eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnice Warckie"MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ"



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Świnice Warckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 632881021

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-586c44ef-1680-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024492/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Świnicach Warckich wraz z infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IK-ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1707934,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
Miejsce inwestycji:
Nazwa i adres obiektu: Budynek Szkoły w Świnicach Warckich
ul. Szkolna 5
99 -140 Świnice Warckie
dz. nr ewid. 104 obręb Świnice Osiedle
Kategoria obiektu IX
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia, polegających na:
• wymiana okien w części gimnazjum, drzwi wejściowych i ewakuacyjnych,
• wymiana parapetów,
• malowanie całego obiektu. Należy zastosować farbę silikatową /kolorystyka do uzgodnienia z zamawiającym/,
• wykonanie opaski wokół budynku,
• wykonanie nowego napisu na budynku/ Napis ma być z liter przestrzennych 3D wykonanych z PCV lub PCW/ - Powierzchnia napisu ok. 6 m2,
• wymiana chodnika na wejściu ewakuacyjnym,
• wykonanie ogrodzenia frontowego 58,3 mb,
• montaż bramy wjazdowej przesuwanej elektrycznie szer. 6,0 m z furtką,
• ułożenie styropapy gr. 5 cm na dachu budynku kotłowni,
• poprawienie instalacji odgromowej na budynku kotłowni (ok. 20 m instalacji, którą w trakcie wymiany pokrycia dachu należy przełożyć. Instalacja mocowana jest do attyki i ściany budynku szkoły bezpośrednio. Projektant nie narzuca wykonawcy konkretnej technologii przekładania instalacji),
• wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych.
• wymiana drzwi do kotłowni 1 szt. na nowe o Uc= 1,3 W/m2*K, oraz drzwi wejściowych do gimnazjum 2 szt.
• malowanie dachu sali gimnastycznej.
 remont klatek schodowych /ułożenie wykładziny pcv na schodach, wymiana balustrad na balustrady ze stali nierdzewnej/. Do remontu przewidziano 2 klatki schodowe w części Szkoły Podstawowej. Biegi i spoczniki przewidziano wyłozyć wykładziną pcv homogeniczną obiektową przeznaczoną do szkół, odporność na poślizg R10/R11, klasa ścieralności T, redukcja dźwięków 15 dB, grubość całkowita min. 2,0 mm. Montaż wykładzin zgodnie z wytycznymi producenta. Balustrady przewidziano do wymiany na balustrady ze stali nierdzewnej zgodnie z rysunkiem balustrad istniejących oraz montaż bezpośrednio do stopni schodowych i ścian. Do wykonania prac remontowych nie jest potrzebny projekt aranżacji wnętrz. Powierzchnia klatki schodowej w rzucie poziomym wynosi ok. 25 m2
 przełączenie hydrantu p.poż. (Dwa istniejące hydranty w szafkach hydrantowych wymagają połączenia nową rurą stalową ocynkowaną DN40 od wykonanego już podłączenia w miejsce rury starej. Łaczna długość rur wynosi ok. 30 m).
 remont wejścia głównego do szkoły podstawowej ( okładziny schodów z płytek, licowanie ścian płytkami terakotowymi, wymiana balustrad schodowych na ze stali nierdzewnej)
 remont wejścia głównego do gimnazjum ( okładziny schodów z płytek, licowanie ścian płytkami terakotowymi, wymiana balustrad schodowych na ze stali nierdzewnej)

roboty budowlane wewnątrz budynku
• Szkoła Podstawowa w Świnicach Warckich:
1. Wymiana lamp sufitowych - lampy sufitowe - 94 szt.
- korytarz - 28 szt.
- sale lekcyjne - 66 szt.
W skład opraw nie wchodzą oprawy ewakuacyjne.
2. Wymiana drzwi do sali gimnastycznej (małej) - dwuskrzydłowe - 2 szt. (wys. 203
cm, szer. 145 cm, lewe).
3. I przejście do gimnazjum - poszerzenie wraz z założeniem samej ościeżnicy regulowanej
4. Zabudowa sufitu przejścia (Zamawiający przewiduje zabudowę spągu stropu sufitem podwieszanym z płyt g-k o powierzchni ok. 30 m2. Należy zastosować sposób montażu sufitu zgodnie z wytycznymi Producenta. Zamawiający nie wskazuje technologii ani producenta sufitu podwieszonego).
5. II przejście - założenie samej ościeżnicy regulowanej.
6. Lamperia z PCV do wysokości 1,6 m – korytarze szkoła podstawowa.
7. Parkiet – cyklinowanie sale lekcyjne 164 m2.
8. Podłogi (PCV)– korytarze szkoła podstawowa, I i II piętro (wywinięcie cokołu 7 cm).
9. modernizacja małej sali gimnastycznej w szkole podstawowej.
• Gimnazjum:
1. Pokój p. woźnych - wymiana ścianki g-k wraz z drzwiami
2. Szatnia - założenie ościeżnicy regulowanej wraz z fixem nad wejściem, malowanie wraz z okładzinami ściennymi.
3.Wymiana drzwi wejściowych do gimnazjum - 2 szt. (PCV)
4. Wymiana drzwi parter - 3 szt. (90 cm, 2 lewe, 1 prawe).
5. Wymiana drzwi I piętro PCV - 203 cm x 108 cm (wyjście ewakuacyjne)
6. Wymiana drzwi I piętro - 10 szt. (szer. 90 cm x wysokość 205 cm, 7 lewych, 3 prawe - w tym 2 drzwi do sanitariatów - 1 prawe + 1 lewe).
7. Wymiana grzejników (grzejniki należy wymienić w komplecie wraz z termostatami).
- 120 x 60 - 5 szt.
- 90 x 60 - 12 szt.
- 60 x 60 - 2 szt
- 100 x 60 - 1 szt.
- 80 x 60 - 9 szt.
8. Sala gimnastyczna przy gimnazjum - wymiana drzwi - 2 szt. (90 x 205 cm, 1 prawe, 1
lewe)
9. Malowanie korytarzy.
10. Lamperia z PCV do wysokości 1,6 m – korytarze sgimnazjum.
11. Malowanie wewnątrz ( ściany) sali gimnastycznej
12. Gruntowny remont wraz z wyposażeniem (na wyposażenie każdej łazienki składa się:1 lustro, kosze na śmieci małe,1 kosz na śmieci duży, pojemnik na mydło, pojemniki na papier toaletowy) - łazienek na I piętrze gimnazjum.
13. Gruntowny remont wraz z wyposażeniem (na wyposażenie każdej łazienki składa się:1 lustro, kosze na śmieci małe,1 kosz na śmieci duży, pojemnik na mydło, pojemniki na papier toaletowy) - łazienek na parterze gimnazjum wraz z szatnią.
14. Remont natrysków,
15. Wymiana wykładziny podłogowej PCV w salach lekcyjnych w gimnazjum i w szkole podstawowej (wywinięcie cokołu 7 cm).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik nr 7 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik nr 8 do SWZ Przedmiar robót
Załącznik nr 9 do SWZ Projekt budowlany

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2038489,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3117694,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2038489,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana KAR-BUD Kuszczyński Karol

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681247407

7.3.3) Ulica: Wiatraki 10

7.3.4) Miejscowość: Dobra

7.3.5) Kod pocztowy: 62-730

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2038489,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.