eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaRemont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRUSZWICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350777

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadgoplańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@kruszwica.um.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/gminakruszwica

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/917103

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a379797-fe2d-11ee-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388372

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029309/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293425

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIFZ-Z.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 424565,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wspólny Słownik Zamówień:
CPV 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne
Zamawiający: Gmina Kruszwica
Termin realizacji: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem umowy jest „Remont dachu na zabytkowym dworze w miejscowości Gocanówko” w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Przedmiotem zamierzenia inwestycyjnego jest realizacja na terenie dz. nr 23/12, obręb 12 Gocanówko gm. Kruszwica wymiany pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej układanej w „koronkę” oraz remontu kominów w budynku mieszkalnym wielorodzinnym.
Wymiary budynku objętego zamówieniem:
- powierzchnia zabudowy: 454,80 m2
- powierzchnia całkowita: 909,60 m2
- kubatura 2 954,90 m3
- wysokość budynku w najwyższej części: 9,50 m
- powierzchnia dachu w rzucie: 550,70 m2
Roboty składające się na przedmiot zamówienia obejmują:
1) Prace zabezpieczające:
- wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku,
- wykonanie ogrodzenia wokół obiektu,
2) Roboty rozbiórkowe:
- demontaż obróbek blacharskich dachu wraz z rynnami i rurami spustowymi,
- rozebrania pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej,
- demontaż porażonych elementów konstrukcji więźby dachowej,
3) Roboty budowlane:
- wymiana fragmentów konstrukcji więźby dachowej w części, w której jest porażona korozją biologiczną,
- wykonanie izolacji z folii paroprzepuszczalnej,
- wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki ceramicznej układanej w koronkę,
- przemurowanie kominów, wykonanie tynków i nowych nakryw kominowych,
- wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.

2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej:
1) Projekt budowlany: „Wykonanie robót remontowych dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego”,
2) Projekt wykonawczy: „Wykonanie robót remontowych dachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego”,
3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót „Remont dachu budynku ,mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Gocanówko 10, Gmina Kruszwica na dz. Nr 23/12”,
4) Przedmiar robót.

3. Wytyczne dla Wykonawcy:
1) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
2) Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego, określający kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót w terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. Harmonogram za zgodą stron może być aktualizowany w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy.
3) Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy ogrodzeniem ochronnym.
4) Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia budynku przed zalaniem podczas wykonywania prac.
5) Prace będą wykonywane na dachu znajdującym się częściowo nad zamieszkałymi lokalami. Z uwagi na powyższe Wykonawca w trakcie prac zobowiązany jest zabezpieczyć mienie oraz zapewnić bezpieczeństwo mieszkańców.
6) Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym wszelkie walory estetyczne.
7) Szczegółowe informacje zawierają dokumentacje techniczne, projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót natomiast przedmiary robót są elementami pomocniczymi.
8) Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
9) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i umieszczenia przy inwestycji tablicy promocyjnej zgodnie z załączonym wzorem. Dane dotyczące właściwej kwoty zostaną przekazane wykonawcy po zawarciu umowy. Wymiary tablicy 120cm x80 cm. Tablica informacyjna zawiera:
a) barwy Rzeczypospolitej Polskiej i wizerunek godła Rzeczypospolitej Polskiej;
b) informację o finansowaniu lub dofinansowaniu zadania
c) rodzaj dotacji budżetowej lub nazwę programu lub funduszu
d) nazwę zadania.
Tablice należy wykonać z materiału trwałego na blasze stalowej oraz zamontować w sposób trwały na budynku
5. Wymagania Zamawiającego w związku z art. 95. ustawy PZP:
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
-pracownik budowy – prace dekarskie,
jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały zawarte w §24 wzoru umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dach Expert Ewa Ładosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241738065

7.3.3) Ulica: Wrotnów 130

7.3.4) Miejscowość: Miedzna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-106

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wykonanie robót dekarskich w ok. 50%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.