eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg DolnyModernizacja gminnego lokalu użytkowo-usługowego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym na potrzeby funkcjonowania Multicentrum Idei Zero Waste w Brzegu Dolnym



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja gminnego lokalu użytkowo-usługowego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym na potrzeby funkcjonowania Multicentrum Idei Zero Waste w Brzegu Dolnym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brzeg Dolny

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Brzegu Dolnym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja gminnego lokalu użytkowo-usługowego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym na potrzeby funkcjonowania Multicentrum Idei Zero Waste w Brzegu Dolnym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f405a942-06df-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388109

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042828/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja lokalu gminnego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn.: „From Niche to Centre – City Centres as Places of Circular Lifestyles” realizowanego w ramach Programu Interreg Europa Środkowa, finansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308702

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 656550,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja gminnego lokalu użytkowo-usługowego przy ul. Przedszkolnej 2 w Brzegu Dolnym na potrzeby funkcjonowania Multicentrum Idei Zero Waste w Brzegu Dolnym.
2. Główne prace budowlane przewidziane dla inwestycji:
1) wykonanie wyburzeń ścianek działowych wskazanych w projekcie;
2) demontaż istniejących okładzin ściennych i podłogowych;
3) likwidacja wszelkich progów i warstw wykończeniowych podłogowych;
4) wyburzenie schodów wewnętrznych;
5) demontaż istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej oraz montaż nowej zgodnie z projektem;
6) wykonanie nowych ścianek działowych w technologii bloczków z betonu komórkowego wraz tynkowaniem obustronnie tynkiem cem.-wap.;
7) wykonanie nadproży dla nowych otworów drzwiowych;
8) wymiana witryny zewnętrznej od strony południowej wraz z poszerzeniem drzwi wejściowych w witrynie;
9) wykonanie zabudów gipsowo-kartonowych;
10) wykonanie sufitów podwieszanych: z płyt g-k, sufitu modułowego z płyt akustycznych z wełny drzewnej klasa pochłaniania dźwięku A, wg rysunków;
11) wymiana drzwi prowadzących na klatkę schodową;
12) przygotowanie i malowanie ścian wewnętrznych farbami o wysokiej odporności na szorowanie (w tym ścian za zabudową ze sklejki i za wyposażeniem stałym).
13) naprawa istniejących tynków w miejscach koniecznych i przygotowanie do malowania ;
14) przygotowanie i malowanie sufitów zgodnie z projektem;
15) wykonanie okładzin ściennych zgodnie z projektem;
16) wykonanie wykończenia podłóg z wykładziny PVC i płytek gresowych wraz z wykonaniem odpowiedniej warstwy podkładowej i wyrównującej pod wykończeniami
17) montaż nowych schodów stalowych wraz z poręczami;
18) montaż okładziny drewnianej na parapetach i obudów stalowych grzejników w pomieszczeniu 01- open space;
19) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej;
20) wykonanie instalacji c.o. wraz z wymianą grzejników;
21) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej;
22) wykonanie nowej instalacji elektrycznej oraz układu pomiarowego zgodnie z warunkami przyłączenia, w tym: rozdział energii elektrycznej w budynku; inst. oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego; inst. Siłowa oraz rozdzielnia główna; wewn. linie zasilające; instalacja przeciwprzepięciowa ; inst. okablowania strukturalnego i sieci bezprzewodowej; instalacja CCTV; inst. SSWIN; inst. przyzywowa w toalecie; inst. sygnalizacji wystąpienia pożaru;
23) wyczyszczenie i doprowadzenie do sprawności technicznej pozostawionych witryny i krat od strony frontowej;
24) prace naprawcze na zewnątrz budynku, klatce schodowej i pomieszczeniach sąsiednich po przeprowadzonych pracach;
25) montaż wyposażenia toalety;
26) montaż wyposażenia stałego według rysunków (zabudów meblowych).
3. Należy przewidzieć:
1) częściowe skucie podłóg jeżeli wystąpi różnica poziomów pomiędzy nowymi pomieszczeniami wraz z wykonaniem na danym fragmencie nowej wylewki;
2) wyczyszczenie i ewentualne uzupełnienie tynków nad sufitami podwieszonymi;
3) prace związane z wykończeniem otworów;
4) demontaż istniejących instalacji w zakresie widocznym w pomieszczeniach, jak również tych, które są w kolizji z planowanymi pracami;
5) wykonanie prac naprawczych po pracach instalacyjnych;
6) przebudowę widocznych instalacji wod. - kan. i c.o. w lokalu tak aby były niewidoczne;
7) montaż przynajmniej 1 półki wewnętrznej w szafkach będących częścią zabudowy meblowej nr ZM4;
8) montaż przynajmniej 4 półek w szafie szer 120 cm i drążka na wieszaki +1 półka w szafie szer 60 cm będących częścią zabudowy ZM3.
4. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż sprzętu AGD w zakresie: lodówka, zmywarka, 2x kuchnia elektryczna (płyta indukcyjna + piekarnik), 2x okap kuchenny kominowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony projekt techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz specyfikacja wyposażenia opracowane przez VOSTOK DESIGN, ul. Syrokomii 7/2, 30-102 Kraków, stanowiące załącznik do SWZ.
5. Zakres prac nie obejmuje dostawy wyposażenia o symbolach: M1, M2, M4, M5, M6, M8 i M9.
6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi:
1) na roboty budowlane – na okres min. 36 miesięcy;
2) na sprzęt i wyposażenie – na okres min. 24 miesięcy
od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania protokołu końcowego (bez wniesionych uwag).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu zostały złożone dwie oferty, których wartość brutto wyniosła: 664 200,00 zł oraz 914 000,00 zł. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i którą udostępnił przed otwarciem ofert to 470 000,00 zł (brutto). Zamawiający przystąpił do negocjacji, w wyniku których uzyskał korzystniejsze oferty dodatkowe (ich wartość brutto wyniosła: 577 854,00 zł i 634 200,00 zł), jednak ceny ofert dodatkowych nadal przekraczają środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
Mając na uwadze powyższe - ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a Zamawiający nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty, postepowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577854,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 634200,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.