eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczSukcesywna dostawa stymulatorów jednojamowych , kardiowerterów jednojamowych, kardiowerterów dwujamowych, zestawów do wprowadzania elektrod



Ogłoszenie z dnia 2022-10-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa stymulatorów jednojamowych , kardiowerterów jednojamowych, kardiowerterów dwujamowych, zestawów do wprowadzania elektrod

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa stymulatorów jednojamowych , kardiowerterów jednojamowych, kardiowerterów dwujamowych, zestawów do wprowadzania elektrod

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2771ab9e-29df-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00329514/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-56-2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 466200 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. "Stymulator jednojamowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, masa maks. 30g, amplituda impulsu min zakres 0,5 - 6,0V, szerokość impulsu (A/V) min zakres 0,5 - 1,0 ms, czułość komorowa co najmniej w zakresie 1,0 - 7,5 mV, czułość przedsionkowa co najmniej w zakresie 0,25 - 4,0 mV, elektrody A i V pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe, program nocny, okres refrakcji A/V min zakres 250 - 400 ms, rejestrowanie trendów oporności elektrod przez cały okres życia urządzenia, funkcja automatycznie określająca komorowy próg stymulacji oraz automatycznie dostosowująca parametry stymulacji komorowej do zmierzonego progu stymulacji, możliwość zaprogramowania refrakcji V powyżej 400 ms, możliwość zaprogramowania refrakcji V poniżej 200 ms, układ (stymulator wraz z elektrodami) MRI dopuszczony do badania 1,5 i 3,0 tesla bez stref wykluczeń. Depozyt 5 szt.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy przekazał nieodpłatnie Zamawiającemu w użytkowanie urządzenie do pomiaru śródoperacyjnego parametrów stymulacji wraz z dwoma kompletami kabli i kontroli stymulatora po implantacji.
" sztuk 30
2. "Elektrody endokawitarne do stymulacji, A – przedsionkowe V - komorowe, pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe.
Depozyt 5 szt.
" sztuk 30
3. Śrubokręt Depozyt 3 szt. sztuk 10
4. Mandryn do elektrod - różne długości w przedziale 45 cm-65 cm, kształt prosty lub J do wyboru przez Zamawiającego Depozyt 4 szt. sztuk 10
5. Kluczyk do wkręcania elektrody Depozyt 4 szt. sztuk 10
6. Zaślepka IS-1, DF-1 wejścia do portu urządenia do wyboru przez Zamawiającego Depozyt 2 szt. sztuk 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 68330 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. "Kardiowerter/defibrylator jednojamowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, standard DFI, DF4 żywotność urządzenia przy 15% pacing, 2 lub więcej ładowań do max energii w roku, 500 Ohm, 2,5V powyżej 6,0 roku, sterylizacja min 6 m-cy, energia defibrylacji dostarczona min 35J, ilość szoków w jednej interwencji min 6, automatyczny opis stanu baterii i odporności elektrody, amplituda impulsu min. zakres 0,5 - 5,0 V, szerokość impulsu ( A/V ), min. zakres 0,5 - 1,0 ms, czułość komorowa - co najmniej w zakresie 0,2 - 1,2 mV, rejestrowanie trendów oporności elektrod, ATP w VF, możliwość wyłączenie puszki z obiegu HV, możliwość wyłączanie SVC COIL z obiegu HV.
Depozyt 5 szt. UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy przekazał Zamawiającemu w użytkowanie: urządzenie do pomiaru śródoperacyjnego parametrów stymulacji ( wraz z dwoma kompletami kabli ) i kontroli kardiowertera po implantacji.
" sztuk 30
2. "Elektrody endokawitarne do defibrylacji, sterydowe, elektrody do defibrylacji pasywne/aktywne – do wyboru, elektrody jednokoilowe i dwukoilowe - do wyboru,
Depozyt 5 szt.
" sztuk 30
3. Śrubokręt Depozyt 3 szt. sztuk 10
4. Mandryn do elektrod - różne długości w przedziale 45 cm-65 cm, kształt prosty lub J do wyboru przez Zamawiającego Depozyt 4 szt. sztuk 10
5. Kluczyk do wkręcania elektrody Depozyt 4 szt. sztuk 10
6. Zaślepka IS-1, DF-1 wejścia do portu urządenia do wyboru przez Zamawiającego Depozyt 2 szt. sztuk 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 285830 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. "Kardiowerter/defibrylator dwujamowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, żywotność urządzenia przy 15% pacing, min 2 wyładowania lub więcej ładowań do max energii w roku, 500 Ohm, 2,5V powyżej 6,0 roku, sterylizacja min 6 miesięcy, energia defibrylacji dostarczona min 35J od pierwszej terapii, ilość szoków w jednej interwencji min 6, automatyczny opis stanu baterii i odporności elektrody, amplituda impulsu min 0,5 - 5,0 V, szerokość impulsu ( A/V ), min zakres 0,5 - 1,0 ms, czułość komorowa - co najmniej w zakresie 0,2 - 1,2 mV, czułość przedsionkowa - co najmniej w zakresie 0,2 – 4,0 mV, ATP w VF, możliwość wyłączenie SVC coil z obiegu HV, możliwość wyłączenia puszki z obiegu,
Depozyt 5 szt.
UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy przekazał Zamawiającemu w użytkowanie: urządzenie do pomiaru śródoperacyjnego parametrów stymulacji (wraz z dwoma kompletami kabli) i kontroli kardiowertera po implantacji
" sztuk 10
2. "Elektrody endokawitarne do stymulacji, A – przedsionkowe, pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe.
Depozyt 5 szt.
" sztuk 10
"Elektrody endokawitarne do defibrylacji, sterydowe, elektrody do defibrylacji pasywne/aktywne – do wyboru, elektrody jednokoilowe i dwukoilowe - do wyboru
Depozyt 5 szt.
" sztuk 10
3. Śrubokręt Depozyt 3 szt. sztuk 10
4. Mandryn do elektrod - różne długości w przedziale 45 cm-65 cm, kształt prosty lub J do wyboru przez Zamawiającego Depozyt 4 szt. sztuk 10
5. Kluczyk do wkręcania elektrody Depozyt 4 szt. sztuk 10
6. Zaślepka IS-1, DF-1 wejścia do portu urządenia do wyboru przez Zamawiającego Depozyt 2 szt. sztuk 10

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 104330 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do nakłucia i wprowadzenia elektrod do stymulacji lub endokawitarnych defibrylacyjnych, do jamy serca prawego, składający się z koszulki, rozszerzacza, prowadnika, igły oraz strzykawki trzyczęściowej 10 ml. Luer-Lock, w kompatybilnych rozmiarach, rok produkcji nie wcześniej niż 2019, koszulka naczyniowa rozrywalna oferowana w rozmiarach od 7F do 11F (do wyboru przez Zamawiającego). sztuk 120

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 5160 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Elektroda zewnętrzna - endokawitarna do czasowej stymulacji serca, rozmiar 6F, typ końca dystalnego: miękki, zagięty, wyrób jałowy, nietoksyczny, apirogenny.
" sztuk 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 2550 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79520,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89748 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79520,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-18

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316040,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386208 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316040,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316040 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-18

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117320,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142668 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117320,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117320 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-18

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6933,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11404,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6933,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6933 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2916 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2916 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2916 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hagmed Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8350003368

7.3.3) Ulica: Tomaszowska

7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 96-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2916 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.