej. Zamontowanie zlewozmywaków jednokomorowych z płytą ociekową z blachy nierdzewnej wraz z szafkami na których zostaną zamontowane. Pomalowanie okien.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258741,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258741,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258741,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REZLER CONSTRUCT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364827789
7.3.3) Ulica: Żdżenice 21
7.3.4) Miejscowość: Malanów
7.3.5) Kod pocztowy: 62-709
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258741,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w roku 2025
- ZAKUP I DOSTAWA SAMOCHODU (8-MIO OSOBOWEGO) PRZYSTOSOWANEGO DO TRANSPORTU JEDNEJ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ PORUSZAJĄCEJ SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW DECYZJI O WARUNKACH ZABUDOWY I DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO DLA INWESTYCJI PRZEWIDZIANYCH DO REALIZACJI NA TERENIE GMINY TUREK
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby projektu ,,Cyberbezpieczny Powiat Turecki" II
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Modernizacja układu zasilania w Hali ERGO ARENA
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.