Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332742/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00342472/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja bazy oświatowo-kulturalnej na terenie Gminy Płoskinia wraz z budową infrastruktury sportowo-turystycznej w msc. Płoskinia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PŁOSKINIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płoskinia 8
1.5.2.) Miejscowość: Płoskinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-526
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556208600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ploskinia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29b712be-1754-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja bazy oświatowo-kulturalnej na terenie Gminy Płoskinia wraz z budową infrastruktury sportowo-turystycznej w msc. Płoskinia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29b712be-1754-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020829/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja bazy oświatowo-kulturalnej na terenie Gminy Płoskinia wraz z budową infrastruktury sportowo- turystycznej w miejscowości Płoskinia- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Płoskinia
1.1.4 Modernizacja bazy oświatowo-kulturalnej na terenie Gminy Płoskinia wraz z budową infrastruktury sportowo- turystycznej w miejscowości Płoskinia- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Chruścielu
1.1.6 Modernizacja bazy oświatowo-kulturalnej na terenie Gminy Płoskinia wraz z budową infrastruktury sportowo-turystycznej w msc. Płoskinia- Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej Gminy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO-I.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4843878,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia;
Przedmiotem zamówienia jest: poprawa efektywności energetycznej w budynkach oświatowych i kultury położonych na terenie gminy poprzez wykonanie ich termomodernizacji.
Operacja przewiduje do wykonania robót na niżej wymienionych obiektach m.in.:
1) Szkoła Podstawowa w Chruścielu, dz. Nr 21/1:
• poprawa termoizolacyjności przegród oraz wykonaniem nowej instalacji odgromowej, montażem rynien i rur spustowych.
• wykonanie wentylacji mechanicznej.
Dodatkowe wyjaśnienia do przedmiaru SP Chruściel:
- poz. 12: Opis dotyczy wymiany instalacji odgromowej na istniejącej połaci dachowej.
- poz. 13: Opis dotyczy zamontowania zdemontowanych wcześniej paneli o mocy 7,68 KW oraz przeniesienia inwentera zgodnie z opracowana dokumentacją.
- poz. 17: Opis dotyczy wykonania sufitu powieszanego z płyty karto-gips.
- poz. 34: Opis dotyczy malowania farbami sylikonowymi.
- poz. 49: Opis dotyczy montażu drzwi o współczynniku przenikania ciepła 1,1
Na obiekcie Szkoły Podstawowej w Chruścielu część robót z dokumentacji została wykonana. Wykonawca wykona zakres robót zawarty w przedmiarze robót (również roboty pominięte w przedmiarze ale będące w tym zakresie robót).
Zamawiający rezygnuje z realizacji niżej wymienionego zakresu:
1. Szkoła Podstawowa w Chruścielu: Zakres prac zmniejsza się poprzez rezygnację z wykonania instalacji fotowoltaicznej w obiekcie. W zakresie prac należy przewidzieć jedynie ponowne ułożenie i uruchomienie zdemontowanej wcześniej instalacji fotowoltaicznej o mocy 7,68 KW.
2. Szkoła Podstawowa w Chruścielu: Zakres prac zmniejsza się poprzez rezygnację z wykonania instalacji elektrycznej ujętej w przetargu jako „Dokumentacja Elektryczna Dodatkowa Chruściel”
2) Szkoła Podstawowa w Płoskini, dz. Nr 125/2, 125/1:
• wykonanie termomodernizacji budynku poprzez docieplenie przegród, wymiana część elementów stolarki okiennej i drzwiowej niespełniająca wymagań izolacyjności.
Zamawiający rezygnuje z realizacji niżej wymienionego zakresu:
Szkoła Podstawowa w Płoskini: Zakres prac zmniejsza się poprzez rezygnację z wykonania instalacji fotowoltaicznej w obiekcie.”
3) Biblioteka Publiczna Gminy Płoskinia, dz. 271/3:
• wykonanie termomodernizacji budynku poprzez docieplenie przegród w tym wykonanie nowej posadzki, zmodernizowanie instalacji wewnętrznej c.o., wymiana część elementów stolarki okiennej i drzwiowej niespełniająca wymagań izolacyjności.
• wykonanie wentylacji mechanicznej, zamontowanie windy zewnętrznej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych.
Realizacja inwestycji zmierzającej do ograniczenia strat energii i zwiększenia jej zysków w budynkach będzie miała znaczący wpływ na poprawę charakterystyki energetycznej budynków, obniżenie kosztów ich utrzymania oraz przyczyni się do zwiększenia komfortu korzystania z obiektów.
Wykonawca sporządzi również dokumentację powykonawczą zainstalowanej fotowoltaiki wraz z uzgodnieniami branżystów.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach technicznych, przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załączniki do SWZ. (Przedmiary robót są dokumentami poglądowymi do sporządzenia oferty)
1) Roboty budowlane- instalacyjne:
a) Kompleksowe wykonanie robót instalacyjnych, instalacji wentylacji mechanicznej oraz elektrycznej i automatyki starowana dla całej instalacji.
b) Dostawę i montaż kompletnych nowych elementów i urządzeń z uruchomieniem.
c) Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu.
d) Wykonanie kompletnego oznakowania obiektów, urządzeń, pomieszczeń, stref i innych elementów instalacji wymagających oznakowania np. tablicy informacyjnej.
e) Opracowanie instrukcji obsługi eksploatacji instalacji i konserwacji urządzeń.
f) Przeprowadzenie rozruchu urządzeń i instalacji.
g) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań.
h) Przeprowadzenia szkoleń pracowników Wykonawcy z obsługi instalacji i urządzeń przed przystąpieniem do rozruchu, który będzie później brał udział w rozruchu, potwierdzony świadectwem otrzymanego przeszkolenia.
i) Opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji oraz BHP dla instalacji wentylacji.
j) Dostarczenie kompletnej dokumentacji odbiorowej DTR, deklaracji zgodności maszyn i urządzeń z normami lub innymi dokumentami odniesienia dopuszczającymi materiały i urządzenia do stosowania w budownictwie.
k) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego wykonanej instalacji przez okres gwarancji.
l) Zapewnienie serwisu gwarancyjnego z czasem reakcji, przybycia i przystąpienia do usunięcia usterek przedstawiciela serwisu Wykonawcy w czasie max. po zgłoszeniu awarii 48 h od momentu wysłania zgłoszenia z zapewnieniem obsługi polskojęzycznej na wszystkich etapach procedury serwisowej, zarówno Wykonawcy jak również serwisu podwykonawców i dostawców poszczególnych urządzeń czy instalacji.
m) Przekazanie niezbędnych danych i dokumentów odnoszących się do realizowanego w zakresie całego procesu inwestycyjnego w zakresie uzyskiwanych opinii, uzgodnień i decyzji zarówno dotyczących prawa budowanego jak i ochrony środowiska.
3. Rozwiązania równoważne: W przypadku, wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45313100-5 - Instalowanie wind
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3600000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAK-BUD Jacek Gontarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821068409
7.3.3) Ulica: Wiejska
7.3.4) Miejscowość: Braniewo
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Dostawa i montaż systemów fotowoltaicznych na obiektach sportowych MCSiR w Nowym Targu - realizacja projektu Sportowa Polska 2022.
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Modernizacja istniejącego oświetlenia na energooszczędne w Gminie Miejskiej Świdnik - etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.