Ogłoszenie z dnia 2022-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327853/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi aktualizacji wizualizacji terenów inwestycyjnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kraków Nowa Huta Przyszłości Spółka Akcyjna z siedzibą w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360968895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Willowe 30
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-902
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knhp.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://knhp.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://knhp.com.pl/ogloszenia/szczegoly/131,-wykonanie-us%C5%82ugi-aktualizacji-wizualizacji-teren%C3%B3w-inwestycyjnych oraz https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
70.22.Z., Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi aktualizacji wizualizacji terenów inwestycyjnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3780d02e-2904-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00388325
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Krakow Metropolitan Area for Business”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, poddziałanie 3.3.1 „Promocja gospodarcza Małopolski”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327853/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZS.2621.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi aktualizacji istniejących wizualizacji terenów inwestycyjnych.
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie mieć za zadanie m.in.:
a) przygotowanie fotorealistycznych wizualizacji 3D terenów inwestycyjnych znajdujących się na terenie Krakowskiego Obszaru Funkcjonalnego („KrOF”);
b) wykonanie materiału filmowego w postaci 1 filmu zbiorczego oraz 7 filmów cząstkowych dla poszczególnych terenów inwestycyjnych – razem: 8 filmów. Filmy cząstkowe wykonane z powietrza (dronem), wzbogacone o animacje i fotorealistyczne wizualizacje 3D.
Materiał filmowy, o którym mowa powyżej wykonany zostanie na podstawie istniejących filmów, będących w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności wykorzystywał będzie niektóre ich elementy („elementy gotowe”) tj. wstęp, podsumowanie, plansze i animowane mapy, a także części główne filmów cząstkowych (ujęcia terenów inwestycyjnych) niewymagające aktualizacji. Materiał powinien również posiadać spójną z istniejącymi filmami szatę graficzną. Film zbiorczy zostanie wykonany na podstawie filmu istniejącego i stanowić będzie jego zaktualizowaną wersję. Elementy gotowe, zaczerpnięte z istniejących filmów, będą podlegać niezbędnym aktualizacjom – wszelkie zmiany w tym zakresie wprowadzone zostaną w porozumieniu z Zamawiającym lub na prośbę Zamawiającego;
c) zmontowanie nowopowstałych wizualizacji terenów inwestycyjnych oraz elementów gotowych w taki sposób, aby stanowiły spójną, pod względem wizualnym i znaczeniowym, całość;
d) aktualizację filmu zbiorczego polegającą w na usunięciu z materiału nieaktualnych filmów cząstkowych i zastąpienie ich nowopowstałymi oraz zmontowanie całości wraz z elementami gotowymi taki sposób, aby stanowiły spójną, pod względem wizualnym i znaczeniowym, całość;
e) przykładowe filmy podlegające aktualizacji dostępne są pod adresami https://www.youtube.com/watch?v=voW1T_oPa0A (wersja polskojęzyczna) i https://www.youtube.com/watch?v=F0WtKf6H1u0 (wersja angielskojęzyczna).
3. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79930000-2 - Specjalne usługi projektowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
92111210-7 - Produkcja filmów reklamowych
92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
32354500-4 - Filmy wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejsce Przy Oknie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7011096504
7.3.3) Ulica: Marszałkowska 6/21A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-590
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
więcej: Filmy wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.