eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na III części"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na III części”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302538131

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Matejki 57

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-770

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 61 415 88 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na III części”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7523c7fe-d202-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.201.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług polegających na nasadzeniach drzew i krzewów na terenach zielonych nieruchomości będących w zasobie Zamawiającego, zlokalizowane na terenie miasta Poznania, w szczególności dokonywanie nasadzeń oraz pielęgnacji drzew oraz krzewów zgodnie z decyzjami administracyjnymi i wymogami w nich zawartymi dotyczącymi gatunków, obwodów oraz wysokości drzew i krzewów do nasadzenia oraz innych nasadzeń wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie ze złożoną ofertą:
1) nasadzenie drzew wraz z bryłą,
2) zabezpieczenie każdego drzewa 3 palikami i 3 wiązadłami,
3) całkowita zaprawa dołów ziemią urodzajną,
4) zastosowanie hydrożeli,
5) uformowanie mis,
6) wyściółkowanie mis korą przekompostowaną lub mulczem lub kamieniami,
7) podlanie po posadzeniu oraz regularne podlewanie w trakcie pielęgnacji (częstotliwość należy dostosować do panujących warunków atmosferycznych oraz wymagań poszczególnych gatunków i odmian - Zamawiający nie zapewnia dostępu do wody,
8) nawożenie nawozami długodziałającymi,
9) opryski na szkodniki,
10) dopuszczalne są jedynie środki ochrony roślin, które przy prawidłowym stosowaniu zgodnie z ich przeznaczeniem, nie stanowią zagrożenia dla zdrowia człowieka, zwierząt lub środowiska, a w szczególności środki ochrony roślin, które nie zawierają substancji aktywnych stwarzających takie zagrożenie i posiadają zezwolenie na dopuszczenie środka ochrony roślin do obrotu.
11) roczna pielęgnacja nasadzonych drzew,
12) przekopanie i odchwaszczanie mis przy drzewach,
13) usuwanie odrostów,
14) dostawienie pali i wiązadeł przy drzewach,
15) w przypadku gdy młode drzewa nie wznowią wegetacji po zimie lub obumrą w trakcie sezonu wegetacyjnego - natychmiastowa wymiana na nowe, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 103703,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Strony zawierają umowę, na mocy, której Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług koszenia trawy i przycinania żywopłotów na terenach nieruchomości będących w zasobie Zamawiającego.
W zakres usługi wchodzi:
1) pielęgnacja trawników:
a) koszenie trawy za pomocą profesjonalnego sprzętu, umożliwiającego sprawne
i dokładne wykonanie czynności, na terenie płaskim i na skarpach, wykoszenie kosami spalinowymi trawników w miejscach niedostępnych dla kosiarki, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego,
b) po skoszeniu trawa musi mieć wysokość nie większą niż 5 cm,
c) niezwłoczne grabienie i wywiezienie skoszonej trawy w ciągu 24 godzin
od skoszenia.
2) przycięcie żywopłotów:
a) równe obcięcie trzech powierzchni roślin z zachowaniem jednakowych wysokości
i szerokości dla ciągu; wysokości muszą gwarantować bezpieczeństwo dla pieszych, każdorazowo na zlecenie Zamawiającego,
b) wywożenie obciętego materiału roślinnego w ciągu 24 godzin po przycięciu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 127793,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Umowy jest świadczenie usług polegających na bieżącej pielęgnacji drzew i krzewów na terenach zielonych - zasobu nieruchomości będącego w zasobie nieruchomości Zamawiajacego, zlokalizowanego na terenie miasta Poznania, w szczególności:
1) wykonywanie cięć pielęgnacyjnych drzew i krzewów wskazanych przez Zamawiającego (w tym cięcia pielęgnacyjne drzew - usuwanie suchych i połamanych gałęzi wraz z jednoczesnym „podkrzesaniem” - usunięciem gałęzi z pni z nadaniem właściwego kształtu i statyki koronie; cięcia techniczne drzew - usuwanie gałęzi wrastających lub dorastających do napowietrznych linii energetycznych i telekomunikacyjnych, będących w kolizji z budynkami lub ich infrastrukturą techniczną, redukcja koron drzew, prześwietlanie koron drzew i inne prace pielęgnacyjne w drzewostanie oraz przycinanie krzewów),
2) likwidacja pozostałości masy drzewnej po robotach w drzewostanie i krzewach,
3) usuwanie drzew powalonych przez wiatr wraz z usunięciem (frezowanie do poziomu gruntu) karpiny powalonego drzewa ,
4) usuwanie odpadów stałych (przycięte gałęzie itp.)
5) wycinanie drzew, krzewów i usuwaniu karpin:
a) na które Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. uzyska decyzję administracyjną,
b) innych drzew i krzewów na wycięcie, których nie jest wymagana decyzja administracyjna,
c) karpin drzew.
2. Do zakresu czynności związanych z wycinaniem drzew i krzewów należy:
1) pozostawienie karpin po wyciętych drzewach na poziomie gruntu,
2) karczowanie korzeni wyciętych drzew i krzewów wraz z ich wywozem i dowiezieniem ziemi urodzajnej,
3) usuwanie odrostów korzeniowych i korzeni za pomocą środka chemicznego,
4) usuwanie odpadów stałych (wycięte drzewa, krzewy, gałęzie itp.) wraz z ich zrębkowaniem,
5) uprzątnięcie terenu po przeprowadzonych pracach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 256530,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180532,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): POL-KRAM Sp.zo.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Leśnych Bartosz Kramer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999033

7.3.3) Ulica: ul. Rogozińska 27

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Na sfinansowanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę:
• CZ. II: 138 017,26 zł brutto
Cena najkorzystniejszej oferty wynosi:
283 871,27 zł brutto
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266706,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563599,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266706,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): POL-KRAM Sp.zo.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Usług Leśnych Bartosz Kramer

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661999033

7.3.3) Ulica: ul. Rogozińska 27

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266706,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji przedmiotu umowy od dnia zawarcia Umowy na okres 12 miesięcy lub do wyczerpania wynagrodzenia Wykonawcy (jeśli wyczerpanie nastąpi przed upływem terminu, na jaki została zawarta umowa).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.