Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00281124/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej przy ujęciu wody w Zalesiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wilkołaz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilkołaz Pierwszy 9
1.5.2.) Miejscowość: Wilkołaz Pierwszy
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-212
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81) 821 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wilkolaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-72ac8e4e-1650-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji fotowoltaicznej przy ujęciu wody w Zalesiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72ac8e4e-1650-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039410/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa instalacji fotowoltaicznych przy ujęciu wody w Zalesiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00281124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IG.271.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 254000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, dostawa, montaż, uruchomienie i przeprowadzenie procedury włączenia do sieci OSD instalacji fotowoltaicznej o mocy jednostek wytwórczych nie mniejszej niż 49,50kWp i nie większej niż 49,99kWp zlokalizowanej na gruncie na działkach 245/2 i 245/4 obręb 15 Zalesie oraz wykonanie wszelkich prac towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) opracowanie koncepcji rozmieszczenia paneli (modułów) fotowoltaicznych, konstrukcji wsporczych wolnostojących oraz pozostałych elementów składowych instalacji fotowoltaicznej na wskazanym terenie (działka nr 245/4) po wcześniejszej wizji lokalnej przez Wykonawcę przy udziale Zamawiającego,
2) opracowanie koncepcji wykonania urządzenia do kompensacji mocy biernej uwzględniając aktualne obciążenie oraz projektowaną instalację fotowoltaiczną,
3) opracowanie koncepcji wykonania ogrodzenia panelowego działki 245/4 (wysokość panelu ogrodzeniowego min. 1,4m) chroniącego przed dostępem osób postronnych wraz z bramą wjazdową umożliwiającą dostęp do mikroinstalacji od strony działki nr 245/2,
4) uzgodnienie koncepcji z Zamawiającym oraz uzyskanie akceptacji proponowanego rozwiązania ogrodzenia oraz instalacji fotowoltaicznej,
5) dostawa elementów oraz wykonanie ogrodzenia panelowego działki 245/4,
6) wykonanie projektu instalacji fotowoltaicznej wolnostojącej (mikroinstalacji) na gruncie o mocy źródła wytwórczego nie mniejszej niż 49,50kWp i nie większej niż 49,99kWp z niezbędnymi urządzeniami wraz z podłączeniem do sieci elektroenergetycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami branżowymi na podstawie zaakceptowanej koncepcji rozwiązania,
7) uzgodnienie projektu instalacji fotowoltaicznej z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych pod względem zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, projektu instalacji fotowoltaicznej oraz zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej w związku z art. 29 ust. 4 pkt. 3 lit. C ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. 2023 r. poz. 682),
8) dostawa wszystkich elementów instalacji fotowoltaicznej montowanej na gruncie,
9) wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z przygotowaniem terenu przed posadowieniem instalacji,
10) montaż wszystkich elementów kompletnej instalacji fotowoltaicznej wraz z konstrukcją z uwzględnieniem ochrony przeciwporażeniowej, przeciwprzepięciowej, odgromowej zgodnie z uzgodnionym projektem,
11) wykonanie urządzenia do kompensacji mocy biernej uwzględniając aktualne obciążenie oraz projektowaną instalację fotowoltaiczną,
12) podłączenie instalacji fotowoltaicznej do instalacji wewnętrznej obiektu na dz. 245/2,
13) wykonanie ogrodzenia panelowego działki 245/4,
14) wykonanie dokumentacji zgłoszeniowej w zakresie obowiązującej procedury przyłączeniowej na zasadach określonych przez właściwego operatora systemu dystrybucyjnego,
15) zgłoszenie przez Wykonawcę prac związanych z wymianą licznika energii na licznik dwukierunkowy do lokalnego operatora systemu dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S.A.,
16) konfiguracja urządzeń instalacji fotowoltaicznej wraz z uruchomieniem możliwości zdalnego monitorowania i odczytu przez Zamawiającego (jeżeli Zamawiający umożliwi Wykonawcy dostęp do sieci Wi-Fi obiektu),
17) konfiguracja urządzeń do kompensacji mocy biernej,
18) przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa oraz norm prób, badań oraz pomiarów i sporządzenie z nich protokołów,
19) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla przedmiotowej instalacji fotowoltaicznej wraz z niezbędną infrastrukturą,
20) przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i eksploatacji,
21) świadczenie usług konserwacyjnych i naprawczych w okresie udzielonej gwarancji jakości i rękojmi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306211,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JB ENERGIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384994483
7.3.3) Ulica: ul. św. Brata Alberta Chmielowskiego 44C
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223440 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.