Og³oszenie z dnia 2023-09-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00407745/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-21
- 2023/BZP 00478961/01 - Wynik z dnia 2023-11-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. 3 Pu³ku Piechoty w Z³ocieñcu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Z³ocieniec
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Stanowisko Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Z³ocieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943672022
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zlocieniec.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. 3 Pu³ku Piechoty w Z³ocieñcu”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37109d4a-4e2b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00388426
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00074647/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. 3 Pu³ku Piechoty w Z³ocieñcu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami:
1) z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski (w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enie na Platformie OpenNexus pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/(zwanej dalej: „Platform±").
2) korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie, mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3) zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu platformazakupowa.pl znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
4) w celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
5) za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
6) korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest dany wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do danego wykonawcy.
7) zamawiaj±cy, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar,
h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
8) wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ siê i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9) wykonawca nie mo¿e wycofaæ oferty po up³ywie terminu sk³adania ofert.
Pozosta³e informacje znajduj± siê w rozdz. VIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Z³ocieniec reprezentowana przez Burmistrza Z³ocieñca - Krzysztofa Roberta Zacharzewskiego, z siedzib± w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu ul. Stary Rynek 3, 78-520 Z³ocieniec, tel.: 94 36 72 022, adres e-mail: um.burmistrz@zlocieniec.plfunkcjê Inspektora ochrony danych osobowych w Urzêdzie Miejskim w Z³ocieñcu pe³ni Ireneusz Sabat, e-mail: ochronadanych@zlocieniec.pl tel. 94 36 72 022 wew. 60;
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiaj±cego;
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy i daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
3. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1- 3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
4. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.13.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie nawierzchni drogi gminnej nr 580001Z przy ul. 3 Pu³ku Piechoty w Z³ocieñcu na terenie dzia³ki nr ewid. 137/10 obrêb ewid. 0011 Z³ocieniec, jednostka ewid. 320306_4 Z³ocieniec miasto w ramach zadania pn.: „Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. 3 Pu³ku Piechoty w Z³ocieñcu”.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zosta³ opisany za pomoc± dokumentacji technicznej, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
pe³nienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacj± zadania pn. "Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. 3 Pu³ku Piechoty w Z³ocieñcu"
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zosta³ opisany w za³±czniku nr 1a do specyfikacji warunków zamówienia i stanowi opis zakresu obowi±zków inspektora nadzoru inwestorskiego.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienie mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu (podstawy wykluczenia Zamawiaj±cy wskaza³ w
Rozdziale XIV SWZ).
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
2. W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dla czê¶ci I zamówienia:
1) zamawiaj±cy wymaga aby wykonawca nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie (zakoñczyli; rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej), co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikiem oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone – o warto¶ci co najmniej 500 000,00 z³ brutto.
2) Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje osobami:
Kierownikiem budowy - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bran¿y drogowej, sanitarnej bez ograniczeñ zgodnie z ustaw± Prawo budowlane.
Dla czê¶ci II zamówienia:
1) Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie pe³ni³ lub zapewni³ dla inwestycji osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane bran¿y drogowej, sanitarnej bez ograniczeñ do wykonywania funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zamówieñ polegaj±cych na budowie lub przebudowie dróg.
Uwaga: Osoby, które bêdê pe³ni³y nadzór inwestorski winny byæ cz³onkami Izby In¿ynierów Budownictwa i posiadaæ aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
3. W odniesieniu do zdolno¶ci finansowej:
Dla czê¶ci I zamówienia:
Wykonawca wyka¿e, ¿e jest w dobrej sytuacji finansowej przedk³adaj±c informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, na kwotê w wysoko¶ci, co najmniej 500 000,00 z³otych (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
pozosta³e zapisy znajduj± siê w rozdz. XV SWZ
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Dla czê¶ci I zamówienia:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikiem z podaniem jej rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie wykazu robót budowlanych, którego wzór przeka¿e wykonawcy wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy)o warto¶ci – (za³±cznik nr 6 do SWZ).
Zamawiaj±cy nie dopuszcza sumowania warto¶ci robót w celu spe³nienia warunku.
2) Wykazu osób (dysponowania osobami):
Kierownikiem budowy – osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bran¿y drogowej, sanitarnej bez ograniczeñ zgodnie z ustaw± Prawo budowlane – (za³±cznik nr 7 do SWZ).
3) W odniesieniu do zdolno¶ci finansowej:
Wykonawca wyka¿e, ¿e jest w dobrej sytuacji finansowej przedk³adaj±c informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow±, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, na kwotê w wysoko¶ci, co najmniej 500 000,00 z³otych (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
Dla czê¶ci II zamówienia:
Wykazu osób (dysponowania osobami) posiadaj±cymi uprawnienia budowlane bran¿y drogowej, sanitarnej bez ograniczeñ uprawnionymi do pe³nienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zamówieñ polegaj±cych na budowie lub przebudowie dróg - (za³±cznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Dla czê¶ci I zamówienia:1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium na kwotê 5.600,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy sze¶æset z³otych 00/100).
Dla czê¶æ II zamówienia:
Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na konto depozytowe zamawiaj±cego PKO BP SA Oddzia³ w Z³ocieñcu nr: 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 z dopiskiem: „Wadium – BZP.271.13.2023 – czê¶æ I zamówienia - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych ul. 3 Pu³ku Piechoty w Z³ocieñcu.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nast±pi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiaj±cego zostanie uznana (zaksiêgowana) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± oraz odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty, na pierwsze ¿±danie, na rzecz zamawiaj±cego kwoty wadium.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy zosta³ opisany we wzorze umowy 3a do SWZ dla czê¶ci I zamówienia i wzorze 3b do SWZ dla czê¶ci II zamówienia7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_zlocieniec/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-25 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zadanie inwestycyjne jest finansowane ze ¶rodków stanowi±cych dofinansowanie z Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg oraz ¶rodków w³asnych bud¿etu Gminy Z³ocieniecINNE PRZETARGI Z Z£OCIEÑCA
- Dostawa paliwa sta³ego - pellet drzewny
- DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO I BENZYNY BEZO£OWIOWEJ NA ZASADZIE TANKOWANIA, DO POJAZDÓW I URZ¡DZEÑ NALE¯¡CYCH DO ZGM SP. Z O.O. W Z£OCIEÑCU, NA STACJI PALIW NALE¯¡CEJ DO WYKONAWCY
wiêcej: przetargi w Z³ocieñcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Piastów i ul. Le¶nej w Z³otorii.
- Rozbudowa ul. Szkolnej na odcinku od ul. Ciechociñskiej do ul. 8-go Marca w Z³otorii.
- Budowa ¶cie¿ek rowerowych: Czê¶æ 1 - Dobrylewo - Brzyskorzystewko do Sobiejuch Czê¶æ 2 - ¯nin - Pó³noc do ci±gu pieszo - rowerowego, ul. Mickiewicza
- Przebudowa ul. Zorzy w Grêbocinie.
- "Rozbudowa ¯³obka Nr 1 w Augustowie"
- Przebudowa ulic na terenie Miasta £odzi w zakresie budowy chodników, miejsc parkingowych oraz aktywnego przej¶cia dla pieszych w systemie zaprojektuj i wybuduj - 6 czê¶ci
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.