Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00300763/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - drugie postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8
1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja zajęć dodatkowych dla dzieci przedszkolnych z ZSP w Pliszczynie oraz w Turce - drugie postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60f4e470-189c-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015465/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie zajęć dodatkowych w przedszkolu w Pliszczynie i Turce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt. „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300763/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 189335 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia - Zajęcia rytmiczno – taneczne.Łącznie 76 godzin (2 grupy po 38 godzin, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa obejmuje maksymalnie 25 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym 3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia
Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka);
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako
przeprowadzenie co najmniej 38 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7220,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia - Warsztaty naukowe.Łącznie 342 godzin (9 grup po 38 godzin, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym
3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a
także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia
Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako
przeprowadzenie co najmniej 38 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo
światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od
terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
(RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 32490,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia - Arteterapia.Łącznie 342 godzin (9 grup po 38 godzin, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym
3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a
także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia
Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako
przeprowadzenie co najmniej 38 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo
światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od
terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
(RSPTS)
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 35055,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia - Bajkoterapia.Łącznie 342 godzin (9 grup po 38 godzin, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym
3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a
także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia
Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako
przeprowadzenie co najmniej 38 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo
światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od
terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
(RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 35055,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 zamówienia - Zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno-społeczne.Łącznie 342 godzin (9 grup po 38 godzin, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym
3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a
także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia
Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako
przeprowadzenie co najmniej 38 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo
światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od
terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
(RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 41040,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 zamówienia - Zajęcia ruchowe (sztuki walki).Łącznie 342 godzin (9 grup po 38 godzin, 1 godz.=60minut). Dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat. Pojedyncza grupa
obejmuje maksymalnie 20 dzieci. Przedmiot zamówienia obejmuje:
- przygotowanie programu zajęć do akceptacji Zamawiającego dostosowanego do odbiorców (dzieci w przedziale wiekowym
3-6 lat) zgodnie z założeniami projektu „Kosmiczne Przedszkole dla Kosmicznych Przedszkolaków z Pliszczyna i Turki”;
- zapewnienie materiałów niezbędnych do realizacji zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z przepisami oraz zasadami BHP, sprawowanie opieki nad uczestnikami podczas zajęć, a
także opieka nad pomieszczeniami udostępnionymi przez Zamawiającego do prowadzenia zajęć;
- przeprowadzenie zajęć zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem;
- prowadzenie dziennika zajęć i listy obecności na zajęciach zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego;
- sporządzenie sprawozdania merytorycznego z realizacji zajęć na zakończenie zajęć dla każdej grupy;
- zajęcia będą odbywały się w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Pliszczynie (Kolonia Pliszczyn 100, 20-258 Kolonia
Pliszczyn) oraz w Zespole Szkolno-Przedszkolny w Turce (Turka 294, 20-258 Turka).
Zajęcia muszą być realizowane przez osobę spełniającą jednocześnie warunki:
- posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w realizacji zajęć dla dzieci w wieku 3-6lat, rozumiane jako
przeprowadzenie co najmniej 38 godzin zegarowych zajęć w placówkach oświatowych (podlegających pod Prawo
światowe) z dziećmi przedszkolnymi w wieku 3-6 lat w ciągu kolejnych 365 dni z okresu ostatnich trzech lat licząc wstecz od
terminu składania ofert, przy czym godziny mogą być sumowane w ramach różnych umów;
- która nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego i Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
(RSPTS).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80110000-8 - Usługi szkolnictwa przedszkolnego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38475,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6764,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6764,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6764,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Centrum Inicjatyw Tanecznych BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462709051
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Bielskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6764,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-05 do 2023-02-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Centrum Inicjatyw Tanecznych BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462709051
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Bielskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-05 do 2023-02-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46067,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Centrum Inicjatyw Tanecznych BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462709051
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Bielskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-05 do 2023-02-28Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Centrum Inicjatyw Tanecznych BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462709051
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Bielskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-05 do 2023-02-28Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Centrum Inicjatyw Tanecznych BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462709051
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Bielskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-05 do 2023-02-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubelskie Centrum Inicjatyw Tanecznych BIS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462709051
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Bielskiego
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-153
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM INICJATYW TANECZNYCH BIS SP. Z O.O. SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-05 do 2023-02-28INNE PRZETARGI JAKUBOWICE MUROWANE
- Rozbudowa drogi gminnej nr 112401L ul. Cisowa z włączeniem do drogi krajowej nr 82 w miejscowości Turka.
- Budowa pięciu inwestycji drogowych na terenie gminy Wólka
- Budowa mostu nad rzeką Ciemięga wraz z dojazdami w miejscowości Pliszczyn, Gmina Wólka
więcej: przetargi JAKUBOWICE MUROWANE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie Centrum Informacji Gospodarczej w Starej Kamienicy
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu social mediów i grafiki
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego z zakresu programu EXEL
- Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny - usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje"
- PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA PN. "PEDICURE PODOLOGICZNY" W RAMACH PROJEKTU "AKTYWNA SZKOŁA 3"
- Usługa serii szkoleń rozwijających kompetencje kadry Uniwersytetu Morskiego w Gdyni zaangażowanej w realizację procesu kształcenia w UMG w zakresie kompetencji cyfrowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.