eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMalowanie klatek schodowych w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17D i C, remont balkonu w lokalu 17D/6, remont nawierzchni pod altanę śmietnikową oraz montaż altany śmietnikowej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Malowanie klatek schodowych w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17D i C, remont balkonu w lokalu 17D/6, remont nawierzchni pod altanę śmietnikową oraz montaż altany śmietnikowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 12-211-4001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.kr@amw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie mieniem skarbu państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Malowanie klatek schodowych w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17D i C, remont balkonu w lokalu 17D/6, remont nawierzchni pod altanę śmietnikową oraz montaż altany śmietnikowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-950bcdd6-17c8-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388300

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00298404/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-OK.2616.303.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 122528,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Malowanie klatki schodowej w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F wraz z remontem balkonu w lokalu 17D/6 ( budynek D ).
Zakres robót:
• Zabezpieczenie stolarki drzwiowej, skrzynek instalacyjnych, wyłączników itp. elementów znajdujących się na ścianach i sufitach.
• Demontaż osprzętu wiszącego takiego jak lampy oświetleniowych, itp. elementów wyposażenia.
• Zabezpieczenie podłóg.
• Usunięcia starych tapet ze ścian i sufitów.
• Miejscowe odgrzybienie ścian i sufitów.
• Wyrównanie ścian klejem elastycznym.
• Zatopienie siatki elewacyjnej na ścianach i sufitach.
• Wykonanie warstwy wyrównawczej.
• Wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach (100cm od sufitu do podłogi).
• Gruntowanie podłoża pod malowanie i marmolit.
• Malowanie ścian i sufitów farbami sylikatowymi w kolorze (kolor do uzgodnienia podczas realizacji).
• Wykonanie marmolit na ścianach do wysokości 150cm.
• Sprzątanie po robotach budowlanych.

Remont balkonu w Sandomierzu przy ulicy Wojska Polskiego 17D/6.
Zakres robót:
• Demontaż podłogi na legarach.
• Demontaż ofasowania blacharskiego.
• Zerwanie izolacji balkonu 2 razy papa termozgrzewalna.
• Rozebranie podłogi drewnianej z płyty OSB x2.
• Odgrzybienie i zaimpregnowanie elementów drewnianych konstrukcji balkonu.
• Wykonanie deskowania z płyty OSB 18mm-warstwa1.
• Rozłożenie foli polietylenowej na całej powierzchni balkonu.
• Wykonanie deskowania z płyty wiórowo-cementowej 16mm-warstwa 2.
• Gruntowanie podłoża pod papę termozgrzewalną.
• Montaż nowego ofasowania balkonu.
• Wykonanie izolacji przeciwwodnej z papy termozgrzewalnej 2 x papa termozgrzewalna.
• Wykonanie odłogi z deski kompozytowej.
• Wywóz śmieci na miejskie wysypisko odpadów komunalnych.

Malowanie klatki schodowej w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F
(budynek C).
Zakres robót:
• Zabezpieczenie stolarki drzwiowej, skrzynek instalacyjnych, wyłączników itp. elementów znajdujących się na ścianach i sufitach.
• Demontaż osprzętu wiszącego takiego jak lampy oświetleniowych, itp. elementów wyposażenia.
• Zabezpieczenie podłóg.
• Usunięcia starych tapet ze ścian i sufitów.
• Miejscowe odgrzybienie ścian i sufitów.
• Wyrównanie ścian klejem elastycznym.
• Zatopienie siatki elewacyjnej na ścianach i sufitach.
• Wykonanie warstwy wyrównawczej.
• Wykonanie gładzi gipsowej na sufitach i ścianach (100cm od sufitu do podłogi).
• Gruntowanie podłoża pod malowanie i marmolit.
• Malowanie ścian i sufitów farbami sylikatowymi w kolorze (kolor do uzgodnienia podczas realizacji).
• Wykonanie marmolit na ścianach do wysokości 150cm.
• Sprzątanie po robotach budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 74073,77 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont nawierzchni w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F pod altanę śmietnikową.
Zakres robót:
• Rozebranie istniejącej altany śmietnikowej z elementów stalowych
• Rozebranie istniejącego podłoża z betonu, płytek ażurowych.
• Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki na składowisko odpadów komunalnych.
• Przygotowanie terenu, wykonanie nowego podłoża pod altanę z kostki brukowej gr. 8 cm wraz z obrzeżami, wykonanie podjazdu dojazdowej do altany.

Montaż altany śmietnikowej w Sandomierzu przy ul. Wojska Polskiego 17A-F.
• Dostawa i montaż altany śmietnikowej z gotowych elementów.
• Wyposażenie altany w okucia (szyldy, klamka, zamek+3 klucze).

Specyfikacja altany śmietnikowej:
• Ma być wykonana z grubościennych, wytrzymałych profili, co ma zapewnia długoletnią trwałość,
• stal ocynkowana ogniowo wytrzymała i odporna na korozję, malowana proszkowo,
• szerokość 600 cm,
• głębokość 300 cm,
• wysokość frontu 250 cm,
• wysokość tyłu 220 cm,
• konstrukcja wiaty oraz dachu zbudowana z profili stalowych zamkniętych ocynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo,
• poszycie na ścianach i bramie wykonane z blachy trapezowej wzmocnionej o grubości 0,6 mm,
• kolor blachy i odróbek do uzgodnienia przed realizacją,
• dach jednospadowy z blachy trapezowej,
• 1 x furtka jednoskrzydłowa (1- kpl. – zawieszona na zawiasach, wyposażona w klamkę
z szyldami i zamek) w centralnej części ściany 600cm,szerokość furtki min. 150cm,
• wykończona obróbkami blacharskimi w postaci narożników oraz wiatrownic,
• przestrzeń między dachem, a górnym panelem wypełniona kratami przeciw dostawaniu się ptaków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.5.) Wartość części: 48454,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90117,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90117,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90117,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IN Plus Krzysztof Mirus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180974610

7.3.3) Ulica: Kombatantów 12

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90117,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46471,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46471,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46471,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: In Plus Krzysztof Mirus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180974610

7.3.3) Ulica: Kombatantów 12

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46471,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.