eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fredropol › Budowa szko³y podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo - rekreacyjnym w miejscowo¶ci Fredropol w formule zaprojektuj i wybuduj. v2



Og³oszenie z dnia 2024-06-28

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa szko³y podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym
i sportowo - rekreacyjnym w miejscowo¶ci Fredropol
w formule zaprojektuj i wybuduj. v2

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Fredropol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900430

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Fredropol 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Fredropol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-734

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 98 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fredropol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.fredropol.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szko³y podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym
i sportowo - rekreacyjnym w miejscowo¶ci Fredropol
w formule zaprojektuj i wybuduj. v2

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-48e7dffd-3531-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00388157

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00054557/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Budowa szko³y podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo - rekreacyjnym w miejscowo¶ci Fredropol.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/fredropol

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: a.a.1. W niniejszym postêpowaniu komunikacja zamawiaj±cego z wykonawcami odbywa siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej.
a.a.2. Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego przez link: https://platformazakupowa.pl/pn/fredropol
Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
2) wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
3) pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe)
4) zainstalowan± bezp³atn± wersjê oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0_202 lub u¿ycie JAVA w wersji OpenJDK wydawanej na licencji GPL. Rekomendowan± wersj± jest AdoptOpenJDK, dostêpn± na stronie https://adoptopenjdk.net
5) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê
6) certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Fredropol,

2. Kontakt z IOD mo¿liwy jest pod adresem mail: sekretariat@fredropol.pl

3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych;
4. Pani / Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu przetwarzania oraz przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (protokó³ wraz z za³±cznikami), a tak¿e okres 6 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania a tak¿e ograniczenia przetwarzania. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Urzêdu. W celu wykonania swoich praw nale¿y skierowaæ ¿±danie pod adres e-mail: sekretariat@fredropol.pl
6. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne na podstawie art. 18 ust. 1 – Prawo zamówieñ publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ równie¿ organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa oraz inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Miastem Zambrów – jako podmioty wspó³pracuj±ce.
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych, które Pañstwa dotycz± narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
10. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) informujemy, o zasadach przetwarzania Pañstwa danych osobowych oraz o przys³uguj±cych Pani/Panu prawach z tym zwi±zanych.

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Fredropol,

2. Kontakt z IOD mo¿liwy jest pod adresem mail: sekretariat@fredropol.pl

3. Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych;
4. Pani / Pana dane osobowe przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do realizacji ww. celu przetwarzania oraz przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (protokó³ wraz z za³±cznikami), a tak¿e okres 6 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych.
5. Posiada Pani/Pan prawo dostêpu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania a tak¿e ograniczenia przetwarzania. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw Urzêdu. W celu wykonania swoich praw nale¿y skierowaæ ¿±danie pod adres e-mail: sekretariat@fredropol.pl
6. Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne na podstawie art. 18 ust. 1 – Prawo zamówieñ publicznych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ równie¿ organy w³adzy publicznej oraz podmioty wykonuj±ce zadania publiczne lub dzia³aj±ce na zlecenie organów w³adzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikaj± z przepisów powszechnie obowi±zuj±cego prawa oraz inne podmioty na podstawie stosownych umów podpisanych z Miastem Zambrów – jako podmioty wspó³pracuj±ce.
7. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, i¿ przetwarzanie danych osobowych, które Pañstwa dotycz± narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r.
10. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym wynikaj±cym z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KI.271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa szko³y podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo - rekreacyjnym w miejscowo¶ci Fredropol w formule zaprojektuj i wybuduj.

Przedmiotem inwestycji jest budowa krytej p³ywalni z czê¶ci± rekreacyjno - wypoczynkow± przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach inwestycji przewiduje siê:

ETAP I – wykonanie wielobran¿owej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uwzglêdnieniem za³o¿eñ zawartych w Programie Funkcjonalno - U¿ytkowym wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowê.

ETAP II – Budowa szko³y podstawowej wraz z zapleczem dydaktycznym i sportowo - rekreacyjnym, zgodnie z programem funkcjonalno - u¿ytkowym, opracowan± dokumentacj± projektow± i pozwoleniem na budowê, oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na u¿ytkowanie.

Wykonawca na w³asny koszt powinien uzyskaæ mapê do celów projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem, decyzji, opinii, postanowieñ, uzgodnieñ w zakresie niezbêdnym do opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, z³o¿enie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowê dla przedmiotowej inwestycji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenie na u¿ytkowanie.



2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót okre¶la:
Opis przedmiotu zamówienia stanowi±cy za³. nr 7 do SWZ,
Program Funkcjonalno-U¿ytkowy stanowi±cy za³. nr 8 do SWZ,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne

71223000-7 - Us³ugi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71541000-2 - Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami
oceny ofert dla wszystkich czê¶ci zamówienia:
1) Cena (C) w PLN- waga kryterium 60%;
2) Okres gwarancji i rêkojmi (G )- waga kryterium 20%
3) Do¶wiadczenie zawodowe (D) - waga kryterium 20%.
2. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów danej oferty bêdzie stanowi³a sumê punktów przyznanych w ka¿dym z kryteriów, zgodnie z wzorem:
Lp = C + G + D
Lp – liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów dla kryterium „Cena”
G – liczba punktów dla kryterium „Okres gwarancji i rêkojmi”
D – liczba punktów dla kryterium „Do¶wiadczenie zawodowe”

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie zawodowe

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w
Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a) Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej
dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 4 000 000,00 z³
(s³ownie: cztery miliony z³otych).
b) Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê posiadania ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej niezbêdnej do
wykonania okre¶lonego w SWZ zadania w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 4 000 000,00 z³ (s³ownie: cztery miliony z³otych).
Je¿eli warto¶æ ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej zosta³a okre¶lona w walutach innych ni¿ PLN Zamawiaj±cy
przyjmie ¶redni kurs danej waluty podany przez Narodowy Bank Polski w dniu wydania dokumentu, je¿eli w dniu wydania
dokumentu Narodowy Bank Polski nie poda³ ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni
kurs waluty podany pierwszego dnia po dniu wydania dokumentu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w
wyznaczonym terminie – nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzieñ z³o¿enia oferty wymienionych poni¿ej:
2) O¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który
z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –
za³. nr 3 do SWZ;
3) Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
 mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
 podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy p.z.p.
4) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli
wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w
postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy
od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy przed
udzieleniem zamówienia, wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie – nie
krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania - aktualnych na dzieñ z³o¿enia oferty wymienionych poni¿ej:
2) O¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
 o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który
z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci
do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub
wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –
za³. nr 3 do SWZ;
3) Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
 mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w
o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
 podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy p.z.p.
4) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli
wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5. W zakresie nieuregulowanym ustaw± p.z.p. lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w
postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia
2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy
od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 10 000,00 z³.
(s³ownie: dziesiêæ tysiêcy z³otych 00/100);
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym, nr rachunku 24 9093 1020 2016
0160 0090 0001 z dopiskiem
"Wadium - nr postêpowania KI.271.6.2024".
UWAGA:
Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin wp³ywu pieniêdzy na rachunek Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci
elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w
ustawie p.z.p.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿
pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Fredropol.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiaj±cy wymaga aby
porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê
Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium
nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w
Rozdziale IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz
spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia powinni dostarczyæ Zamawiaj±cemu przed podpisaniem
umowy kserokopii (potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em) umowy wspó³pracy lub umowy konsorcjum – okre¶laj±c± w
szczególno¶ci zasady odpowiedzialno¶ci i rozliczeñ stron oraz wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum
przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 ustawy p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³. nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
5. Zmiana umowy dopuszczalna jest równie¿ w przypadku wyst±pienia przes³anek waloryzacji wynagrodzenia zgodnie z art
439 pzp.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê warunków i czêstotliwo¶ci p³atno¶ci na oraz zmianê terminów wykonania przedmiotu
umowy ze wzglêdu na mo¿liwo¶æ zmian finansowania inwestycji.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Gmina Fredropol - https://platformazakupowa.pl/pn/fredropol

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.