eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Ca³odobowa obs³uga portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.



Og³oszenie z dnia 2024-06-28

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa obs³uga portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000867845

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Campi 15

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 61 52 412

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.czado@kopalnia-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kopalnia-bochnia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

pozosta³e górnictwo i wydobywanie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ca³odobowa obs³uga portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9c983d33-353b-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00388338

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± elektronicznie za po¶rednictwem strony internetowej postêpowania znajduj±cej siê pod adresem: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.
2. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja” – w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy „pytanie wys³ane”.
Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
3. Tre¶æ pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ, Zamawiaj±cy przeka¿e Wykonawcom za po¶rednictwem Platformy Zakupowej tzn. zostanie opublikowany plik z wyja¶nieniami lub modyfikacjami tre¶ci SWZ.
4. Szczegó³owe warunki korzystania z Platformy zawarte s± na stronie https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Baza wiedzy”, która jest dostêpna dla zalogowanych Wykonawców.
5. Zamawiaj±cy wskazuje informacje, o których mowa w Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotycz±ce systemu dostêpnego pod adresem https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl:
1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
2) Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
3) Pod³±czenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kopalnia Soli Bochnia sp. z o. o., ul. Campi 15, 32-700 Bochnia.
• inspektor ochrony danych osobowych u administratora -adres e-mail: iod@kopalnia-bochnia.pl.
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
• jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/2024/EZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ca³odobowa obs³uga portierni w Kopalni Soli Bochnia sp. z o. o.
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zapewnienie sta³ego dozoru sygna³ów przesy³anych i gromadzonych w elektronicznych urz±dzeniach (telewizja przemys³owa zainstalowana na terenie Kopalni),
2) Bie¿±cego informowania kierownictwa Kopalni i odpowiednich s³u¿b o zaistnia³ych
i potencjalnych zagro¿eniach,
3) Obs³ugi bram wjazdowych Kopalni i dbania aby miejsca postojowe wyznaczone do celów przeciwpo¿arowych nie by³y zajmowane przez inne pojazdy,
4) Sprawdzania i kontrolowania osób wchodz±cych i wychodz±cych z zak³adu,
5) Zabezpieczenia zdawanych kluczy od wszystkich pomieszczeñ, nadzór nad ich wydawaniem, zgodnie z wykazem,
6) Prowadzenia rejestru wydawanych kluczy,
7) Sprawdzania zgodno¶ci wynoszonego b±d¼ wywo¿onego materia³u z przepustk± materia³ow± wystawion± przez osoby uprawnione,
8) Prowadzenia ewidencji materia³ów wywo¿onych i wynoszonych,
9) Sprawdzania pojazdów samochodowych wje¿d¿aj±cych i wyje¿dzaj±cych z terenu zak³adu,
10) W³±czania o zmroku i wy³±czania o ¶wicie o¶wietlenia obiektów w rejonie szybu Campi,
11) Odnotowania wszystkich zauwa¿onych nieprawid³owo¶ci oraz zleconych informacji
w ksi±¿ce ewidencji,
12) W przypadku po¿aru, awarii wodoci±gowej, kanalizacyjnej, ciep³owniczej itp. wezwania odpowiednich s³u¿b miejskich oraz telefoniczne powiadomienie dyspozytora ruchu zak³adu górniczego,
13) Wydawanie marek,
14) Rejestrowanie marek pracowniczych,
15) Rozwi±zywanie problemów z osobami pod wp³ywem alkoholu b±d¼ innych ¶rodków odurzaj±cych,
16) Rozwi±zywanie problemów z osobami agresywnymi,
17) Zg³aszanie do dyspozytora ruchu zak³adu górniczego spraw zwi±zanych z sytuacjami awaryjnymi na parkingu np. zarysowanie samochodu,
18) Ewidencja wjazdu na teren kopalni samochodów osobowych przedstawicieli urzêdów i instytucji oraz osób i firm posiadaj±cych pisemne zezwolenie,
19) Ewidencja wjazdów na teren Kopalni samochodów ciê¿arowych, dostawczych, przywo¿±cych materia³y do Kopalni oraz przyje¿dzaj±cych po towar do Kopalni,
20) Przestrzeganie postanowieñ i zarz±dzeñ wydanych przez Zleceniodawcê dotycz±cych procedur wej¶æ i wjazdów na teren Kopalni. Za³±cznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98341120-2 - Us³ugi portierskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98341120-2 - Us³ugi portierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku
w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej us³ugi zwi±zanej z dozorowaniem mienia lub obs³ug± portierni, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ netto.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia:
a) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniach sk³adanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego.
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ;
b) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
2) w odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
a) udokumentowanie co najmniej jednej us³ugi zwi±zanej z dozorowaniem mienia lub obs³ugi portierni o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ netto.
Wykaz us³ug stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w odniesieniu do braku podstaw wykluczenia:
a) o¶wiadczenie potwierdzaj±ce aktualno¶æ informacji zawartych w o¶wiadczeniach sk³adanych na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiaj±cego.
Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 3 do SWZ;
b) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
2) w odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej :
a) udokumentowanie co najmniej jednej us³ugi zwi±zanej z dozorowaniem mienia lub obs³ugi portierni o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ netto.
Wykaz us³ug stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

7. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1-4 oraz ust. 2 ustawy.” 7.1. Strony przewiduj±, ¿e wysoko¶æ nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy, gdy opublikowany w Dzienniku Urzêdowym „Monitor Polski” przez Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego miesiêczny wska¼nik wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w danym miesi±cu, ulegnie zmianie o co najmniej piêæ punktów procentowych w stosunku do miesiêcznego wska¼nika wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w miesi±cu, w którym zawarta zosta³a umowa (a je¿eli umowa zosta³a zawarta po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert, w stosunku do wska¼nika wzrostu cen towarów i us³ug konsumpcyjnych w miesi±cu, w którym mia³o miejsce otwarcie ofert). 7.2. Zmiana, o której mowa w ust. 7.1: 1) w zakresie wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy – nast±pi w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e Zamawiaj±cemu, ¿e nast±pi³ wzrost ceny kupowanych przez niego materia³ów lub ponoszonych kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy w stosunku do cen lub kosztów z dnia zawarcia umowy albo – w przypadku gdy umowa jest zawierana po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert – z dnia otwarcia ofert, 2) w zakresie obni¿enia wynagrodzenia Wykonawcy – nast±pi w ka¿dym przypadku, gdy wska¼nik, o którym mowa w ust. 7.1 bêdzie ni¿szy ni¿ 95, chyba ¿e Wykonawca w ci±gu 14 dni od og³oszenia wska¼nika, o którym mowa w ust. 7.1 wyka¿e, ¿e nie nast±pi³ spadek ceny kupowanych przez Niego materia³ów lub ponoszonych kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy w stosunku do cen lub kosztów z dnia zawarcia umowy albo – w przypadku gdy umowa jest zawierana po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert – z dnia otwarcia ofert. 7.3. Pierwsza zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ, nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od miesi±ca, w którym zawarto umowê albo – w przypadku gdy umowa jest zawierana po up³ywie 180 dni od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert – w którym dokonano otwarcia ofert. Kolejna zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o kolejne co najmniej piêæ punktów procentowych w stosunku do miesi±ca w którym dokonano poprzedniej zmiany, mo¿e nast±piæ nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie sze¶ciu miesiêcy, licz±c od dnia zawarcia aneksu do umowy.7.4. Warto¶æ zmiany ustalona bêdzie jako iloczyn dotychczasowej wysoko¶ci wynagrodzenia, pomniejszonego o warto¶æ wynagrodzenia wyp³aconego wcze¶niej Wykonawcy, oraz ró¿nicy warto¶ci, o których mowa w ust. 7.1, ujêtych procentowo. W oparciu o tak wyliczon± kwotê, zostanie ustalona wysoko¶æ prowizji nale¿nej Wykonawcy od dnia zawarcia aneksu do umowy. 7.5. Maksymalna ³±czna warto¶æ zwiêkszenia lub obni¿enia wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy zgodnie z postanowieniami ust. 7.1. – 7.4., nie przekroczy 30% wynagrodzenia brutto okre¶lonego w umowie w jej pierwotnym brzmieniu. W przypadku gdy pierwsza lub kolejna zmiana wi±za³aby siê z przekroczeniem wyznaczonej granicy, wysoko¶æ prowizji nale¿nej Wykonawcy zostanie ustalona w taki sposób, aby maksymalne wynagrodzenie Wykonawcy zosta³o zwiêkszone lub obni¿one do równowarto¶ci, odpowiednio, 130 % lub 70% wynagrodzenia brutto okre¶lonego w umowie w jej pierwotnym brzmieniu. 7.6. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 7.1. – 7.5., zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê w zakresie cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy, je¿eli ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce warunki: 1) przedmiotem umowy s± dostawy lub us³ugi, 2) okres obowi±zywania umowy przekracza 6 miesiêcy. 7.7. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ustêpach powy¿szych, ka¿dej ze Stron niniejszej umowy przys³uguje prawo do wyst±pienia do drugiej strony o zmianê niniejszej umowy. Wyst±pienie o dokonanie zmiany winno zawieraæ:1) szczegó³owy opis przyczyn uzasadniaj±cych...

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-10 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kopalnia-bochnia.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.