Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00298404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie klatek schodowych w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17D i C, remont balkonu w lokalu 17D/6, remont nawierzchni pod altanę śmietnikową oraz montaż altany śmietnikowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 12-211-4001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.kr@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem skarbu państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Malowanie klatek schodowych w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17D i C, remont balkonu w lokalu 17D/6, remont nawierzchni pod altanę śmietnikową oraz montaż altany śmietnikowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950bcdd6-17c8-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298404/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OK.2616.303.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122528,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Malowanie klatki schodowej w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F wraz z remontem balkonu w lokalu 17D/6 ( budynek D ).Zakres robót:
• Zabezpieczenie stolarki drzwiowej, skrzynek instalacyjnych, wyłączników itp. elementów znajdujących się na ścianach i sufitach.
• Demontaż osprzętu wiszącego takiego jak lampy oświetleniowych, itp. elementów wyposażenia.
• Zabezpieczenie podłóg.
• Usunięcia starych tapet ze ścian i sufitów.
• Miejscowe odgrzybienie ścian i sufitów.
• Wyrównanie ścian klejem elastycznym.
• Zatopienie siatki elewacyjnej na ścianach i sufitach.
• Wykonanie warstwy wyrównawczej.
• Wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach (100cm od sufitu do podłogi).
• Gruntowanie podłoża pod malowanie i marmolit.
• Malowanie ścian i sufitów farbami sylikatowymi w kolorze (kolor do uzgodnienia podczas realizacji).
• Wykonanie marmolit na ścianach do wysokości 150cm.
• Sprzątanie po robotach budowlanych.
Remont balkonu w Sandomierzu przy ulicy Wojska Polskiego 17D/6.
Zakres robót:
• Demontaż podłogi na legarach.
• Demontaż ofasowania blacharskiego.
• Zerwanie izolacji balkonu 2 razy papa termozgrzewalna.
• Rozebranie podłogi drewnianej z płyty OSB x2.
• Odgrzybienie i zaimpregnowanie elementów drewnianych konstrukcji balkonu.
• Wykonanie deskowania z płyty OSB 18mm-warstwa1.
• Rozłożenie foli polietylenowej na całej powierzchni balkonu.
• Wykonanie deskowania z płyty wiórowo-cementowej 16mm-warstwa 2.
• Gruntowanie podłoża pod papę termozgrzewalną.
• Montaż nowego ofasowania balkonu.
• Wykonanie izolacji przeciwwodnej z papy termozgrzewalnej 2 x papa termozgrzewalna.
• Wykonanie odłogi z deski kompozytowej.
• Wywóz śmieci na miejskie wysypisko odpadów komunalnych.
Malowanie klatki schodowej w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F
(budynek C).
Zakres robót:
• Zabezpieczenie stolarki drzwiowej, skrzynek instalacyjnych, wyłączników itp. elementów znajdujących się na ścianach i sufitach.
• Demontaż osprzętu wiszącego takiego jak lampy oświetleniowych, itp. elementów wyposażenia.
• Zabezpieczenie podłóg.
• Usunięcia starych tapet ze ścian i sufitów.
• Miejscowe odgrzybienie ścian i sufitów.
• Wyrównanie ścian klejem elastycznym.
• Zatopienie siatki elewacyjnej na ścianach i sufitach.
• Wykonanie warstwy wyrównawczej.
• Wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach (100cm od sufitu do podłogi).
• Gruntowanie podłoża pod malowanie i marmolit.
• Malowanie ścian i sufitów farbami sylikatowymi w kolorze (kolor do uzgodnienia podczas realizacji).
• Wykonanie marmolit na ścianach do wysokości 150cm.
• Sprzątanie po robotach budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 74073,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont nawierzchni w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F pod altanę śmietnikową.Zakres robót:
• Rozebranie istniejącej altany śmietnikowej z elementów stalowych
• Rozebranie istniejącego podłoża z betonu, płytek ażurowych.
• Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów komunalnych.
• Przygotowanie terenu, wykonanie nowego podłoża pod altanę z kostki brukowej gr. 8 cm wraz z obrzeżami, wykonanie podjazdu dojazdowej do altany.
Montaż altany śmietnikowej w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F.
• Dostawa i montaż altany śmietnikowej z gotowych elementów.
• Wyposażenie altany w okucia (szyldy, klamka, zamek+3 klucze).
Specyfikacja altany śmietnikowej:
• Ma być wykonana z grubościennych, wytrzymałych profili, co ma zapewnia długoletnią trwałość,
• stal ocynkowana ogniowo wytrzymała i odporna na korozję, malowana proszkowo,
• szerokość 600 cm,
• głębokość 300 cm,
• wysokość frontu 250 cm,
• wysokość tyłu 220 cm,
• konstrukcja wiaty oraz dachu zbudowana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo,
• poszycie na ścianach i bramie wykonane z blachy trapezowej wzmocnionej o grubości 0,6 mm,
• kolor blachy i odróbek do uzgodnienia przed realizacją,
• dach jednospadowy z blachy trapezowej,
• 1 x furtka jednoskrzydłowa (1- kpl. – zawieszona na zawiasach, wyposażona w klamkę
z szyldami i zamek) w centralnej części ściany 600cm,szerokość furtki min. 150cm,
• wykończona obróbkami blacharskimi w postaci narożników oraz wiatrownic,
• przestrzeń między dachem, a górnym panelem wypełniona kratami przeciw dostawaniu się ptaków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
4.5.5.) Wartość części: 48454,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90117,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90117,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90117,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN Plus Krzysztof Mirus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180974610
7.3.3) Ulica: Kombatantów 12
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90117,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46471,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46471,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46471,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In Plus Krzysztof Mirus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180974610
7.3.3) Ulica: Kombatantów 12
7.3.4) Miejscowość: Dębica
7.3.5) Kod pocztowy: 39-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46471,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.