Og³oszenie z dnia 2024-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00458430/01 - Wynik z dnia 2024-08-14
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont ulicy S³onecznej w G±binie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA G¡BIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015425
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: G±bin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 41 64
1.5.8.) Numer faksu: 24 277 12 56
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-sekretariat@gabin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gabin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont ulicy S³onecznej w G±binie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9799e2e2-3538-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00388327
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046194/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.16 ,,Remont ulicy S³onecznej w G±binie”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9799e2e2-3538-11ef-8a31-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Miasta i Gminy G±bin maj±cy siedzibê w G±binie (09-530) przy ul. Stary Rynek 16 – w zakresie danych przetwarzanych w dokumentacji i innych zbiorach danych prowadzonych przez organ zamawiaj±cy.
Z administratorem mo¿na siê skontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres: Urz±d Miasta i Gminy G±bin, ul. Stary Rynek 16, 09-530 G±bin, przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± na adres /umiggabin/skrytka, poprzez e-mail: sekretariat@gabin.pl, telefonicznie: 24 267 41 50.
Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w nastêpuj±cy sposób: listownie na adres: Urz±d Miasta i Gminy w G±binie, ul. Stary Rynek 16, 09-530 G±bin, przez elektroniczn± skrzynkê podawcz± na adres /umiggabin/skrytka, poprzez e-mail: iod@gabin.pl.
Jest to osoba, z któr± mog± siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych.
Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym [PZP], zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
Pani/Pana dane mog± byæ udostêpniane podmiotom i osobom upowa¿nionym do tego na podstawie przepisów prawa lub umowy. Mog± zostaæ tak¿e udostêpnione podmiotom realizuj±cym czynno¶ci niezbêdne do zrealizowania wskazanego celu przetwarzania, tzn. operatorzy pocztowi, kurierzy, podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi dorêczeñ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej oraz podmioty wspieraj±ce Administratora w wype³nianiu uprawnieñ i obowi±zków oraz ¶wiadczeniu us³ug, w tym zapewniaj±cych asystê i wsparcie techniczne dla u¿ytkowanych w Urzêdzie systemów informatycznych.
Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ wszystkie zainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
Podane przez Pani±/Pana dane bêd± przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania. Je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekroczy 5 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy.
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mog± byæ tak¿e przekazywane do pañstw trzecich.
Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (Prezes Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2) w razie uznania, ¿e przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy prawa.
Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymagane przepisami PZP do wziêcia udzia³u w postêpowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administrator informuje, ¿e przepisy PZP ograniczaj± prawo do skorzystania:
- ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
- z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GK.ZP.271.1.16.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn:
,,Remont ulicy S³onecznej w G±binie”
W zakres zadania wchodzi: Remont drogi gminnej na odcinkach o ³±cznej d³ugo¶ci 530 mb w tym:
• Oczyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych
• Skroplenie asfaltem nawierzchni drogowych
• Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci 4 cm (warstwa ¶cieralna AC 11S 50/70)
• Nawierzchnie z mieszanki optymalnej- warstwa górna o gr. 4 cm /pobocza/
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera: przedmiar robót (za³. nr 5 do siwz).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunek/warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy/-e:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli: wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiaj±cy uzna za spe³nienie warunku dot. posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, gdy:
• co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przed³o¿y polisê OC potwierdzaj±c±, ¿e jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³. lub
• gdy dwóch lub wiêcej wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± polisy OC potwierdzaj±ce, ¿e s± ubezpieczeni w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na ³±czn± sumê nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³.
Zgodnie ze stanowiskiem prezentowanym w orzecznictwie w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, potencja³ finansowy konsorcjantów mo¿e byæ badany ³±cznie (w³a¶nie celem powstania konsorcjum jest wspólne pos³ugiwanie siê posiadanym przez uczestników konsorcjum potencja³em technicznym i finansowym,), a wiêc mo¿liwo¶æ sumowania potencja³u obejmuje równie¿ pos³ugiwanie siê polisa ubezpieczeniow±.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci technicznej, je¿eli: przed³o¿y wykaz robót budowlanych zawieraj±cy co najmniej:
jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na odcinku nie krótszym ni¿ 100 m
wykonan± nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty.
b) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e bêdzie dysponowa³ osobami uprawnionymi zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia tj.
Kierownikiem robót o specjalno¶ci drogowej,
posiadaj±cymi odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia funkcji w odpowiednim zakresie
Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia spe³ni± powy¿szy warunek ³±cznie.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) O¶wiadczenie wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn. 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
b) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp
art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotycz±cy zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenia konkurencji
art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Polisa OC potwierdzaj±, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³.
b) Wykaz robót budowlanych zawieraj±cy co najmniej:
- jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych na odcinku nie krótszym ni¿ 100 m
wykonan± nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie przy czym dowodami o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów-inne odpowiednie dokumenty.
c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego zawieraj±cy dane kierownika robót o specjalno¶ci drogowej wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia oraz informacjê o prawie do dysonowania osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Pe³nomocnictwo. O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Formularz cenowy. Zobowi±zanie podmiotu trzeciego. Dowód wniesienia wadium. Wykaz rozwi±zañ równowa¿nych. Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1) Wykonawca przystêpuj±cy do postêpowania jest zobowi±zany, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, wnie¶æ wadium w kwocie:1 000 z³. (s³ownie: jeden tysi±c z³otych i 00/100).
2) Wadium musi obejmowaæ pe³en okres zwi±zania ofert± tj. do dnia 14.08.2024 r.
3) Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy w banku PKO, numer rachunku 08 1020 1592 0000 2102 0231 8764 Wadium musi wp³yn±æ na wskazany rachunek bankowy zamawiaj±cego najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert (decyduje data wp³ywu na rachunek bankowy zamawiaj±cego).
5) Wadium wnoszone w porêczeniach lub gwarancjach nale¿y za³±czyæ do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu i powinno zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta/porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub porêczeniu musi byæ
Miasto i Gmina G±bin
- okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem,
- kwotê gwarancji/porêczenia,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia,
- zobowi±zanie gwaranta do zap³acenia kwoty gwarancji/porêczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne ¿±danie zamawiaj±cego, w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7) Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
8) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ niniejszej umowy, w zakresie:1) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, z tym zastrze¿eniem, ¿e warto¶æ netto wynagrodzenia wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów;
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie do wysoko¶ci obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, z tym zastrze¿eniem, ¿e wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu wykonawcy, jak± bêdzie on zobligowany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych planów kapita³owych w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie;
e) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest konieczne albo w przypadku ograniczenia zakresu robót przewidzianych w Umowie.
(Wysoko¶æ wynagrodzenia ze wzglêdu na zmianê przedmiotu Umowy zostanie ustalona na podstawie:
- kosztorysu dodatkowego opracowanego na podstawie kosztorysu ofertowego z³o¿onego przez Wykonawcê przed podpisaniem niniejszej umowy,
- je¿eli nie jest mo¿liwe ustalenie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w sposób opisany powy¿ej w szczególno¶ci rodzaje robót lub materia³ów nie wystêpuj± w kosztorysie ofertowym lub z innych przyczyn ustalenie wysoko¶ci wynagrodzenia nie jest mo¿liwe, wynagrodzenie jest ustalone na podstawie kosztorysu dodatkowego Wykonawcy, który bêdzie uwzglêdniaæ ceny nie wy¿sze ni¿ ceny jednostkowe wynikaj±ce z ogólnie dostêpnych cenników, np. SEKOCENBUD)
2) zmiany zakresu/sposobu realizacji ¶wiadczenia w przypadku:
a) odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenowych zwi±zanych z istnieniem niezinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urz±dzeñ lub obiektów budowlanych skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych lub materia³owych;
b) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych oraz dodatkowych których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z Wad dokumentacji projektowej,
c) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu Umowy, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego
d) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiaj±cego ze wzglêdu na stwierdzone Wady, co spowoduje konieczno¶æ wykonania robót zamiennych
e) braku mo¿liwo¶ci realizacji robót wynikaj±ca z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy
f) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone s± roboty budowlane objête Umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej.
cd. w projektowanych postanowieniach umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-14
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
- roboty budowlane
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.