eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KowaryZimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie Miasta Kowary w sezonie 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie Miasta Kowary w sezonie 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA KOWARY

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821598

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1 A

1.4.2.) Miejscowość: Kowary

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-530

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.4.7.) Numer telefonu: 756439225

1.4.8.) Numer faksu: 757613173

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowary.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388452

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00377729

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
I. Postępowanie jest prowadzone pod nazwą:
„Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie Miasta Kowary w sezonie 2023/2024”
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary oraz uprzątnięcie ulic z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu.
Łączna powierzchnia wynosi: jezdni- 198220 m2; chodników 82900 m2.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469).
II. W zakresie zimowego utrzymania będą wykonywane następujące czynności:
1. Mechaniczne i ręczne utrzymanie nawierzchni, w tym odśnieżanie, zwalczanie śliskości na obszarach zgodnych z załącznikiem nr 10 do SWZ.
2. Wykonawca winien być w okresie obowiązywania umowy w stałej gotowości do zimowego utrzymania (gotowości do prowadzenia akcji zimowej). Strony ustalają, że „gotowość do zimowego utrzymania” obejmuje w szczególności:
- utrzymanie stałej, całodobowej gotowości sprzętu specjalistycznego,
- zapewnienie materiału do zimowego utrzymania,
- całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej,
3. Na wskazanych przez Zamawiających ciągach pieszych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 20 pojemników na piasek.
4. Do zwalczania śliskości stosowane będą materiały zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U.
z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. W przypadku temperatur niższych niż -10°C obiekty powinny być oczyszczane
i posypywane materiałami szorstkimi bez udziału środków chemicznych.
6. W przypadku dużej pokrywy śniegu Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, wywozu śniegu z ul. 1 Maja i ul. Pocztowej oraz do dwukrotnego wywozu śniegu w okresie obowiązywania umowy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. ul. Ludwika Waryńskiego, ul. Stanisława Staszica, ul. Ogrodowa,
ul. Wincentego Witosa, ul. Boczna, ul. Mikołaja Reja, ul. Szkolna, ul. Topolowa, ul. Stefana Batorego.
7. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek:
7.1 bieżącego oczyszczania ciągów pieszych, parkingów, placów, chodników, jezdni, koryt odprowadzających wodę deszczową;
7.2 bieżącego sprzątania i codziennego pilnowania stanu czystości centrum miasta na odcinku:
- codzienne pilnowanie stanu czystości i w razie potrzeby zamiatanie oraz zbieranie nieczystości z ul. Pocztowej, ul. 1 Maja z Placem Franciszkańskim i ul. Władysława II Jagiellończyka oraz terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych pomiędzy ul. Pocztową i „Bulwarem nad Jedlicą” włącznie.
- ul. Władysława II Jagiellończyka (łącznie z powierzchnią zieloną pomiędzy
ul. Władysława II Jagiellończyka a ul. Henryka Sienkiewicza wraz ze schodami),
- ul. Pocztowa (łącznie z powierzchnią pomiędzy „Bulwarem nad Jedlicą” a ul. Pocztową).
8. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odgarniania śniegu przy wpustach ulicznych kanalizacji deszczowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do udrożnienia sieci kanalizacji deszczowej w momencie roztopów i jej czyszczenia najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej zakończenia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika pogody w okresie zimowym.
11. Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Kowary prowadzone będzie zgodnie ze standardem I, II i III zimowego utrzymania dróg. Przyjmuje się standardy zimowego utrzymania jedni według zasad określonych w załączniku nr 10 do SWZ.
12. Wykaz ciągów komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
13. Materiał do zimowego utrzymania dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary winien zapewnić Wykonawca.
14. Zamawiający ustala, że szacowana ilość świadczenia usługi wynosi łącznie 137 dni
w sezonie 2023/2024
15. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie, a w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt.
16. Należy również oczyszczać z zalegającego śniegu obszar pomiędzy chodnikiem a jezdnią, niedopuszczalne jest przesypywanie śniegu z odśnieżanej drogi na chodniki, place postojowe; podczas odśnieżania należy ograniczyć zasypywanie zjazdów, oraz wejść na posesję
17. W przypadku intensywnych, ciągłych opadów śniegu Wykonawca wykonuje co najmniej
3-krotne odśnieżanie wszystkich dróg i chodników,
18. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów
w należytym stanie, tak aby było zapewnione bezpieczne poruszanie się po nich ludzi
i pojazdów.
19. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek sprzątania liści - na bieżąco, tak aby na ulicach, ciągach komunikacyjnych, koryt odprowadzających wodę deszczową nie zalegały liście nawiewane przez wiatr, dotyczy ulic:
- Matejki, Parkowa, Górnicza, Sienkiewicza, Św. Anny (wjazd od ulicy Kowalskiej), Podgórze, Droga Głodu, łącznik pomiędzy Wichrową Równią a Kamiennogórską, odnoga ulicy Jeleniogórskiej (koło przychodni), łącznik pomiędzy ulicą Zamkową
a Kamiennogórską, łącznik pomiędzy ulicą Kopernika a Nowym Cmentarzem, a także systematycznego utylizowania powstałych odpadów. Po każdym przepracowanym miesiącu Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu karty z przekazania odpadów.
20. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego sprawdzania mostków na Jedlicy i mostków łączących od ulicy Borusiaka (na Tkaczy), z Osiedla Matejki na Bielarską, w celu dbania aby mostki z poboczami pieszymi były bez oblodzeń i zalegającego śniegu, tj. odśnieżanie, posypywanie.

III. W celu prawidłowej realizacji zadania Wykonawca powinien posiadać bazę transportową w odległości maksymalnej 20 km od granicy Gminy Kowary

IV. Wykonawca ma obowiązek uprzątnięcia ulic (dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary) z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu w terminie do 15 kwietnia 2024 r., a także przekazania Zamawiającemu karty z przekazania odpadów komunalnych – uprzątnięcie w ilości ton zbliżonej do ilości wysypanego piasku.

Po zmianie:
I. Postępowanie jest prowadzone pod nazwą:
„Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie Miasta Kowary w sezonie 2023/2024”
Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary oraz uprzątnięcie ulic z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu.
Łączna powierzchnia wynosi: jezdni- 198220 m2; chodników 82900 m2.
Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469).
II. W zakresie zimowego utrzymania będą wykonywane następujące czynności:
1. Mechaniczne i ręczne utrzymanie nawierzchni, w tym odśnieżanie, zwalczanie śliskości na obszarach zgodnych z załącznikiem nr 10 do SWZ. Wykonawca przystępuje do wykonywania czynności samodzielnie na podstawie panujących warunków atmosferycznych w czasie
nie dłuższym niż 30 minut* od ich zaistnienia, jak również na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 30 minut* od tego zgłoszenia.
2. Wykonawca winien być w okresie obowiązywania umowy w stałej gotowości do zimowego utrzymania (gotowości do prowadzenia akcji zimowej). Strony ustalają, że „gotowość do zimowego utrzymania” obejmuje w szczególności:
- utrzymanie stałej, całodobowej gotowości sprzętu specjalistycznego,
- zapewnienie materiału do zimowego utrzymania,
- całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej,
3. Na wskazanych przez Zamawiających ciągach pieszych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 20 pojemników na piasek.
4. Do zwalczania śliskości stosowane będą materiały zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U.
z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. W przypadku temperatur niższych niż -10°C obiekty powinny być oczyszczane
i posypywane materiałami szorstkimi bez udziału środków chemicznych.
6. W przypadku dużej pokrywy śniegu Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego (tak aby nie dopuszczać do zalegania śniegu), a także na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego -
w czasie nie dłuższym niż 30 minut* od tego zgłoszenia wywozu śniegu z ul. 1 Maja i ul. Pocztowej. Wykonawca jest również zobowiązany do dwukrotnego wywozu śniegu w okresie obowiązywania umowy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. ul. Ludwika Waryńskiego, ul. Stanisława Staszica, ul. Ogrodowa, ul. Wincentego Witosa, ul. Boczna, ul. Mikołaja Reja, ul. Szkolna, ul. Topolowa, ul. Stefana Batorego, ul. Władysława II Jagiellończyka.
7. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek:
7.1 bieżącego oczyszczania ciągów pieszych, parkingów, placów, chodników, jezdni, koryt odprowadzających wodę deszczową;
7.2 bieżącego sprzątania i codziennego pilnowania stanu czystości centrum miasta na odcinku:
- codzienne pilnowanie stanu czystości i w razie potrzeby zamiatanie oraz zbieranie nieczystości z ul. Pocztowej, ul. 1 Maja z Placem Franciszkańskim i ul. Władysława II Jagiellończyka oraz terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych pomiędzy ul. Pocztową i „Bulwarem nad Jedlicą” włącznie.
- ul. Władysława II Jagiellończyka (łącznie z powierzchnią zieloną pomiędzy
ul. Władysława II Jagiellończyka a ul. Henryka Sienkiewicza wraz ze schodami),
- ul. Pocztowa (łącznie z powierzchnią pomiędzy „Bulwarem nad Jedlicą” a ul. Pocztową).
8. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odgarniania śniegu przy wpustach ulicznych kanalizacji deszczowej.
9. Wykonawca zobowiązany jest do udrożnienia sieci kanalizacji deszczowej w momencie roztopów i jej czyszczenia najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej zakończenia.
10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika pogody w okresie zimowym.
11. Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Kowary prowadzone będzie zgodnie ze standardem I, II i III zimowego utrzymania dróg. Przyjmuje się standardy zimowego utrzymania jedni według zasad określonych w załączniku nr 10 do SWZ.
12. Wykaz ciągów komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
13. Materiał do zimowego utrzymania dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary winien zapewnić Wykonawca.
14. Zamawiający ustala, że szacowana ilość świadczenia usługi wynosi łącznie 137 dni
w sezonie 2023/2024
15. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia sprzętu gwarantującego bezawaryjne odśnieżanie, a w przypadku awarii sprzętu uniemożliwiającego realizację usług, podstawienie sprzętu zastępczego na własny koszt.
16. Należy również oczyszczać z zalegającego śniegu obszar pomiędzy chodnikiem a jezdnią, niedopuszczalne jest przesypywanie śniegu z odśnieżanej drogi na chodniki, place postojowe; podczas odśnieżania należy ograniczyć zasypywanie zjazdów, oraz wejść na posesję
17. W przypadku intensywnych, ciągłych opadów śniegu Wykonawca wykonuje co najmniej
3-krotne odśnieżanie wszystkich dróg i chodników,
18. Wykonawca jest odpowiedzialny za utrzymanie dróg, chodników, placów i parkingów
w należytym stanie, tak aby było zapewnione bezpieczne poruszanie się po nich ludzi
i pojazdów.
19. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek sprzątania liści - na bieżąco, tak aby na ulicach, ciągach komunikacyjnych, koryt odprowadzających wodę deszczową nie zalegały liście nawiewane przez wiatr, dotyczy ulic:
- Matejki, Parkowa, Górnicza, Sienkiewicza, Św. Anny (wjazd od ulicy Kowalskiej), Podgórze, Droga Głodu, łącznik pomiędzy Wichrową Równią a Kamiennogórską, odnoga ulicy Jeleniogórskiej (koło przychodni), łącznik pomiędzy ulicą Zamkową
a Kamiennogórską, łącznik pomiędzy ulicą Kopernika a Nowym Cmentarzem, a także systematycznego utylizowania powstałych odpadów. Po każdym przepracowanym miesiącu Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu karty z przekazania odpadów.
20. Wykonawca jest zobowiązany do codziennego sprawdzania mostków na Jedlicy i mostków łączących od ulicy Borusiaka (na Tkaczy), z Osiedla Matejki na Bielarską, w celu dbania aby mostki z poboczami pieszymi były bez oblodzeń i zalegającego śniegu, tj. odśnieżanie, posypywanie.
*przez zwrot w czasie nie dłuższym niż 30 minut należy rozumieć przystąpienie przez Wykonawcę do wykonywania czynności na terenie Gminy Miejskiej Kowary
III. W celu prawidłowej realizacji zadania Wykonawca powinien posiadać bazę transportową w odległości maksymalnej 20 km od granicy Gminy Kowary

IV. Wykonawca ma obowiązek uprzątnięcia ulic (dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary) z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu w terminie do 15 kwietnia 2024 r., a także przekazania Zamawiającemu karty z przekazania odpadów komunalnych – uprzątnięcie w ilości ton zbliżonej do ilości wysypanego piasku.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł;


d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:


w zakresie zdolności technicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do utrzymania dróg, w tym minimum:
- jednym samochodem piaskarko-solarkowym,
- dwoma mikrociągnikami z wyposażeniem w postaci pługu do odśnieżania, posypywarki mechanicznej,
- jedną ładowarkę samojezdną lub ciągnikową.
w zakresie zdolności zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg przez okres minimum jednego sezonu zimowego, przy czym wartość usługi nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodow określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.

b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł;


d) zdolności technicznej lub zawodowej,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:


w zakresie zdolności technicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do utrzymania dróg, w tym minimum:
- jednym samochodem piaskarko-solarkowym,
- dwoma mikrociągnikami z wyposażeniem w postaci pługu do odśnieżania, posypywarki mechanicznej,
- jedną ładowarkę samojezdną lub ciągnikową,
- dwoma zamiatarkami drogowymi na mokro.
Wszystkie wymagane pojazdy muszą posiadać napęd 4×4.
w zakresie zdolności zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem
i wartością usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg przez okres minimum jednego sezonu zimowego, przy czym wartość usługi nie może być mniejsza niż 500.000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodow określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-09-11 10:00

Po zmianie:
2023-09-14 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-09-11 11:00

Po zmianie:
2023-09-14 11:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.