eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurekPOPRAWA WARUNKÓW FUNKCJONOWANIA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY POPRZEZ REMONT I DOPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
POPRAWA WARUNKÓW FUNKCJONOWANIA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY POPRZEZ REMONT I DOPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Dom Kultury w Turku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000285250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@miastoturek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkturek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

POPRAWA WARUNKÓW FUNKCJONOWANIA MIEJSKIEGO DOMU KULTURY POPRZEZ REMONT I DOPOSAŻENIE POMIESZCZEŃ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49e2dfae-3a94-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388049

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353152

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MDK.2710.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130900 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót budowlanych objętych postępowaniem o udzielenie zamówienia obejmuje do wykonania:
1. demontaż wyposażenia wod– kan. oraz elektrycznego i grzejników c. o.,
2. skucie istniejących płytek ściennych i posadzkowych,
3. rozbiórkę ścianek działowych z demontażem stolarki drzwiowej,
4. rozbiórkę posadzek betonowych i podłoży wraz z pogłębieniem pomieszczeń i wykonaniem nowych posadzek ocieplonych i izolowanych, montażem instalacji kanalizacyjnych w gruncie, montażem instalacji wody zimnej i ciepłej w warstwach posadzkowych,
5. przygotowanie podłoży i montaż płytek ściennych – do sufitu – i posadzkowych,
6. wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz montażem oświetlenia oszczędnego typu LED, wymiana rur c.o., grzejników na aluminiowe trzykomorowe typu 500 10-członowe.
7. wykonanie kabin z płyt HPL osadzonych na stopkach metalowych systemowych wys. 15 cm, wysokość ścianek 200 cm, drzwi z płyt HPL zamykane systemem łazienkowym.
8. medium grzewcze wody użytkowej - wymiennik ciepłej wody użytkowej zamontowany w piwnicy w pomieszczeniu węzła c. o. Osprzęt wod. – Kan. nowy posiadający ważne świadectwa i atesty do stosowania w budynkach użyteczności publicznej.
9. ocieplenie pomieszczenia gospodarczego poprzez budowę ścianek z gazobetonu gr. 11,5 cm pogrubiających ściany zewnętrzne, wykonanie sufitu podwieszanego z płyt GKBI ocieplonego wełną mineralną gr. 10 cm. W pomieszczeniu wykonane zostaną rozbiórki istniejącej posadzki, demontaż i poszerzenie otworu drzwiowego. Wykonanie pomieszczenie jak przyległej łazienki damskiej.
10. montaż wyposażenia dla osób niepełnosprawnych. Wyposażenie winno mieć aktualne atesty i świadectwa do stosowania w obiektach użyteczności publicznej. W pomieszczeniu łazienki dla osób niepełnosprawnych oraz w drzwiach wejściowych do łazienki damskiej nie może wystąpić próg ograniczający dostęp osób niepełnosprawnych.
11. uzupełnienie posadzki z płytek – po rozkuciach w korytarzu.
12. wyczyszczenie i pomalowanie drzwi wejściowych do biur, szatani i piwnicy.
13. W korytarzu przygotowane ścian pod gipsowanie, szpachlowanie gipsem oraz pomalowanie farbami emulsyjnymi i lakierowanie lakierem akrylowym do wysokości drzwi. Sufit szpachlowany i malowany farbą emulsyjną.
14. wyczyszczenie, poszpachlowanie i pomalowanie farbą olejną drzwi wraz z ościeżami do Sali widowiskowej.
15. w pomieszczeniach biurowych wymiana zużytej wykładziny podłogowej na panele podłogowe klasy AC 4 gr. 7 mm ułożone na płytach podkładowych. Sufity i ściany pomieszczeń przygotowane i szpachlowane a następnie malowane farbą emulsyjną a ściany dodatkowo lakierowane lakierem akrylowym do wysokości góry drzwi. Wykonanie nowej instalacji
elektrycznej. Zamontowanie zlewozmywaków jednokomorowych z płytą ociekową z blachy nierdzewnej wraz z szafkami na których zostaną zamontowane. Pomalowanie okien.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258741,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258741,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258741,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REZLER CONSTRUCT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364827789

7.3.3) Ulica: Żdżenice 21

7.3.4) Miejscowość: Malanów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-709

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258741,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.