eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-ZdrójRemont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁCZYN-ZDRÓJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 3666100

1.5.8.) Numer faksu: +48 94 3666105

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@polczyn-zdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4394b0c9-f726-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Połczyn-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4394b0c9-f726-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025816/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont nawierzchni ul. Staszica wraz z infrastrukturą towarzyszącą w połczynie-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00279307

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Przedmiot zamówienia:
a) Realizacja zadania polegać będzie na remoncie ul. Staszica, która posiada kategorię ruchu KR-2. Konstrukcja nawierzchni tj. grubość warstw z uwagi na długi okres użytkowania jest w bardzo złym stanie technicznym. Istniejące warstwy nie spełniają norm jakościowych i parametrów technicznych obecnie obowiązujących. Intensywny ruch kołowy w dużym stopniu przyczynił się do degradacji nawierzchni, na której występują liczne ubytki, spękania powierzchniowe, deformacje warstw asfaltowych (warstwy ścieralnej). Wierzchnia warstwa posiada liczne spękania siatkowe, ze znacznymi wykruszeniami na krawędziach oraz luźnymi kawałkami nawierzchni. Z uwagi na długi okres użytkowania warstwy bitumiczne uległy całkowitemu zwietrzeniu. Z uwagi na brak przejść dla pieszych obecnie bezpieczeństwo w obrębie ulicy Staszica jest zagrożone. Poprzez wprowadzenie stałej organizacji ruchu na ulicy Staszica nastąpi radykalna poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu. Wprowadzona zostanie strefa zamieszkania. Wprowadzona zostanie nowa organizacja ruchu, która zakłada wykonanie trzech nowych przejść dla pieszych oraz dodatkowo zmianę lokalizacji istniejącego obecnego przejścia dla pieszych naprzeciwko Zespołu Szkół. Przejście przy szkole spełniać będzie odpowiednie kryteria bezpieczeństwa, wykonane w kolorystyce biało-czerwonej z odpowiednim doświetleniem LED. Dodatkowo zostaną wykonane nowe odcinki chodnika, które umożliwią bezpieczną i swobodną komunikację pieszą.
Istniejący chodnik wykonany jest w części z płytek chodnikowych oraz kostki brukowej, którego stan techniczny jest w krytycznym stanie technicznym.
Remont nawierzchni ulicy Staszica zakłada wykonanie odcinka jezdni o długości 291 m. Nawierzchnia wykonana zostanie z kostki brukowej betonowej, jezdnia obramowana będzie za pomocą krawężnika betonowego. Z prawej strony (wjazd od ul. Wąskiej) jezdni zakłada się wyrównanie istniejących wjazdów do garaży kruszywem łamanym i wybudowanie odcinka chodnika o szerokości 2 m z kostki betonowej. Wybudowany odcinek łączyć się będzie z istniejącym chodnikiem wzdłuż posesji nr 17 i 16 następnie do posesji nr 14, kończąc się przejściem dla pieszych. Z lewej strony (wjazd od ul Wąskiej) wykonany zostanie odcinek chodnika o szerokości 1,8m, który umożliwi bezpieczne dojście do wyznaczonych miejsc parkingowych. W ciągu całej drogi zakłada się wyznaczenie miejsc parkingowych prostopadłych i równoległych oraz dwa miejsca dla osób niepełnosprawnych. Stała organizacja ruchu zostanie zatwierdzona podczas realizacji inwestycji.
Nawierzchnia miejsc postojowych wykonana zostanie z kostki brukowej betonowej z poszerzoną fugą wypełnioną grysem. Inwestycja zakłada również wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi. Obecnie wody deszczowe odprowadzane są powierzchniowo oraz za pomocą istniejących kratek deszczowych do sieci ogólnospławnej.
Wykonane zostaną nowe chodniki oraz przejścia dla pieszych, nastąpi radykalna poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na terenie tego osiedla mieszkaniowego, dla użytkowników znajdującego się w pobliżu Zespołu Szkół i placu zabaw.
b) Szczegółowy zakres robót obejmuje:
- roboty przygotowawcze i roboty rozbiórkowe (roboty pomiarowe, ścinanie drzew, karczowanie korzeni, wywiezieni korzeni, rozbiórka krawężników rozebranie obrzeży betonowych, rozebranie nawietrzni z kostki betonowej, rozebranie nawierzchni z masy bitumicznej rozebranie nawierzchni z płyt betonowych),
- roboty ziemne,
- wykonanie podbudowy,
- wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej gr 6 cm , zjazdy z kostki betonowej gr 8 cm, parkingów (wykonany z kostki betonowej 20x20x8 cm z poszerzoną fugą wypełnioną grysem) i nawierzchni jezdni z kostki betonowej gr 8 cm,
- ustawienie nowych krawężników i obrzeży,
- wykonanie odwodnienia,
- wykonanie oświetlenia przejścia wraz z przestawieniem istniejącej lampy ulicznej,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
c) Odwodnienie drogi:
Odprowadzenie wód opadowych nastąpi powierzchniowo do sieci kanalizacji deszczowej poprzez wpusty uliczne. W ramach prac budowlanych zostaną wykonane nowe wpusty uliczne, wykonana. Niweleta drogi po poprawie stanu nawierzchni zostanie dostosowana spadkami do lokalizacji wpustów deszczowych.
d) Do obowiązków wykonawcy należeć będzie wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych, przeprowadzenie procedur odbiorowych i zrealizowanie obowiązków umownych w okresie udzielonej gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1584470,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2120822,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1584470,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 528 057 876

7.3.3) Ulica: Gudowo 57/3

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1584470,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.